Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Sapphirex

[C++] Auto announce NPC

Recommended Posts

Ahoj všem... Našel sem na Forum Trinitycore script aby NPC něco mluvilo každých 5 min.. Dá se to ovšem nastavit za jak dlouho aby promluvilo...

 

 

#include "ScriptPCH.h"

struct mob_skybbkykens_npcAI : public ScriptedAI
{
   mob_skybbkykens_npcAI(Creature* creature) : ScriptedAI(creature)
   {
   }

   uint32 SayTimer;

   void Reset()
   {
       SayTimer = 300000; //5 minutes
   }

   void UpdateAI(const uint32 diff)
   {
       if (SayTimer < diff)
       {
           me->MonsterSay("CO BUDE NPC ŘÍKAT", LANG_UNIVERSAL, 0);
           float x,y,z;
           me->GetClosePoint(x, y, z, me->GetObjectSize());
           me->SummonGameObject( [id], x, y, z, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
           SayTimer = 300000;
       } else SayTimer -= diff;
   }
};

CreatureAI* GetAI_mob_skybbkykens_npc(Creature* creature)
{
   return new mob_skybbkykens_npcAI(creature);
}


void AddSC_skybbkykens_npc()
{
   Script* newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "skybbkykens_npc";
   newscript->GetAI = &GetAI_mob_skybbkykens_npc;
   newscript->RegisterSelf();
}

Edited by Sapphirex
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady to máte i pro MaNGOS ve formě scriptdev2

- netestoval jsem to, tak jsem to snad upravil správně...

#include "precompiled.h"
#define textAI "tvůj text"

struct MANGOS_DLL_DECL creature_AIAI : public ScriptedAI
{
   creature_AIAI(Creature* c) : ScriptedAI(c) { Reset(); }
   uint32 casovac;
   void Reset()
   {
       casovac = 300000; // 5 minut
   }

   void UpdateAI(const uint32 diff)
   {
       if (casovac < diff) {
		_Creature->MonsterYell(textAI, LANG_UNIVERSAL, NULL);
		casovac = 300000; }
       else casovac1 -= diff;
   }
};

CreatureAI* GetAI_creature_AI(Creature *_Creature)
{
   return new creature_AIAI (_Creature);
}

void AddSC_creature_AI()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "creature_AI";
   newscript->GetAI = &GetAI_creature_AI;
   newscript->RegisterSelf();
}

Edited by NecroVisioN
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to pěkný, ale mohl bych se zeptat naco je

 

float x,y,z;
me->GetClosePoint(x, y, z, me->GetObjectSize());
me->SummonGameObject( [id], x, y, z, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

Edited by Lukasas

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to pěkný, ale mohl bych se zeptat naco je

 

float x,y,z;
me->GetClosePoint(x, y, z, me->GetObjectSize());
me->SummonGameObject( [id], x, y, z, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

 

Odhaduji podle překladu že to bude Vyvolávat nějakej objekt na xyz kde je NPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×