Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
lamadawe

koukni te na screen deto udělat ?

Recommended Posts

Jak zjistim : target_map

target_position_x

target_position_y

target_position_z

target_orientation

Edited by lamadawe

Share this post


Link to post
Share on other sites

když mam souřadnice :

Map:530

target_position_x 999,125000

target_position_y 8338,480469

target_position_z 222,237000

target_orientation 2,807680

 

Prosil bych nějaký kod nebo návod jak ;)

 

A tady je nějaký kod ale nwm co stim :(

REPLACE INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `data0`, `data1`, `data2`, `data3`, `data4`, `data5`, `data6`, `data7`, `data8`, `data9`, `data10`, `data11`, `data12`, `data13`, `data14`, `data15`, `data16`, `data17`, `data18`, `data19`, `data20`, `data21`, `data22`, `data23`, `ScriptName`) VALUES (987654, 22, 4397, 'Nákupní centrum', 116, 0, 1, 9921, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');
Edited by lamadawe

Share this post


Link to post
Share on other sites
když mam souřadnice :

Map:530

target_position_x 999,125000

target_position_y 8338,480469

target_position_z 222,237000

target_orientation 2,807680

 

Prosil bych nějaký kod nebo návod jak ;)

 

A tady je nějaký kod ale nwm co stim :(

 

Kde sis ten kod nasel?

No to neres pokud chces tento kod pouzit tak to dej do

neco.txt

Do kterého následně napíšeš ten kód.

poté uložíš a buď změníš připonu(u většiny windowsu to de) , nebo dáš

Soubor=>Uložit jako..=>neco.sql=>
(ptom dole pod tím názvem změníš akorát textový dokument na všechny soubory)
Uložit

A potom si otevřeš navicat, klikni pravym tlacitkem na db mangos dej execute batch file najdi soubor executni ho a pak nvm neco musis upravit

Edited by sabath

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky ale ja se neptal na navigaci ale jak tam daát ty souřadnice ;)

 

 

A hazí to nějakou chybu ;( ten port ;(

 

post-5660-1214055543_thumb.jpg

Edited by lamadawe

Share this post


Link to post
Share on other sites

urob si toto :D naposledy testovano na 6110

 

#include "sc_gossip.h"
#include "GossipDef.h"
#include "Player.h"

bool GossipHello_xxx(Player *player, Creature *_Creature)
{
player->SetTaxiCheater(true);

if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) {
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1206);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1224);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1203);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1216);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Shattrath City" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4014);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Razor Hill(Orgrimmar)" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4017);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 1-60] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5550);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 60+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5560);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 70+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5570);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Battlegroundy a Areny" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5575);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Zrus Res. Sickness" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5580);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Mall and Trainers" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5590);

} else {


player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1215);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunder Bluff" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1225);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1213);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1217);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Shattrath City" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4014);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Goldshire (Stormwind)" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4018);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 1-60] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5550);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 60+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5560);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 70+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5570);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Battlegroundy a Areny" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5575);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Zrus Res. Sickness" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5580);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Mall and Trainers" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5595);

}

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

return true;

}


void SendDefaultMenu_xxx(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action )
{

if(!player->getAttackers().empty())

{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
_Creature->Say("Si v kombate!", LANG_UNIVERSAL, NULL);
return;
}

switch(action)

{

case 5550: //Instances 1-60
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Wailing Caverns" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1249);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Deadmines" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1250);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Shadowfang Keep" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1251);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Blackfathom Deeps" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1252);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Razorfen Kraul" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1254);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Razorfen Downs" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1256);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Scarlet Monastery" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1257);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Viac] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5551);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [spet do hl. menu ]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552);


player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

break;

case 5560: // Instances 60+
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Zul'Gurub" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4000);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Onyxia's Lair" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4001);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Molten Core" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4002);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Blackwing Lair" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4003);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ruins of Ahn'Qiraj" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4004);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Temple of Ahn'Qiraj" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4005);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Naxxramas" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4006);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [spet do hl. Menu]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552);

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 5570: // Instances 70+
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Karazhan" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4007);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Gruul's Lair" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4008);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Hellfire Citadel" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4009);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Coilfang Reservoir" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4010);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Tempest Keep" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4011);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Caverns of Time" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4012);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Zul'Aman" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4016);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Black Temple" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4013);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [spet do hl. Menu]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552);

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 5551: //More Instances 1-60
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Uldaman" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1258);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Zul'Farrak" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1259);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Maraudon" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1260);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Sunken Temple" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1261);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Blackrock Depths" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1262);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dire Maul" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1263);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Blackrock Spire" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1264);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stratholme" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1265);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Scholomance" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1266);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [spet]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5550);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [spet do hl. Menu]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552);

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

break;

case 5552: //Back To Main Menu
if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) {
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1206);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1224);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1203);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1216);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Shattrath City" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4014);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Razor Hill(Orgrimmar)" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4017);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 1-60] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5550);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 60+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5560);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 70+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5570);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Battlegroundy a Areny" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5575);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Zrus Res. Sickness" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5580);

} else {


player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1215);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunder Bluff" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1225);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1213);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1217);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Shattrath City" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4014);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Goldshire (Stormwind)" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4018);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 1-60] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5550);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 60+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5560);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[Raidy Lvl 70+] ->" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5570);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Battlegroundy a Areny" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5575);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Zrus Res. Sickness" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5580);

}

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

break;

case 5575:
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Warsong Gulch" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5576);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Arathi Basin" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5577);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Alterac Valley" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5578);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Eye of the Storm" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5579);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Gurubashi Arena" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4015);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Circle of Blood Arena" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5581);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ring of Trials" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5582);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Maul" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5583);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [spet do hl. Menu]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5552);

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

break;

case 1203: // Teleport to Darnassus
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, 9947.52f, 2482.73f, 1316.21f, 0.0f);

break;

// Teleport to Stormwind
case 1206:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -8960.14f, 516.266f, 96.3568f, 0.0f);

break;

// Teleport to Undercity
case 1213:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, 1819.71f, 238.79f, 60.5321f, 0.0f);


break;

// Teleport to Orgrimmar
case 1215:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, 1552.5f, -4420.66f, 8.94802f, 0.0f);

break;

// Teleport to Exodar
case 1216:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, -4073.03f, -12020.4f, -1.47f, 0.0f);

break;

// Teleport to Silvermoon
case 1217:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, 9338.74f, -7277.27f, 13.7895f, 0.0f);


break;


// Teleport to Ironforge
case 1224:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -4924.07f, -951.95f, 501.55f, 5.40f);


break;

// Teleport to Thunder Bluff
case 1225:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -1290.0f, 147.033997f, 129.682007f, 4.919000f);


break;

case 4000:// Teleport to Zul'Gurub
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -11916.7f, -1212.82f, 92.2868f, 4.6095f);

break;

case 4001:// Teleport to Onyxia's Lair
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -4707.44f, -3726.82f, 54.6723f, 3.8f);

break;

case 4002:// Teleport to Molten Core
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(230, 1121.451172f, -454.316772f, -101.329536f, 3.5f);

break;

case 4003:// Teleport to Blackwing Lair
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(469, -7665.55f, -1102.49f, 400.679f, 0.0f);

break;

case 4004:// Ruins of Ahn'Qiraj
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -8409.032227f, 1498.830933f, 27.361542f, 2.497567f);

break;

case 4005:// Temple of Ahn'Qiraj
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -8245.837891f, 1983.736206f, 129.071686f, 0.936195f);

break;

case 4006:// Naxxramas
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, 3125.184814f, -3748.024658f, 136.049393f, 0.0f);

break;

case 4007:// Karazhan
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -11118.8f, -2010.84f, 47.0807f, 0.0f);

break;

case 4008:// Gruul's Lair
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, 3539.007568f, 5082.357910f, 1.691071f, 0.0f);

break;

case 4009:// Hellfire Citadel
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, -305.816223f, 3056.401611f, -2.473183f, 2.01f);

break;

case 4010:// Coilfang Reservoir
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, 517.288025f, 6976.279785f, 32.007198f, 0.0f);

break;

case 4011:// Tempest Keep
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, 3089.579346f, 1399.046509f, 187.653458f, 4.794070f);

break;

case 4012:// Caverns of Time
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -8173.66f, -4746.36f, 33.8423f, 4.93989f);

break;

case 4016:// Zul'Aman
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, 6846.95f, -7954.5f, 170.028f, 4.61501f);

break;

case 4013:// Black Temple
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, -3610.719482f, 324.987579f, 37.400028f, 3.282981f);

break;

case 4014:// Shattrath City
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, -1850.209961f, 5435.821777f, -10.961435f, 3.403913f);

break;

case 4015:// Gurubashi
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -13261.3f, 168.294f, 35.0792f, 1.00688f);

break;

case 4017:// Razor Hill
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, 315.721f, -4743.4f, 10.4867f, 0.0f);

break;

case 4018:// Goldshire
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -9464.0f, 62.0f, 56.0f, 0.0f);

break;


case 1249://teleport player to the Wailing Caverns
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -722.53f,-2226.30f,16.94f,2.71f);


break;

case 1250://teleport player to the Deadmines
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -11212.04f,1658.58f,25.67f,1.45f);

break;

case 1251://teleport player to Shadowfang Keep
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -254.47f,1524.68f,76.89f,1.56f);

break;

case 1252://teleport player to Blackfathom Deeps
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, 4254.58f,664.74f,-29.04f,1.97f);

break;

case 1254://teleport player to Razorfen Kraul
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -4484.04f,-1739.40f,86.47f,1.23f);

break;

case 1256://teleport player to Razorfen Downs
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -4645.08f,-2470.85f,85.53f,4.39f);

break;

case 1257://teleport player to the Scarlet Monastery
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, 2843.89f,-693.74f,139.32f,5.11f);

break;

case 1258://teleport player to Uldaman
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -6119.70f,-2957.30f,204.11f,0.03f);

break;

case 1259://teleport player to Zul'Farrak
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -6839.39f,-2911.03f,8.87f,0.41f);

break;


case 1260://teleport player to Maraudon
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -1433.33f,2955.34f,96.21f,4.82f);

break;

case 1261://teleport player to the Sunken Temple
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -10346.92f,-3851.90f,-43.41f,6.09f);

break;

case 1262://teleport player to Blackrock Depths
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -7301.03f,-913.19f,165.37f,0.08f);

break;

case 1263://teleport player to Dire Maul
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -3982.47f,1127.79f,161.02f,0.05f);

break;

case 1264://teleport player to Blackrock Spire
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -7535.43f,-1212.04f,285.45f,5.29f);

break;

case 1265://teleport player to Stratholme
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, 3263.54f,-3379.46f,143.59f,0.00f);

break;

case 1266://teleport player to Scholomance
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, 1219.01f,-2604.66f,85.61f,0.50f);

break;

case 5576://teleport player to Warsong Gulch
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) {
player->TeleportTo(489, 1525.95f,1481.66f,352.001f,3.20756f);
} else {
player->TeleportTo(489, 930.851f,1431.57f,345.537f,0.015704f);
}

break;

case 5577://teleport player to Arathi Basin
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) {
player->TeleportTo(529, 1308.681f,1306.03f,-9.0107f,3.91285f);
} else {
player->TeleportTo(529, 686.053f,683.165f,-12.9149f,0.18f);
}

break;

case 5578://teleport player to Alterac Valley
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) {
player->TeleportTo(30, 883.187f,-489.375f,96.7618f,3.06932f);
} else {
player->TeleportTo(30, -818.155f,-623.043f,54.0884f,2.1f);
}

break;

case 5579://teleport player to Eye of the Storm
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) {
player->TeleportTo(566, 2487.72f,1609.12f,1224.64f,3.35671f);
} else {
player->TeleportTo(566, 1843.73f,1529.77f,1224.43f,0.297579f);
}

break;

case 5580://Zrus Res. Sickness

player->RemoveAurasDueToSpell(SPELL_PASSIVE_RESURRECTION_SICKNESS);

break;

case 5581://teleport player to Circle of Blood
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, 2839.44f,5930.17f,11.1002f,3.16284f);

break;

case 5582://teleport player to Ring of Trials
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, -1999.94f,6581.71f,11.32f,2.3f);

break;

case 5583://teleport player to The Maul
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
//player->TeleportTo(1, -3761.49f,1133.43f,132.083f,4.57259f);

break;

case 5590://teleport player to The Alliance mall and Trainers
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
//player->TeleportTo(0, -4016.32f,-1413.88f,156.583f,5.63476f);

break;

case 5595://teleport player to The Horde mall and Trainers
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
//player->TeleportTo(1, -11650f,-4697.77f,10.5525f,4.84745f);

break;
}


}

bool GossipSelect_xxx(Player *player, Creature *_Creature, uint32

sender, uint32 action )

{
// Spet do hl. menu
if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
SendDefaultMenu_mystiq(player, _Creature, action );

return true;

}
void AddSC_xxx()
{
Script *newscript;

newscript = new Script;
newscript->Name="xxx";
newscript->pGossipHello = &GossipHello_xxx;
newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_xxx;
newscript->pItemHello = NULL;
newscript->pGOHello = NULL;
newscript->pAreaTrigger = NULL;
newscript->pItemQuestAccept = NULL;
newscript->pGOQuestAccept = NULL;
newscript->pGOChooseReward = NULL;

m_scripts[nrscripts++] = newscript;
}

Edited by hisgrak
codebox

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky ale hází to chybu

[Err] 1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'urob si toto biggrin.gif naposledy testovano na 6110

 

KÓD

#include "sc_gossip' at line 1

[Msg] Finished - Unsuccessfully

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

--- len dodam ten scriptik je pre NPC ---

 

s gossip menu

 

 

a to je C++ psane

 

takze to nenahravaj do SQL :D

 

---- tohle sa dava do SD2 kompilacky ---

Edited by Pavloperkosko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pavlo netrap ho, když on neví vůbec o čem mluvíš :D

lamadawe : Používáš doufám Windows. Tady je návod.

1. Dej Start -> Spustit a oběví se ti takový řádek. Tam napiš Notepad. A potvrď to

2. Oběví se ti takové okýnko a tam nakopíruj tohle :

INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('50000', '22', '4393', 'Nakupni Centrum', '', '0', '0', '1', '41993', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');
INSERT INTO `spell_teleport` VALUES ('41993', '530', '999.125000', '8338.480469', '222.237000', '2.807680');

3. Dej Ctrl + S a ulož si to někam pod nazvem "teleport.sql".

4. Zapni Navicat. Klepni na mangos pravým a dej Execute Batch File

5. Zadej cestu k "teleport.sql" a potvrď to.

6. Počkej až se to dodělá a zavři Navicat.

7. Zapni server.

8. Přihlaš se do hry

9. Bež na místo kde chceš mít portál

10. dej Enter a piš

.gobject add 50000

11. Hotovo. EnJoy

 

Snad to pochopíš

Share this post


Link to post
Share on other sites

je díky ale snad vym jak to dát do navicat a jak se to dáva vehře to vim taky ;)

ale ja chtěl jenom ten kod ;)))

 

 

stejnak to nejde ;)

hlasí to

[Err] 1146 - Table 'mysql.gameobject_template' doesn't exist

[Msg] Finished - Unsuccessfully

Edited by lamadawe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×