Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Funner

[Chyba] Vlastní gameobject

Recommended Posts

Ahoj, mám takový problém s vlastním gameobjectem.

 

Chtěl jsem si vytvoři vlastní objekt s displayID guildhouse.

Našel jsem si model v model vieweru. Zkopíroval jsem si cestu a pak editoval dbc GameObjectDisplayInfo.dbc

kde jsem přidal nový řádek s ID 20000 a cestou World\wmo\Azeroth\Buildings\GuildHouses\GuildHouseB.wmo

Dále jsem do Db nahrál tento script

 

INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('500000', '5', '20000', 'GuildHouse', '', '0', '0', '1', '0', '0', '1', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '');

 

Ale nevím co dělám špatně, když spawnu ten gobject tak není prostě vidět. Kdyby někdo věděl jak na to budu moc vděčný.

 

Jinak jde o TDB 0.0.2

Edited by Funner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravený DBC musíš mít v klientu (ve hře) i na straně serveru. Na čistě server-side úpravu to nebude. Tohle hraničí už s custom-patchem.

 

EDIT: To uvádím jenom pro pořádek, aby bylo jasno. :)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravený DBC musíš mít v klientu (ve hře) i na straně serveru. Na čistě server-side úpravu to nebude. Tohle hraničí už s custom-patchem.

 

nehraničí to s client patchem protože není co patchovat ten model ve wowku je :) , dokonce je i spawnuty napr hrad na gm islandu nebo ten v hillsbrad foothills nebo jak to je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak znovu. Server neposílá klientovi informaci o cestě k souboru s modelem (World\wmo\Azeroth\Buildings\GuildHouses\GuildHouseB.wmo). DBC na straně serveru slouží k ověření, jestli dané model ID existuje, či nikoliv.

 

EDIT: Je to taková pojistka před pády klientů při případném zaslání (server -> client DATA) chybného (neexistujícího) model ID.

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak znovu. Server neposílá klientovi informaci o cestě k souboru s modelem (World\wmo\Azeroth\Buildings\GuildHouses\GuildHouseB.wmo). DBC na straně serveru slouží k ověření, jestli dané model ID existuje, či nikoliv.

 

a proc je potom tedy v dbc uvedena cesta v mpq adresarich wowka ? 4fun ?

 

dobre a proc kdyz teda existuje tak se nezobrazi ?

Edited by Funner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuhle informaci používá klient, aby nalezl správný WMO (world model object). Vidím, že toho moc od DBC nevíš, viď? Extractor AD.EXE jenom vytáhne soubory ze klienta, nic nemění. Takže jsou tam i data, který jsou pro server zbytečný. Opravdu jich většina slouží jen k ověření. Server posílá klientům jenom ID + nějaký flagy a jiný proměnný. Věř mi, že ta cesta k souborům se neposílá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuhle informaci používá klient, aby nalezl správný WMO (world model object). Vidím, že toho moc od DBC nevíš, viď? Extractor AD.EXE jenom vytáhne soubory ze klienta, nic nemění. Takže jsou tam i data, který jsou pro server zbytečný. Opravdu jich většina slouží jen k ověření. Server posílá klientům jenom ID + nějaký flagy a jiný proměnný. Věř mi, že ta cesta k souborům se neposílá.

 

No dobre v tom pripade nekde ve wowku musi byt ulozeny displayid ktere ma zobrazit nebo nejakou informaci prece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Data/enGB/patch-enGB-posledni_cislo.MPQ > DBFilesClient/GameObjectDisplayInfo.dbc

 

EDIT: ..případně enUS, podle lokalizace..

Data/enUS/patch-enUS-posledni_cislo.MPQ > DBFilesClient/GameObjectDisplayInfo.dbc

 

Nebo vytvoř vlastní = zabal to do souboru patch-enUS-posledni_cislo+1.MPQ

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funner mohl bych poprosit o DISPLAYID toho domu? Pokud se jedná oten dům na GM islandě.

A hodně bych ocenil domeček v Goldshire. Resp tu hospodu. :P 

 

Děkuji

Edited by hejsek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funner mohl bych poprosit o DISPLAYID toho domu? Pokud se jedná oten dům na GM islandě.

A hodně bych ocenil domeček v Goldshire. Resp tu hospodu. :P 

 

Děkuji

 

Id toho domu neexsituje, je pouze cesta v mpq, viz hlavni post. Pro editaci pouzij wow model viewer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×