Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Wolframus

Summon npc na souradnicich x,y,z C++

Recommended Posts

Ahoj

 

Vytvorel jem si script

 

 

 

 

 

#include "ScriptPCH.h"

 

 

// Hell deagon spells//

#define Spell_TERROR 73070 // plosny fear

#define Spell_FELBOLT 66964 // fel bolt

#define Spell_SELFBUFF 25661 // stamina na 15 min

#define Spell_HELLFIRE 30613 // warclok hellfire

#define SPELL_VERTEX_SHADE_BLACK 39833

// npc_chamanger //

#define Spell_SHADOWBOLT 55984 // shadow bolt

#define SPELL_CORRUPTION 70602 // cerno kolem ruky

//-------------------------------------------------------//

#define SPELL_VERTEX_SHADE_BLACK 39833 // temna postava

#define SPELL_SHADE_SOUL_CHANNEL 40401

#define SPELL_DESTRUCTIVE_POISON 40874

 

#define SPELL_AKAMA_SOUL_CHANNEL 40447 // bile svetlo

#define SPELL_AKAMA_SOUL_RETRIEVE 40902 //duse do stredu postavy

 

#define X 5454.86f

#define Y -2768.18f

#define Z 1462.939f

// hell deagon //

class boss_final : public CreatureScript

{

public:

boss_final() : CreatureScript("boss_final") {}

 

CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const

{

return new boss_finalAI (pCreature);

}

 

struct boss_finalAI : public ScriptedAI

{

boss_finalAI(Creature * c) : ScriptedAI© {}

 

uint32 timer0;

uint32 timer1;

uint32 timer2;

uint32 timer3;

uint32 timer4;

void Reset()

{

timer0 = 2000;

timer1 = 150000;

timer2 = 5000;

timer3 = 30000;

timer4 = 20000;

}

void EnterCombat(Unit * /*who*/) // pri vstupu do kombatu provede...

{

 

for (int dragons = 0;dragons<3;dragons++)

{ Creature* SmallDragon = DoSpawnCreature(987656, float(rand()%10), float(rand()%10), 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 10000);

Unit* target = NULL;

SmallDragon->SetWalk(false);

target = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);

SmallDragon->AI()->AttackStart(target);

}

 

 

 

DoCast(me, Spell_SELFBUFF); // boss si buffne staminu

me -> MonsterYell("Myslis si ze jsi pripraven? Uvidime...", LANG_UNIVERSAL, NULL); // boss yell

me -> MonsterYell("Bojis se ?!", LANG_UNIVERSAL, NULL); // boss yell

//me->SetFlag(UNIT_FIELD_FLAGS, UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE);

//me->RemoveFlag(UNIT_FIELD_FLAGS, UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE);

}

 

void UpdateAI(const uint32 uiDiff)

 

{

if (!me->getVictim())

{

if (!me->isInCombat())

{

DoCast(me,SPELL_VERTEX_SHADE_BLACK);

}

// bufovani staminy 2sekundy po spawnu

if (timer0 <= uiDiff)

{

DoCast(me, Spell_SELFBUFF,true);

}

else

timer0 -= uiDiff;

 

//bufovani staminy mimo combat po 15min

if (timer1 <= uiDiff)

{

DoCast(me, Spell_SELFBUFF);

timer1 = 150000;

}

else

timer1 -= uiDiff;

}

if (!UpdateVictim())

return;

// cast FeL Bolt po 5s

if (timer2 <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(), Spell_FELBOLT,true);

timer2 = 5000;

}

else

timer2 -= uiDiff;

 

// cast hell fire

if (timer3 <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(), Spell_HELLFIRE,true);

timer3 = 30000;

}

else

timer3 -= uiDiff;

// cast fearu

if (timer4 <= uiDiff)

{

me -> MonsterYell("Bojis se ?!", LANG_UNIVERSAL, NULL); // boss yell

DoCast(me->getVictim(), Spell_TERROR,true);

timer4 = 20000;

}

else

timer4 -= uiDiff;

 

DoMeleeAttackIfReady(); // provede melee utok kdzy je utok pripraven

}

void JustDied(Unit* /*killer*/)

{

me -> MonsterYell("Ma smrt nic neznamena... !", LANG_UNIVERSAL, NULL); // boss yell

}

 

};

 

};

 

// chalanger 1//

class npc_chalanger : public CreatureScript

{

public:

npc_chalanger() : CreatureScript("npc_chalanger") {}

 

CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const

{

return new npc_chalangerAI (pCreature);

}

 

struct npc_chalangerAI : public ScriptedAI

{

npc_chalangerAI(Creature * c) : ScriptedAI© {}

 

uint32 timer_shadowbolt;

 

void Reset()

{

timer_shadowbolt = 5000;

 

}

void EnterCombat(Unit * /*who*/)

{

 

me -> MonsterYell("Kdo se me opovazuje rusit za to draze zaplatis...", LANG_UNIVERSAL, NULL);

 

}

void UpdateAI(const uint32 uiDiff)

{

if (!me->getVictim())

{

if (!me->isInCombat())

{

DoCast(me,SPELL_CORRUPTION);

}

}

 

if (!UpdateVictim())

return;

if (timer_shadowbolt <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(),Spell_SHADOWBOLT,true);

timer_shadowbolt = 5000;

}

else

timer_shadowbolt -= uiDiff;

 

DoMeleeAttackIfReady(); // provede melee utok kdzy je utok pripraven

}

void JustDied(Unit* /*killer*/)

{

 

me -> MonsterYell("Prisel jsi pozde...demone povstan !!!", LANG_UNIVERSAL, NULL); // boss yell

Creature* Hell = DoSpawnCreature(987655, X, Y, Z, 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 20000);

Unit* target1 = NULL;

Hell->SetWalk(false);

target1 = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);

Hell->AI()->AttackStart(target1);

 

}

 

};

 

};

void AddSC_boss_final()

{

new boss_final();

new npc_chalanger();

}

 

 

 

 

 

 

script funguje ale mam problem ze po zabiti npc 1 ne nespawne npc 2 na zadanejch souradnicich

 

 

 

 

Creature* Hell = DoSpawnCreature(987655, X, Y, Z, 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 20000);

Unit* target1 = NULL;

Hell->SetWalk(false);

target1 = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);

Hell->AI()->AttackStart(target1);

 

 

 

 

Souradnice jsem si definoval ale nic se nestane boss se nevyvola. Predpokaldam ze nekde delam chybu.

 

A jeste jeden kosmetickej detail. Vechny spelly mi boss casti instatne bez castu kterej by sel interupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nedělá DoCast(něco, něco, tohle je bool takže se podívej jestli tam neni komentář k tomu jestli je to instant);

A s tím spawnem se mi zdá, že ti něco uteklo, je pěkný, že tam je Hell = DoSpawnCreature, ale podle mě bys měl ještě pak zavola jednu funkci, která to opravdu provede. Takhle sis to jen definoval, jinak si to vysvětlit nedokážu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nedělá DoCast(něco, něco, tohle je bool takže se podívej jestli tam neni komentář k tomu jestli je to instant);

A s tím spawnem se mi zdá, že ti něco uteklo, je pěkný, že tam je Hell = DoSpawnCreature, ale podle mě bys měl ještě pak zavola jednu funkci, která to opravdu provede. Takhle sis to jen definoval, jinak si to vysvětlit nedokážu.

 

ona se ta creatura spawne kdyz pouziju Creature* SmallDragon = DoSpawnCreature(987656, float(rand()%10), float(rand()%10), 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 10000); ale ja bych chtel presny souradnice na kterejch se spawnuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×