-
Announcements
-
Pravidlo pro postování v TTT
Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy. Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse. -
Seznam návodů a důležitých témat v této sekci
Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou. Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku. Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe Zálohování uživatelských dat Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik Kompilování - tvoření vlastních release (revizí) Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM. Díky a přeji hezký den na WoWResource Replik -
Příspěvky tam, kde nemají co dělat
Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem. -
Používání spoilerů
Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru. Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler] Ukázka:
-
Srslypwnd
-
Content count
5 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Srslypwnd
-
-
Ano , spawnou se všichni zombie podle souřadnic které jsou definovány nahoře ,ale když nad tím tak přemýšlím tak jsem si všiml , že se 1 zombie spawnuje taky přímo pod bossem a to bude nejspíš to co si napsal ty.
Nejsem si jistý jestli to úplně pomůže , ale napadlo mě udělat na každý summon odlišnou proměnnou nebo je to blbost ?
Vyzkouším ten způsob AttackStart co si napsal , zatím dík.
-
Zdravím , nedávno jsem se pustil do bossu v Naxxu a narazil jsem na problém který za boha nemůžu vyřešit.
Jedná se přesně o script boss_gluth ve kterém spawnuje addy (Zombie Chow - 16360) kteří mají hned po spawnu targetnout nějaké hráče z raidu a zaútočit , ovšem nic nedělají dokud nedojde hráč do jejich range.
Jedná se o tuto funkci :
if (SummonedZombies) { pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0); if (pTarget) SummonedZombies->AddThreat(pTarget,1.0f); }
Zkoušel jsem i něco ve stylu :
if (!SummonedZombies->isInCombat())
Nebo dokonce udělat tomu npc script zvlášt , ovšem beze změny.
V C++ jsem začátečník a mé dosavadní znalosti na tohle nejspíš nestačí , poprosil bych tedy o pomoc.
Děkuji za odpověd
.
-
Dík , určitě si z toho něco vezmu...věci vypadají většinou hůř než doopravdy jsou.
-
Zdravím , poslední dobou mě už přestává bavit babrat se v DB a DBC souborech a mám nutkání naučit se něco nového , takže jsem se dostal k nápadu začít s cpp scriptinovaním.
Osobně mám u všech nových věcí nutkání dozvědět se co nejvíc věcí než se do toho pustím , abych byl v obraze.
Jen takové menší info o tom jak na tom jsem:
Dejme tomu , že když vidím normální script např. bosse tak si dokážu vydedukovat logickou úvahou jak funguje , všechny ty define , timer etc. si prostě umím vydedukovat z hlavy sám...ale pochopení samotného řádku mi dělá potíže -> jako třeba :
Vím že obsah "struct" bosse bloodboil udává celou fázi progressu od timeru spellu skrz nějaké targety pro spelly , emote say atd. , ale nevím proč se třeba udává na začátku scriptu
uint32 BloodboilTimer; uint32 BloodboilCount; uint32 FelGeyserTimer; uint32 BewilderingStrikeTimer; uint32 ArcingSmashTimer; uint32 FelBreathTimer; uint32 EjectTimer; uint32 PhaseChangeTimer; uint32 EnrageTimer; uint32 Charge_Timer;
Je to něco jako informace o tom , že se v strukture bosse bude definovat timer pro spelly ? Celkově je takových věcí víc , ale doufám že to čas spláchne.
Poprosil bych tedy pokud by jste mi mohli zodpovědět pár otázek ohledně C++ , jelikož jsem trošku v rozpacích.
- Jaký je rozdíl mezi C++ code pro TC a OC emulátor ?
- Je lehčí začít s C++ od základu pomocí nějakého guide nebo stačí nějak pomocí cpp z core ?
- Jak jste začínali s C++ scriptováním ? Pár lidí mi řeklo , že se to učili vytvářením a kopírováním scriptů např. z bosse.
- Máte nějaké fóra kromě wowresource na kterých by se dalo dobře učit ?
- Nějaké tipy do začátku ?
Děkuji za váš čas
[C++] Problém s addy.
in Scripting
Posted · Edited by Srslypwnd · Report reply
Jelikož mi funkce AttackStart vyhazovala chybu kvůli neexistujicim členu ve třídě unit.h tak jsem to vyměnil za "Attack".
Takže jsem to lajcky vyřešil takto :
Děkuji za pomoc.