Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Xeroth-Xery

[OregonCore] NPC na pochopení!

Recommended Posts

Vytvoříme si soubor start_npc.cpp (příklad)

 

Otevřeme si Visual Studio a vložíme tam toto:

 

 

/*********

Source: Start_npc.cpp

Credits: XerothXery

Maked for WowResource users ;)

**********/

 

#include "ScriptPCH.h"

 

#define STARTMECMELEE 32838 //Já tam dal offku azzinothky, vy si tam dejte upravený či vytvořený item.

#define KINGA 20217 //Klasický king buff na all staty 10%

 

 

bool GossipHello_start_npc(Player *pPlayer, Creature *pCreature)

{

if (!pPlayer->isInCombat())

{

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Melee mec pro start", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Blessing of Kings", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Port do UnderCity", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);

pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pCreature->GetGUID());

return true;

}

pPlayer->GetSession()->SendNotification("Prave bojujes.");

return false;

 

}

 

 

 

bool GossipSelect_start_npc(Player *pPlayer, Creature *pCreature, uint32 sender, uint32 action)

{

switch (action)

{

//Mec

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1:

pCreature->AddItem(pPlayer, STARTMECMELEE, 1); //to 1 je počet

pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2:

pCreature->CastSpell(pPlayer, KINGA, false)//Zde jsme vytvořili příkaz pro kinga.

pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();

break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3:

player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

player->TeleportTo(0, 1629.9f, 239.7f, -42.6f, 3.1f)//Zde jsme nastavili místo kam nás NPC portne.

break;

 

}

return true;

}

 

 

 

void AddSC_start_npc()

{

Script *newscript;

newscript = new Script;

newscript->Name = "start_npc";

newscript->pGossipHello = &GossipHello_start_npc;

newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_start_npc;

newscript->RegisterSelf();

}

 

Z toho scriptu by jste si měli odnést jak vytvořit "teleportéra" nebo "buffera" nebo "ItemGivera".

 

Pro méně chápavé lidi:

 

#include "ScriptPCH.h" <-- to je základ.

 

#define STARTMECMELEE <- Libovolný název(bez háčků a čárek) 32838<- ID itemu (toto je off azzinoth)

 

bool GossipHello_start_npc(Player *pPlayer, Creature *pCreature) <- Příkaz k tomu aby jsme mohli s NPC "mluvit".

 

if (!pPlayer->isInCombat()) <-- Když hráč není v combatu(nebojuje)

{

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Melee mec pro start", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);<-- 1. V nabídce

 

 

 

Melee mec pro start <--> je název (dejte tam třeba Soul Cleaver)

 

bool GossipSelect_start_npc(Player *pPlayer, Creature *pCreature, uint32 sender, uint32 action) <- bool

{

switch (action)

{

//Mec

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1: <- tou + 1 ten příkaz přiřadíme k tomu výberu

pCreature->AddItem(pPlayer, STARTMECMELEE, 1); //to 1 je počet a jak jsme si ji říkali STARTMECMELEE je jen definice, takže si tam dejte cokoliv. A ta 1 je počet.

pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();

break;

 

void AddSC_start_npc()

{

Script *newscript;

newscript = new Script;

newscript->Name = "start_npc";

newscript->pGossipHello = &GossipHello_start_npc;

newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_start_npc;

newscript->RegisterSelf();

}

 

TOTO JE NUTNOST!

 

 

Zadáme do ScriptLoader.cpp

void AddSC_start_npc

AddSC_start_npc

 

SQL NPC:

 

INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `heroic_entry`, `modelid_A`, `modelid_A2`, `modelid_H`, `modelid_H2`, `name`, `subname`, `IconName`, `minlevel`, `maxlevel`, `minhealth`, `maxhealth`, `minmana`, `maxmana`, `armor`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `PetSpellDataId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `RacialLeader`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`) VALUES (112000, 0, 17882, 0, 17882, 0, 'StartNPC', '', '', 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 35, 35, 1, 1, 1, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 0, 1, 0, 0, 0, 'start_npc');

Něco málo jsem si našel, protože jsem začátečník a začínám chápat. Tak chci předávat informace cestou jak jsem si to vysvětlil sobě :) Doufám že nebudete moc kritičtí a že se vám moje práce bude líbit. Když tak opravte chyby :)

Edited by Xeroth-Xery

Share this post


Link to post
Share on other sites

Môj názor je , že pokiaľ by niekomu išlo len o to vytvoriť NPC a neriešiť ako to funguje, tak to ako tak beriem. Ale ak by to chcel niekto pochopiť ,tak by sa hodil podrobnejší a presnejší popis.

Beriem ,že si začiatočník a snažíš sa takže ti to hovorím len v dobrom :)

 

Mimochodom máš tam zopár chýb(Nesprávne názvy):

 

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Melee mec pro start", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Blessing of Kings", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Port do UnderCity", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);

pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pCreature->GetGUID());

 

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3:

player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

player->TeleportTo(0, 1629.9f, 239.7f, -42.6f, 3.1f)//Zde jsme nastavili místo kam nás NPC portne.

break;

Edited by Leroy
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Môj názor je , že pokiaľ by niekomu išlo len o to vytvoriť NPC a neriešiť ako to funguje, tak to ako tak beriem. Ale ak by to chcel niekto pochopiť ,tak by sa hodil podrobnejší a presnejší popis.

Beriem ,že si začiatočník a snažíš sa takže ti to hovorím len v dobrom :)

 

Mimochodom máš tam zopár chýb(Nesprávne názvy):

 

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Melee mec pro start", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);

pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Blessing of Kings", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);

player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Port do UnderCity", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);

pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pCreature->GetGUID());

 

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3:

player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

player->TeleportTo(0, 1629.9f, 239.7f, -42.6f, 3.1f)//Zde jsme nastavili místo kam nás NPC portne.

break;

 

No mam tam docela dost hrubek, ještě se budu muset něco málo naučit :D a asi to předělám :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×