Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
invokerwow

Výpočet DMG a Healu spellov

Recommended Posts

Ahoj!

Chcel by som sa spýtať na nejaký vzorec ako vypočítať správnu funkčnosť spellov dmg / heal. Nejaký program alebo vzorec na výpočet. Neviem dokázať nesprávnu funkčnosť spellu aj keď som si istý že nefunguje správne dáva príliš vysoký dmg na môj lvl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo keby som vedel čo to QWS znamená ak by si mi to mohol prosím povedať... nie som developer alebo niečo podobné som len hráč, ktorý chce reportnúť spell btw Dr. damage používam len som kdesi čítal, že nie je presný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muzu mit otazku jen by me zajimalo kde presne se takovy spell dmg upravuje, projizdel jsem cpp ale bud jsem slepejs nebo fakt nevim xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

to neni uplne jednoducha otazka hodne zalezi na tom co je to za spell

 

SPELL_EFFECT_SCHOOL_DAMAGE napr. muzes menit koeficientama v databazi

ale takovej SPELL_AURA_PERIODIC_DAMAGE musis casto nadefinovat primo v core ve funkci CalculatePeriodic

u nekterejch typu spellu je zas nejjednodussi udelat spell_script a ten pak dat do spell_script_name

 

emulator nema zadnej standartizovanej zpusob jak nastavit dmg u vsech spellu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Základem všech spellů je hodnota v DBC. Takže pokud chceš jednoduše upravit jak moc dmg spell dává, tak jdi do Spell.dbc, najdi si spell a u většiny (direct) spellů máš dmg ve sloupci 80 (každá hodnota je vždy o 1 menší než ve skutečnosti). Vlastně 90% věci se tahá z DBC, core řeší jenom složité věci nebo věci, které v DBC nejsou/jsou buglé.

 

Alternativa je přes core přepsat co se tahá z DBC ale to je spíš taková poslední možnost, kdy není jiná cesta. Např. ve Spell.cpp můžeš přidat podmínku - pokud se vycástí spell XY, tak mu přepíšeš basedamage třeba na 10k a hned to dělá něco jiného.

Edited by Tomáš Kolinger

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jenze u tech spellu ktery jsou nacitany primo z DBC to neni vetsinou potreba vubec menit, problemy nastavaj hlavne u spellu/aur ktery nemaj implementovanej svuj efekt a pak se to musi ruzne zhackovat aby to vubec neco delalo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaaha takže takhle to je, no mě to jenom zajímalo protože sem si chtěl upravit spell a nenašel jsem to nikde ve zdrojácích jen fakt některé spelly.

Takže takové ty easy spelly např fireball atd co nedávají žádný další efekt kromě damage jsou v DBC a ty složitějšíší na sebe vážou spell script, který se pak prováže přes DB ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to složitější. Základem je DBC, co neumí DBC řeší core + častý nedostatky (jako třeba triggerování spellů atp.) jsou v DB.

 

Na oficiálním serveru bude nejspíš řešit DBC vše ale jelikož na freečkách máš jen dump z klienta, tak ten nebude obsahovat všechny informace (či se nezjistilo, kde jaké informace sou - viz plno unknown flag, sloupců, atp.)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Základem všech spellů je hodnota v DBC. Takže pokud chceš jednoduše upravit jak moc dmg spell dává, tak jdi do Spell.dbc, najdi si spell a u většiny (direct) spellů máš dmg ve sloupci 80 (každá hodnota je vždy o 1 menší než ve skutečnosti). Vlastně 90% věci se tahá z DBC, core řeší jenom složité věci nebo věci, které v DBC nejsou/jsou buglé.

 

Alternativa je přes core přepsat co se tahá z DBC ale to je spíš taková poslední možnost, kdy není jiná cesta. Např. ve Spell.cpp můžeš přidat podmínku - pokud se vycástí spell XY, tak mu přepíšeš basedamage třeba na 10k a hned to dělá něco jiného.

 

A co u těch ostatních spellů u kterých nemůžeš definovat base damage na 80. sloupci ? např. u spellu Arcane Orb (34172) se mi to vůbec nevede a nemůžu se skrz to přenést.

 

Mohl by jsi mi dát nějakou radu ?

 

//Edit : Myslel jsem to přímo spellu ze scriptu u bosse (Void Reaver).

U Kael'thase se spell damage sice zvetší (fireball - 36805) , ale pouze pokud jej používá hráč.

Jsem absolutně zmatený :D

Edited by lolee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×