Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Zdravím chtěl by se zeptat a zjistit vaše názory na projekt.

 

Chtěly bychom vytvořit online prodej a nakupování postav na wow serverech a to tak.

Systému budou mít každý svou subdoménu z důvodu bezpečnosti hacknutí.

A fungovat by to mělo následujícím způsobem.

Server s námi vstoupí do partnerství a zadá svoje údaje k realmu a k character DB do naší database.

Potom si na svůj web přidá prodej a nákup postav(nebo jak to nazve sám). Dále přidá do běhu pár svých postav, které vytvoří.

Hráč se připojí a nebude se mu chtít expit tak pošle finance na náš server který mu je smění na herní peníze a může si kupovat postavy na daném serveru.

Jiný hráč kterého už ta hra nebaví a chtěl by si něco přivydělat tak tu postavu do prodeje za určité peníze a někdo si jí koupí. Peníze za postavu se přičtou prodávajícímu na herní účet hráčovy který si je od určitého množství bude moci převést na svůj běžný účet.

 

 

Co by to přineslo serveru?

  • Větší zisky = více hráčů
  • Jednodušší výdělek (nic se nemusí danit)

Co to přinese pro hráče?

  • Možnosti si přivydělat tím co je baví

Tímto topickem vás žádám o otázky a vaše komenty .. Děkuji

 

PS: Prosím diskutujme zde jen o daném tématu děkuji.

Edit: Přepsané do lepší srozumitelnosti (omlouvám se na gramatiku).

Edited by eddyw01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě ti nikdo jen tak nedá údaje pro připojení k DB. Je to taky docela hloupost.

Když už, tak to řešit skrze nějaký software (např. PHP aplikace) hostovaná někde např. na webserveru daného WoW serveru bude napojená na DB. Tvůj systém jen bude posílat požadavky a brát/posílat data.

 

Věta:

Systému budou mít každý svou subdoménu z důvodu bezpečnosti hacknutí.

není snad ani česky.

Nauč se vyjadřovat a když ti editor podtrhne text červenou vlnovkou, tak v tom slově nejspíš bude chyba :) ... Alespoň toho by sis mohl všímat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Server s námi vstoupí do partnerství a zadá svoje údaje k realmu a k character DB do naší database.

Tohle by se dalo opravdu ve velkém zneužívat či jednorázově zneužít. Pochybuju že by se tento projekt mohl dobře uchytnout... Kdo z Administrátorů z nějakého většího projektu, který už má nějakou hodnotu a komunitu hráčů, by takhle riskoval herní účty a postavy jejich hráčů? Sice neodsuzuji tvůj nápad, ale realizace by byla vcelku obtížná a v mnoha směrech nereálná z důvodu nízké bezpečnosti a možnosti krádeže.

Edited by Orangs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic se nemusí danit - tohle je blbost :) buď to bude na černo, nebo na živnosťák někoho ;)

 

chtít po serveru přístup do DB je blbost. Tohle odradí 99% zájemců, zůstanou jen kinder servry bez hráčů.

Mnohem lepší řešení: vymyslet web api, navrhnout rozhraní pro API, říct jaké jsou na něj požadavky a dodat ukázkovou implementaci. Komunikace samozřejmě SSL/HTTPS, omezená na zdrojovou IP odkud se to dá volat, API bude řešit login a autorizaci.

 

Případný zájemce (server) by si potom na webu stáhnul open-source implementaci API (případně poupravil), nahodil si to někde u sebe, a řek: api je na

https://wow.example.org/api_aukce.php

.

 

Myšlenka oddělené aukce pro každý server tohle zabíjí. Proř bych si já jako hráč nemohl koupit postavu na server AAA, hrát za ní měsíc, přestane mě bavit, prodám ji a koupím si postavu na serveru BBB ? - Bez mezipřevodu na real money...

 

Když to bude oddělená aukce, v čem je ta výhoda oproti třeba twinu a jejich aukci ? (z pohledu serveru...) Tady budou muset odvádět nějakou provizi (zadarmo to asi nebude :D ) navíc se spoléhat na funkčnost projektu 3tí strany ?

 

To je jen pár myšlenek co mě napadlo, nemá cenu to rozebírat do detailu, aspoň ne teď ;)

Edited by ariczek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc vám děkuji za krytiku a vaše názory nejvíce se mě zaujala poslední ... Peníze budou pro všechny servery stejné jakože hraju na aaa a chci přestoupit na bbb tak to bude pod jednou db jednoduše učet hráče bude propojený s každým serverem po finanční stránce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přijde mi to hrozně složité. Nebo je to alespoň velmi složitě podáno a vysvětleno. Nevím jakým způsobem chceš vyplácet servery za prodané postavy. Pokud se budou postavy prodávat za určitou společnou "měnu", pak mi uniká mechanismus, na jehož bázi by to fungovalo. Tohle může dělat každý server zvlášť, protože si sami určí kolik té příslušné "měny" se bude rovnat například 1,-

Celý projekt by znamenal docela velké čachry s penězi a tak.

 

Pochopil jsem to zhruba takhle:

Jsem hráč, pošlu 1000,- tvému projektu XYZ. Za to získám na tom projektu 1000XYZ bodů. Rozkliknu si nabídku postav, dám si tam seřadit podle Serveru. Najdu Twinstar, najdu postavu co se mi líbí za 1000XYZ bodů a koupím ji. Body se mi odečtou a přičtou se hráči, který postavu prodával = Twinstar z toho nemá vůbec nic, body za prodej postavy dostal hráč co postavu prodával, jinak by to nedělal...

 

Pokud by server v tom programu měl dostávat každý stejnou provizi, pak je to pro velké servery nezajímavé a malé servery na tom budou ohromně těžit = beze smyslu.

 

Alespoň tak to vidím, kdyžtak mě někdo opravte, pokud je moje představa nějak zkreslená.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no manipulační poplatek:

příklad:

nabídneš postavu k prodeji za 1000.

někdo jinej jí za 1000 koupí.

z celkové částkyse odečte něco pro provozovatele aukce - třeba 100. Pak se odečte něco pro server kde ta postava je - další 100.

No a ty dostaneš 800.

 

Prostě bude řečeno - při prodeji postav - z částky, kterou uvedete, za kterou se má postava prodat, dostanete jen 80%, zbytek jsou manipulační poplatky. Takhle to má třeba Diablo3.

 

A řeší to i další problém - ubejvá měny v oběhu - nutí to pořád lidi kupovat měnu za real money.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, tenhle projekt už jsem měl na půl hotový .. a stejně narazíš na to že servery s tebou kooperovat nebudou :D proč ? protože takhle velice lehce přijdou o kvalitní hráče .. a nebo naopak získají nekvalitní hráče nemluvím o tom že ten systém se dá krásně a jednoduše obelhat .. a budeš řešit milion a jednu reklamaci :-)

 

Zabezpečení jsem měl vyřešené .. hotové řešení jsem ochoten i prodat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest naixx

Stejně tak jak píše i NO.small, i mě tento koncept napadl, zhruba před 4ma rokama. Je tomu důvod že nic takového nefunguje ani tady ani ve světě.

Edited by naixx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z čistě ekonomického pohledu... v takovémhle projektu utopíte hromadu času a užitek bude nulový. Velké servery do tohoto projektu nevstoupí ani omylem, protože nebudou riskovat své komunity a na malých serverech si nikdo nic kupovat nebude.

 

Pokud měl tohle někdo dělat, tak to tím způsobem co popsal Ariczek, ale tak před šesti lety. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochu OT, beru to z pohledu převodu. Koupě samotná se dá řešit i jinak. Hlavně co se týče volby, kde postavu chci využívat. Pravda, dostanu se trochu mimo téma, ovšem i tohle by stálo za zmínku. Kdyžtak to ignorujte (popíšu odlišnou problematiku; každopádně podobnost v tom je).

 

 

Myšlenka k "cross-převodu" postav (sorry, trochu mimo):

 

Já bych na to nahlížel z jiného úhlu. Můžeme si vzít ale i příklad z mobilních operátorů v ČR, konkrétně na přechod k jinému operátorovi bez nutnosti změny telefoního čísla. Na jednu stranu je možnost, že operátor přijde o klienta, na druhou stranu může nové získat. A je pak jen na provozovateli služby, jestli tu službu nastaví výhodněji než konkurence tak aby ostatní získal, či nikoliv. Zkrátka, myslím že to je i krok ke spolupráci a otevřenosti konkurečního boje. Také klienti (hráči) to ocení, protože najednou nejsou vázáni na jeden server (či poskytovatele služeb), ale když si to časem rozmyslí, mohou přejít.

 

Pak ale vyvstává další otázka a tou je odlišnost v kritériích nabytí herního obsahu (či-li herních postav). Na tomhle to vždycky ztroskotá, pokud se nenastaví podmínky převodu. V podstatě by to mohlo fungovat na principu převodu peněz (měny). Také jsou kurzy a ty se mohou měnit.

 

Myšlenka je to dobrá, bez pochyb. Jen myslím že v současném stavu CZ/SK serverů se to nechytne. Dokud se nedohodnou a nebudou jasná a transparentní pravidla, nikam se to nepohne.

 

 

Pouze můj názor, souhlasit se mnou nemusíte. Ale zvažte to. Nebo to prostě ignorujte. :D:diablo:

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wolf Officious - pokud je to myšleno jako PŘEVOD postavy ze serveru na serveru, ať už koupením nebo migrací, na tohle nepřistoupí 99% serverů, to je nerealizovatelné. Většina serverů je nějak upravených a nejedou 100% blizzlike. I kdyby jely, né všechny jsou na stejné season. Možná jedou na stejném patchi, ale mají odlišný dostupný equip. Tím, že by byla postava například ze serveru, který už má dostupný WF equip, by si se vyřadil z velkých serverů jako Twinstar, které jsou teprve na Furious, Relentless a podobně. Zároveň by si se hraním na serveru s upraveným rate vyřadil z možnosti Blizzlike serverů. Zkrátka by se hráči samotným hraním tak moc omezili, že se to pro ně stává nepoužitelným. To už spíš je proveditelná právě jakási "burza" postav. Burza píši úmyslně, protože aukce podle mě není ten správný výraz. Reálnější je opravdu postavu prodat za nějakou společnou měnu a následně za ni pořídit jinou postavu jinde.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, uznávám že jsem to pojal jinak a uchopil jsem to za opačný konec. To už jsem otevřeně přiznal. Ale řešit by se to dalo, ikdyž hodně blbě (im. převody). Tvoje myšlenka má pochopitelně logičtější konzistenci. :)

Osobně si nemyslím že tenhle projekt by měl být odsouzen k záhubě. Pochopitelně ostatní aspeky věci já soudit nemůžu. Tak já zas zalezu, čau. :bye:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×