Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
vladislav23811

[C++] Mark Changer

Recommended Posts

Zdravím pripravil som vám Mark Changera :

 

// written by vladislav2381
// all edits by vladislav2381
#include "ScriptPCH.h"
#define MARK_OF_HONOR		   50000
#define MARK_OF_BATTLEGROUND	50001
#define MARK_OF_WINTERGRASP	 50002


class changer : public CreatureScript
{
public:
changer() : CreatureScript("changer") { }

bool OnGossipHello(Player * pPlayer, Creature * pCreature)
{
	pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Mark Changer", GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
	pPlayer->PlayerTalkClass->SendGossipMenu(9452, pCreature->GetGUID());
	return true;
}

bool OnGossipSelect(Player * pPlayer, Creature * pCreature, uint32 sender, uint32 uiAction)
{
	if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
	{
		pPlayer->PlayerTalkClass->ClearMenus();
		switch(uiAction)
		{
			{
				case 2:
					pPlayer->PlayerTalkClass->ClearMenus();
					pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "1 Mark of Battleground za 100 Mark of Honor", GOSSIP_SENDER_MAIN, 40);
					pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "500 Mark Of Battleground za 50 000 Mark of Honor", GOSSIP_SENDER_MAIN, 41);
					pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "6 WinterGrasp Mark Of Honor Za 18 Mark Of BattleGround", GOSSIP_SENDER_MAIN, 44);
					pPlayer->PlayerTalkClass->SendGossipMenu(9452, pCreature->GetGUID());
				break;


			 case 40:
				 if (pPlayer->HasItemCount(MARK_OF_HONOR, 100, true))
				 {
					 pPlayer->DestroyItemCount(MARK_OF_HONOR, 100, true);
					 pPlayer->AddItem(MARK_OF_BATTLEGROUND,1);
											 pCreature->MonsterWhisper("Dostal si 1 MOB.", pPlayer -> GetGUID());
				 }
				 else
				 {
					 pCreature->MonsterWhisper("Nemáš dostatek MOH.", pPlayer->GetGUID());
				 }
			 break;

			 case 41:
				 if (pPlayer->HasItemCount(MARK_OF_HONOR, 50000, true))
				 {
					 pPlayer->DestroyItemCount(MARK_OF_HONOR, 50000, true);
					 pPlayer->AddItem(MARK_OF_BATTLEGROUND,500);
											 pCreature->MonsterWhisper("Dostal si 500 MOB.", pPlayer -> GetGUID());
				 }
				 else
				 {
					 pCreature->MonsterWhisper("Nemáš dostatek MOH.", pPlayer->GetGUID());
				 }
			 break;


			 case 44:
				 if (pPlayer->HasItemCount(45624, 500, true))
				 {
					 pPlayer->DestroyItemCount(MARK_OF_BATTLEGROUND, 18, true);
					 pPlayer->AddItem(MARK_OF_WINTERGRASP,6);
											 pCreature->MonsterWhisper("Dostal si 6 WMOH.", pPlayer -> GetGUID());
				 }
				 else
				 {
					 pCreature->MonsterWhisper("Nemáš dostatek MOB.", pPlayer->GetGUID());
				 }

                break;
                               }
                       }
                       return true;
               }
};
void AddSC_changer()
{
new changer();
}

 

 

 

Stačí vložiť do :

/src/server/scripts/Custom/changer.cpp

a upraviť hodnoty .

 

 

potom v /src/server/scripts/Custom/CMakeLists.txt

Stačí pridať riadok :

 

 

set(scripts_STAT_SRCS

${scripts_STAT_SRCS}

Custom/changer.cpp

 

v /src/server/game/Scripting/ScriptLoader.cpp

 

Pripsat na koniec scriptu toto :

 

 

 

#ifdef SCRIPTS

/* This is where custom scripts' loading functions should be declared. */

void AddSC_changer();

#endif

 

void AddCustomScripts()

{

#ifdef SCRIPTS

/* This is where custom scripts should be added. */

AddSC_changer();

#endif

}

 

A máme hotovo potom v hre stačí vytvoriť npc s týmto sciptom : changer

Edited by vladislav23811
  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D to si me pobavil, prej pripravil, proc case 40, 41 a 44?

kdyz neco ukradnes, tak to aspon oprav tak, aby to nebylo poznat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty si to nepsal :) ... kdyby si to psal sám, tak určitě nedáš tak blbý uiAction :D 2, 40, 41, 44 :D Podle mě si to vytáhl z nějakého většího NPC :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky Díky psal sem to sám all .

//

Ty si to nepsal :) ... kdyby si to psal sám, tak určitě nedáš tak blbý uiAction :D 2, 40, 41, 44 :D Podle mě si to vytáhl z nějakého většího NPC :)

Je to moj vlastný script.

Tenhle script je vytiahnuty z mojho ineho scriptu tak sem to nezmenil nechcelo sa mi ...

 

A ako píše vladislav.kubek chcel som iba pomôcť :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navic tohle jde provest i bez C++ skriptu..conditions, gossip_* tabulky, no TC wiki poradi

 

 

EDIT: pres gossipy asi nejde destroy item's, takze bych to provedl pomoci questu...ale za snahu +1 rep

Edited by HyN3Q
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×