Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Filipsons

Otevřená brána [GOB]

Recommended Posts

Zdravím,

Máme na serveru bránu. Ve skutečnosti to jsou dvě brány jedna se spawne na den, druhá na noc.

Problém je v otm, že nevím jak udělat to, aby brána byla ve dne stále otevřená (automaticky po restartu).

Zkoušeli jsme to přes C++ trigger, že jak se někdo přiblíží, otevře se a zůstane otevřená, ale tento systém bohužel trošku blbnul.

Nenapadá někoho něco primitivního?

Děkuji Phil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to zkusit přes EventAI ? :)

Jako vím jak to udělat pomocí questu nebo tak, ale potřebuji aby se to udělalo hned po restartu, to by také šlo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EventAI je niečo iné ako quest. EventAI že proste sa ti spustí automaticky v nejakú hodinu event, ktorý bude prikazovať spawnnuť bránu ktorá je otvorená a zrušiť bránu ktorá je zavrená. Mimochodom myslím že sa to s tou bránou dá upraviť obyčajne cez SQL :) GL :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalo by se to napsat v C++ krásně, jen si teď nevybavím jestli na to jde udělat vlastní třída. Zvolil bys dva game eventy pro spawn brán. Následně script by měl knihovnu time.h a zjišťoval by kolik je hodin pak by se přepínal, a problém s restartem vyřešen.

 

EDIT: Nebo si tam spawnout na to samý místo Invis NPC trigger, kterej to checkuje ten radius, jestli tam někdo je. To už neni těžký

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glararane: No my jsme to měli přes C++, šlo to krásně, ale když se někdo lognul o ADT dál, tak ho to nesejmulo a brána se neotevřela

 

Hkarta: No to jsem si také myslel, ale bohužel :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brána se otevírá na rádius přes 100y?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radius byl nastavený přes cleou mapu, ale když se hráč lognul daleko od něj, tak to prostě nesejmul ten trigger a neotevřela se brána

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyjo co jste to měli za script? Normálně bych napsal, pokuď je v radiusu 10y od brány nějakej player tak se automaticky otevře, když neni tak po intervalu se zavře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jop, takhle to mělo fungovat (jen s větším radiusem) Problém byl v tom, že když se žádný hrač nelognul u toho ale ADT dál (jak už jsem zmiňoval) tak script nefungoval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud je tento topic ještě aktivní tak akceptujte, pokud ne tak ignorujte tento post.

 

Já osobně jsem to vyřešil přes Event, to znamená že přes den mám permanentně aktivní jeden event, kde je brána spawnutá (ta otevřená) ve svém ZAVŘENÉM stavu trochu výš - to znamená že není spawnutá až k zemi jako je to standartní ale tak, aby pod ní prošla postava. Této bráně jsem odebral funkci otevírání - udělal jsem z ní pevný object.

Načež v noci mi běží event, kde je spawnutá brána která má lock ID a lze odemknout jen klíčem - ta je spawnutá standartně, aby přes ní nikdo neprošel.

 

Výměna probíhá současným ukončením eventu co běží přes den a startem toho, co běží přes noc. Jediné co chybí je tedy vizualizace zavření té brány na no, protože se prostě ta denní despawne a nahradí jí ta noční.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×