Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Yas

[MaNGOS] Nove GameObjecty

Recommended Posts

Tak ako som slubil sa pridavam a sem davam par sql >D

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500000, 0, 6753, kaktus, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,0);

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500002, 0, 2352, Stan, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500003, 0, 5212, 4sviciOltar, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500001, 0, 316, Pentagram, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500007, 5, 7331, SpiritngWaterEffect, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500006, 5, 6914, KamenObrastenyMachom, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500005, 5, 6830, DrevenaSoska2, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500004, 5, 6829, DrevenaSoska, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500008, 5, 6819, 'drevenasoska3', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500009, 5, 6666, 'lampasmodrymohnom', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');


REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500010, 5, 6608, 'nightelfstolcek', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500012, 5, 2936, 'kamenejstloup', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500013, 5, 2935, 'kamenejstloup2', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500014, 5, 2934, 'dvojstlp', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500015, 5, 1568, 'skrinka', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500016, 5, 469, 'kamenejstloup3', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');


REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500018, 5, 2371, 'soska', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500019, 5, 2470, 'lavovekaminky', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500020, 5, 2490, 'kamenejstvol', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500021, 5, 2931, 'nalestenekladivo', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500022, 5, 2932, 'sediacasocha', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500024, 5, 3014, 'trezor', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500025, 5, 3511, 'diamantiknavankusiku', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500026, 5, 3693, 'unnamed', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500027, 5, 3911, 'zasruhanedrevo', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500028, 5, 7284, 'pasluznejtravy', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500029, 5, 7285, 'luznatrava2', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (500030, 5, 7361, 'vystavnakostnatanoha', 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pavloper: Vim, ze se snazis, ale jeste si ty tvoje SQL predelam.. REPLACE INTO neni potreba, ID nenavazuji atd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hele tak napr ked das replace sa to prepise ked by to lami cele napr nenahrali chapes ale insert im vyhodi duplicate :D

 

Radsi nejaky "lame" reknu, at si prepise ID, nez aby na me pak nadavali ze si premezali objekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak este pridam jednu zaujmavu vec slusne povedane trus a inak asi viete :D

INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('500031', '5', '3675', 'trus', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pridano dalsich 14 objektu od Pavloperkoska.. Az budu mit zas cas (asi k veceru), tak pridam dalsi objekty ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: Pavloper - ja jen porad nechapu.. ty ses divil, proc to delam, kdyz si to lidi muzou z DBC vytahnout sami.. ale najednou chces pomahat.. neni to tou UWDB? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

pridavam dalsie :D

INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750000', '5', '7341', 'Strom', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750001', '5', '7318', 'NahnutyKamEn', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750002', '5', '5455', 'Paprsek', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750003', '5', '5456', 'Paprsek2', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750004', '5', '6813', 'MaxiPaprsek', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750005', '5', '7599', 'ValentineDazdnik', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750006', '5', '7600', 'ValentineKosik', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750007', '5', '332', 'Melon-zelenina', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('750008', '5', '5975', 'Strom2', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');

Edited by Pavloperkosko

Share this post


Link to post
Share on other sites

K veceru bude pripraveno dalsich 24 objektu, ted uz nemam cas :-/

Edited by Yas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvam se za doublepost, ale oznamuji dalsich 24objektu ;)

Pavloperkoskovo pridam, az je nascreenuju

Edited by Yas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty kostky vznikaji tim, ze ten model uz hra neobsahuje.. A jakykoliv modifikovani klienta mi prijde ZBYTECNY ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×