Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Nickk

[C++] Teleporter

Recommended Posts

Cau, pripravil jsem si pro vas takovy mensi script, c++ teleportera.

 

Vytvorte si novy soubor teleporter.cpp

 

do nej vlozte tento kod

 

 

 

/*****************\
* [C++]Teleporter *
*				 *
* Created by Nick *
*				 *
\******************/

#include "ScriptPCH.h"
class npc_teleporter : public CreatureScript
{
public:
npc_teleporter() : CreatureScript("npc_teleporter") { }
bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
{
 if(player->getRace() == 1 || player->getRace() == 3 || player->getRace() == 4 || player->getRace() == 7 || player->getRace() == 11)//alliance
  player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Hlavni mesta"					, GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
 else//horda
  player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Hlavni mesta"					, GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Raidy"							   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Areny"							   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
	player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());		
	return true;
}
bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 uiAction)
{
	if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
	{
		player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
		switch(uiAction)
		{
  case 100: //zpet do menu
if(player->getRace() == 1 || player->getRace() == 3 || player->getRace() == 4 || player->getRace() == 7 || player->getRace() == 11)//alliance
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Hlavni mesta"					, GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
else//horda
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Hlavni mesta"					, GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Raidy"							   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Areny"							   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
break;
		 case 1://Alliance mesta
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Stormwind"							  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Darnassus"							  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 51);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "The Exodar"							 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 52);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Ironforge"							  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 53);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Dalaran"								, GOSSIP_SENDER_MAIN, 54);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Shattrath City"						 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 55);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "<-- Zpet do menu"					   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
 player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());

   break;
case 2://Horde mesta
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Orgrimmar"							  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 56);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Undercity"							  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 57);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Thunder Bluff"						  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 58);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Silvermoon City"						, GOSSIP_SENDER_MAIN, 59);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Dalaran"								, GOSSIP_SENDER_MAIN, 54);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Shattrath City"						 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 55);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "<-- Zpet do menu"					   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
 player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
   break;
case 3://raidy
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Ulduar"							  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 60);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Icecrown Citadel"					, GOSSIP_SENDER_MAIN, 61);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Trial of the Crusade"				, GOSSIP_SENDER_MAIN, 62);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "<-- Zpet do menu"					, GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
 player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
   break;
case 4://areny
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Blade's Edge Arena"							  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 63);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Nagrand Arena"								   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 64);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Gurubashi Arena"								 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 65);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "Dire Maul Arena"								 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 66);
 player->ADD_GOSSIP_ITEM( 3, "<-- Zpet do menu"								, GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
 player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
   break;
/* ALLIANCE MESTA */
case 50://stormwind
 player->TeleportTo(0, -8837.37f, 617.611f, 112.9705f, 0.907485f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 51://Darnassus
 player->TeleportTo(1, 9951.88f, 2280.32f, 1371.39f, 1.5566f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 52://exodar
 player->TeleportTo(530, -3973.95f, -11649.8f, -108.946f, 5.81194f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 53://Ironforge
 player->TeleportTo(0, -4943.5f, -928.414f, 531.659f, 5.39598f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
/* NEUTRAL MESTA */
case 54://Dalaran
 player->TeleportTo(571, 5804.15f, 624.771f, 677.767f, 1.64f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 55://Shattrath City
 player->TeleportTo(530, -1835.67f, 5373.76f, 22.428f, 2.03649f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
/* HORDE MESTA */
case 56://Orgrimmar
 player->TeleportTo(1, 1526.17f, -4413.49f, 43.9931f, 6.23838f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
case 57://Undercity
 player->TeleportTo(0, 1560.31f, 240.377f, -13.1026f, 0.907485f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 58://Thunder Bluff
 player->TeleportTo(1, -1282.76f, 131.855f, 161.257f, 5.3916f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 59://Silvermoon City
 player->TeleportTo(530, 9465.25f, -7278.27f, 44.2038f, 0.003331f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
/* RAIDY */
case 60://ulduar
 player->TeleportTo(571, 9327.601562f, -1114.6344f, 1275.14624f, 6.232987f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 61://ICC
 player->TeleportTo(0, -8837.37f, 617.611f, 112.9705f, 0.907485f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 62://ToC
 player->TeleportTo(571, 5873.82f, 2110.98f, 666.011f, 3.5523f);
 player->CastSpell(player, 45472, true);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
/* ARENY */
case 63://Blade's Edge Arena
 player->TeleportTo(0, 2827.802490f, 5915.393555f, 11.226650f, 0.804434f);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 64://Nagrand Arena
 player->TeleportTo(530, -2025.273071f, 6619.998047f, 13.053473f, 2.074682f);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 65://Gurubashi Arena
 player->TeleportTo(0, -13229.804688f, 225.300903f, 32.593452f, 1.071656f);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
case 66://Dire Maul Arena
 player->TeleportTo(1, -3761.60669f, 1140.013062f, 129.911652f, 4.810798f);
 player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
break;
		 default:
	break;				  
}
  }
 return true;
}
};
void AddSC_npc_teleporter()
{
new npc_teleporter();
}

 

 

 

Dale otevrte ScriptLoader.cpp najdete ho v server/game/Scripting

 

za

void AddSC_example_commandscript();

vlozte


//custom
void AddSC_npc_teleporter();

 

Dale najdete

 

/* This is where custom scripts should be added. */

 

a za to vlozte

 

AddSC_npc_teleporter();

Share this post


Link to post
Share on other sites

no codestyle nic moc, volil bych raději Dynamic Teleportera, kterýho pohodlně nastavíš v DB

 

a ke kodu... když chceš zjistit jestli je to horda nebo ali tak stačí

GetTeam() == HORDE např

Edited by J0dA

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo to sem mohl date team GetTeam :)

 

v kodu se vyznam tady mi to nejak prehazelo :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mozna by stačilo Tabs to spaces, někde v tools nebo tak něco je Untabify

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky, jestli správně chápu, po zakompilování do jádra stačí v db vytvořit npc s jakýmikoliv údaji, ScriptName nastavit npc_teleporter a poté to spawnout do světa?

Thx.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×