Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Wlk Wlezley

Members
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Wlk Wlezley


  1. Dnes jsem si stáhnul revizi 9765 a je to tam:

     

    void stripLineInvisibleChars(std::string &str)
    {
       static std::string invChars = " \t\7\n";
    
       size_t wpos = 0;
    
       bool space = false;
    
    ...

     

    ..zde je důkaz, pro vymítění spekulací: http://github.com/mangos/mangos/blob/master/src/shared/Util.cpp#L103

     

    Ale i tak je to použitelné, pokud to ty starší revize neobsahují.. ;)

     

    EDIT: Je to řádek 103 (a bude tomu tak i nadále, pokud to nezmění)

    • Upvote 1

  2. Tak jsem si od tebe poznamenal všechny posty v tomhle támatu a připojil k nim patche.. budu to sledovat, tohle mi přijde spíš jako oprava, kterou by mělo jádro obsahovat v základu, proto je jedině dobře, že to bereš vážně. Pokusím se to ještě trochu upravit.

     

    Jde o to, najít řešení, které by bylo regulérní.

     

    +REP za poslední post, protože se mi líbí, že to řešíš nejen zde na tomto fóru. Je to krok kupředu, aby MaNGOS dohnal Blizz (což se sice nikdy nastane, ale každý krok, pro "nás" znamená oddálení cesty zpět).


  3. Vzpomínám si, že si to po mě chtěl, ale Spichy to "spíchnul" dobře a já jsem tehda neměl čas (měl jsem něco rozdělanýho na svým core a nechtěl jsem si v tom udělat zmatek psaním něčeho jiného)..

     

    Každopádně to "prubnu" (vyzkouším) a dávám ti +rep za nápad a to, že jsi podpořil toto forum o kvalitní materiál (to je bez diskuze). ;)

     

    A nyní trochu OT, jestli můžu:

     

    Dokončuji patch pro Mirror Image (on funguje ale má jisté vady - při útoku kopie, dostane creatura do ruky zbraně, které má hráč (i oblečení v některých případech) a jelikož to musím ze starého core přenášet pořát na novější a novější, než to vychytám na novém, je zase novější a už se v tom ztrácím..). Každopádně jsme to dávali dohromady se Spichim, což je machr, jehož logické uvažovaní je na vysoké úrovni. Je to jeden z mála o kterém vím, že je lepší než já.

     

    Ta chyba, ktreou jsem popsal, je jediná chyba, kterou to má.. Ikdyž je pořeba dopsat pro mirrory script..

     

    • Downvote 1

  4. Omlouvám se double post ale do jakyho sloupce mam pak dat to entry toho item_loot_template?

     

    Otázkou je, do jaký míry se to shoduje s TC.. protože to z mangosu vychází, nemusí to být nutně stejný, na to POZOR..

     

    Nicméně pokud to stejný je (a já pevně věřím že ano), pak se řiď tímhle:

     

        *  GAMEOBJECT_TYPE_CHEST = 3
             o data0: open (LockId from Lock.dbc)
             o data1: chestLoot (gameobject_loot_template.entry) *This field is obtained from WDB data and is not to be changed*
             o data2: chestRestockTime (time in seconds)
             o data3: consumable (State: Boolean flag)
             o data4: minRestock (Min successful loot attempts for Mining, Herbalism etc)
             o data5: maxRestock (Max successful loot attempts for Mining, Herbalism etc)
             o data6: lootedEvent (unknown ID)
             o data7: linkedTrap (gameobject_template.entry (Spawned GO type 6))
             o data8: questID (quest_template.entry of completed quest)
             o data9: level (minimal level required to open this gameobject)
             o data10: losOK (Boolean flag)
             o data11: leaveLoot (Boolean flag)
             o data12: notInCombat (Boolean flag)
             o data13: log loot (Boolean flag)
             o data14: openTextID (Unknown ID)
             o data15: use group loot rules (Boolean flag) 
    

     

    Či-li by to ID z tabulky gameobject_loot_template mělo být u toho gameobjektu (`gameobject_template`) ve sloupci `data1`


  5. Ahoj,

    mám problém s game_objectem. Vyrobil jsem si game_object (sud v kterém má být květina => dělal jsem to podle sudu s mlékem,který je v SW). Zadal jsem tam stejné paramtery jako u toho sudu s mlékem...tak to fungovalo. Když jsem ale hodil do data1: (id květiny) tak tam v tom mém vyrobeném sudu nebylo už nic...nevíte náhodou co tam mam zadat abych tam měl ten item co chci? Předem děkji za odpověď...

     

     

    Musíš tam dát ID lootu gobj. Je to v tabulce `gameobject_loot_template` a funguje to takřka stejně jako tabulka `creature_loot_template`..


  6. Žádná sláva, polní tráva, hoří kráva (tauren) a smrdí až za rohem..

    ..photoshop? mánie? Pravda je, že dneska je hodně věcí jednoduchých.

    To co před 15ti - 20ti lety doma nikdo nemohl dělat, se dneska učí dělat lidi,

    který nemají cit pro barvu, neví co je světlo, kontrast, váha, hloubka..

    Možná je to proto, že dřív nebyla technika. Domácí IBM PC 486 pracoval

    na grafice WESA (800x600/256 barev).. Proto když nemá laik možnosti,

    neudělá ze sebe blbce. Přibývá poslední dobou hodně lidí, kteří mají LCD monitor

    a myslí si, že jich "barvy" jsou ty "pravý".. Omyl..

     

    ..můžete mě za to lynčovat, přiject mi za názor rozbít mojí.. ..představu..

    ..ale názor nezměníte.

     

    Doufám že se si to nikdo neberete moc osobně, říkám to všeobecně. Zamyslete se.


  7. Vzdycky se najde nekdo kdo na tom bude chtit vydelat a ostatni mu bude fuk, a vzdycky se budou lidi o vsem hadat takze se na nicem nedohodnou. To muzes rovnou chtit rovnost, volnost, bratrstvi, celosvetovej mir a jaderny odzbrojeni...

     

     

    Pravdnou je, že jsem to trochu nadsadil. Jen mě štve, že jak to tady sleduju, spousta lidí se tu nedokáže na ničem pořádně shodnout. Každý má o tom jinou představu. Někdy je o své vlastní pravdě na tolik přesvědčen, že svůj názor vnucuje ostatním.

     

    Myslím si, že se to ale do tohodle topicku nehodí.


  8. Souhlas. Jedna se o naproste vyjimky, navic nejde jen o skill, ale i zodpovednost, spolehlivost, v pripade GM pak "nezkorumpovatelnost", nestranost.....Proste u lidi pod 20 totalni unreal. Proslo mi pod rukama hodne lidi a snad vsichni pod 18 drive ci pozdeji udelali nejake silene prusery. Nerikam, ze prusery nedelaji i starsi, ale to procento je vyrazne mensi. Naopak nejmene problemovi GM byli lide, kterym bylo pres 30. To neni nahoda.

     

    Kolik uspesnych projektu v CR ma nactilety GM team? A tim myslim projekty, ktery bezi roky, maji zazemi, maji kvalitu, rozviji se, GM team je profi a nesupporti....Jednoducha odpoved, ANI JEDEN.

    ..no vidíš, reaguju tu na posty aniž bych to dočetl celý a koukám že tys to vystihnul líp.. ;) Souhlasím.


  9. by ses divil co dokážou 15ti letý děcka... wow servery nejsou o věku, ale jak je vidět, tak ty o tom nic nevíš...

     

     

     

    ---- Moje Slova ----

     

    Řekl bych že spíš jde o svědomitý přístup a vlastní účet v bance. 15ti letý "hovada v oboru" sice existují, ale chybí jim rozhodnost, zdravej názor, zkušennosti (pro mě jsou to zobáci, co neviděli nikdy MS-DOS a říkají o něm že je to sračka)...

     

    Jestliže to není o věku, tak proč do 15ti let ti nedaj brigádu? a i v tom věku je s tím problém. Nejvíc mě sere, když mi na server přijde totální děcko, nadává, dostane ban a pak si vylejvá svý děcký narušený ego někde na blogu, že můj server je debilní, dementní GMka, arogantní "přestárlej" admin a tak podobně.

     

    Ale jak říkám, existují vyjímky. Nechtěl jsem se nikoho dotknout, ale někdy to s otevřeností bezduchých názorů opravdu přeháníte.


  10. ano a bude do delat stale musel by sis udelat novy command treba nameannounce problem je v tomto

    + case SEC_ADMINISTRATOR:

    + strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_ADMINISTRATOR;

    + break;

    + case SEC_CONSOLE:

    + sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args);

    + return true;

    + default:

    + return false;

    + }

    +

    + sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);

    +

    return true;

    je to delane aby to psalo meno a jelikoz sec console neni pridana do db tak to hazi error protoze to vyzaduje meno... podivej se na

    + sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);

    a na zakladni... a pak zjistis ze tim to je ze to schazuje server :))

     

    A víš že nemáš pravdu? Je to úplně v něčem jiném.

     

    Ty říkáš: "sec console neni pridana do db tak to hazi error protoze to vyzaduje meno", ale s DB tohle vůbec nesouvisí. Je to definováno v souboru src\shared\common.h

     

    Další věc. Kde si myslíš že to kolabuje? Není to o tom, že konzole nemá jméno, ona totiž nemá ani session. Session mají pouze přihlášení uživatelé. Konzole se nepřihlašuje, takže nemůže mít session, to je ti snad jasný. Tak proč se ptát i pro konzoli na m_session->GetSecurity()?? Nemůžeš se neexistující session ptát, jakej má security level (čili account level).

     

    Proto když konzole nemá session ale hráči ano, lze je velice jednoduše od sebe odlišit podmínkou. Když neexistuje m_session, provede se announce v základní formě (jakou známe z původního mangosu před tímto patchem).

     

    Zde je moje řešení funkce HandleAnnounceCommand:

    bool ChatHandler::HandleAnnounceCommand(const char* args)  // ANN WLK
    {
       int32 strid = 0;
    
       if(!*args)
           return false;
    
       if(!m_session)   // session neexistuje
       {
           sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE, args);
           return true;
       }
    
       switch(m_session->GetSecurity())
       {
           case SEC_MODERATOR:
               strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_MODERATOR;
               break;
           case SEC_EVENTER:
               strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_EVENTER;
               break;
           case SEC_GAMEMASTER:
               strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_GAMEMASTER;
               break;
           case SEC_SADMINISTRATOR:
               strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_SADMINISTRATOR;
               break;
           case SEC_ADMINISTRATOR:
               strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_ADMINISTRATOR;
               break;
           default:
               return false;
           }
       sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);
       return true;
    }

     

    Přeji vám hodně štěstí a spokojenosti s touto úpravou announce patche.

    Testoval jsem to na revizi MaNGOS 9626 a je to plně funkční!

     

    Důkaz:

    585_announce_patch_wlk_wlezley.gif


  11. Přemýšlel jsem o externím pingeru na servery. Můžu se pokusit něco vymyslet. Třeba jednoduchej pingující program co by na základě dat z MySQL vyhazoval zpět do MySQL výsledky. WSS by pak jen házelo data IP:port do tý vzdálený DB, na základě čeho by po sléze pinger pracoval a vyhazoval zpět do DB výsledky.


  12. Zdá se mi, že tady nejde o krácení daní. Především tvůrcům hry, jakož to majiteli oficiální herní sítě, upíráme zisky. A dělá to každý server. Když to berete z tohoto hlediska, nemáme si co vyčítat.

     

    Myslím si, že komunita lidí po celém světě tímto měla chuť ukázat velkým korporacím (a jiným), že když se sejde pár lidí a baví je to, dokážou to co tyto korporace. I když jsme hodně po zadu, je neustále na čem pracovat a nikdy nedosáhneme úrovně oficiálních serverů.

     

    Ovšem jsou mezi námi i tací, kteří mají pocit že jsme Vaši nepřátelé, i když tomu tak není. Tihle lidé se neustále navážejí do ostatních, i bezdůvodně. Opět platí známé pravidlo: "Když chceš někoho soudit, nebo vytýkat mu jeho chyby, nejdřív se podívej na sebe, možná je děláš ty sám."

     

    Kdyby jsme se všichni spojili, dokázali by jsme pracovat rychleji a efektivněji na zdokonalení emulátorů, databází, hratelnosti, etc..

    • Upvote 1

  13. no ale problém je v tom že je tam nula :D

     

    "OUT OF RANGE" znamená "MIMO ROZSAH". Takže né jen "horní" hranice, ale i spodní. Chápej: rozsah "od" - "do" nějaký hodnoty.. Je možný, že ta nula je právě ten problém. Neznám sice rozsah pro "spellcharges", ale experimentoval bych s tím. Zkusil bych hodnotu -1 jako neomezenou (viz. u questů MaxLvl), nebo hodnotu 1.

     

    Hodně štěstí. B)


  14. Zdravím.

     

    Problém se týká kompilování MaNGOSu 9107 ve Visual C++ 2008. Při debugu to vyhodí u projektu ACE_Wrappers tuhle chybu:

     

    .....
    Basic_Stats.cpp
    Based_Pointer_Repository.cpp
    Base_Thread_Adapter.cpp
    Barrier.cpp
    Auto_Event.cpp
    Atomic_Op.cpp
    C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1040) : error C2733: second C linkage of overloaded function '_interlockedbittestandset' not allowed
           C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1040) : see declaration of '_interlockedbittestandset'
    C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1041) : error C2733: second C linkage of overloaded function '_interlockedbittestandreset' not allowed
           C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1041) : see declaration of '_interlockedbittestandreset'
    ATM_Stream.cpp
    ATM_QoS.cpp
    ATM_Params.cpp
    ATM_Connector.cpp....
    .... {Dál už log pokračuje bez chyb..}
    

     

    Když jsem zkoušel kompilovat RELEASE, těchto chyb bylo daleko víc [neustále intrin.h(1041)]. Řádově v desítkách errorů v celym solutionu..

     

    Může mi s tím prosím Vás někdo pomoct?

     

    Mám VC++2008 Express Edition, instaloval jsem ho ve spěchu (takže nemam celý VS 2008), PSDK 2003 mám..

     

    Je možné aby byla chyba v tom head souboru "intrin.h"? Nic jsem neměnil.

     

     

     

    EDIT: Problém jsem již dávno vyřešil.


  15. Mam uplně stejnej problém. Projetěl jsem se kolem, našel jsem nějaký 2 baráky, ale nemaj podlahy. Kde to teda je?

     

    Podotýkám, že mám 3.1.3 US, z ní DBC, MAPS a VMAPS.. Mangos 8286 + YTDB 507.. (na UDB 382 stejnej problém..)


  16. Tak to sice jede bez vyhazování chyb spellů, ale myslim že jich bylo víc než jeden. Tak čekám kdy to budu opravovat znova u jiný creatury.

     

    Pořát jsme ale nevyřešili to, že nám to hází

    ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)

     

    Rád bych to vyřešil, protože mě to šíleně vytáčí. <_< chápete, ne? :D Je to srovnatelnej pocit, asi jako když slyšim zvuk kritycký chyby z win XP. :nw2_guitar: Proto poslední 3 roky mam všechny zvuky v systému vypnutý B) , ale to si schovam na jinou diskzi.. :whistling::innocent:

     

    Je jasný, jak už tady nekdo psal, že klient posílá nějaký příkazy serveru a ten je nerozezná. Takže potřebujeme zjistit, co odesílá klient když hráč přejede myší po itemech v báglu, po přihlášení charu do hry. Děje se to jen jednou za přihlášení, opětovné přejíždění myší nad T8 itemama už nemá vliv na výpis těchto chyb až do dalšího relogu. A nějak blbě mi to vypisuje ty itemy co patřej do setu.

     

    Imho, tak mě napadá, nevíte někdo kam se zapisujou honoty pro item sety, respective co k čemu patří? "item_template" je dost rozsáhlý, snad se to píše do určitých sloupců v "item_template". Jenže do jakých?

     

    Díky za rady. B)

     

    //edit: Nebo to je v DBC? To by lecos vysvětlovalo. Taky jsem si všimnul, že obě T8 pro mága mají stejný itemset ID, takže když chci přidat itemset, přidám dva. Možná tohle je ta chyba. Jenomže s tím souvisí i to, že mi to vypisovalo nějaký uplně neznámý itemy, který jsem z DBC kvuli tomu mazal. Například item ze setu 46129 házel chybu 46249, 46250, 46251, 46252 a 46253. To jak se asi načítaly ostatní itemy co měli bejt v setu, jenže já je nemam v UDB. Znovu tedy vyvstává otázka, kde je uloženo propojení itemů aby to byl set? Tam bude asi zakopanej pes, kterej se rozkládá a začíná už pod tou hlínou smrdět :D


  17. ja ti neviem ale ja s udb nemam ziadne problemy ako na nasom live servery ako aj na testovacom kde mame doplnene len spawny z dumperov inak pohoda

     

    Hele, já s tim mam problém snad už od začátku. Nevim kde je chyba, ale fakt bych to typnul na udb..

     

    Tak, hotovo, odstraněno.. Jen ještě to vyzkoušet


  18. nepouštíš náhodou Win32 kompilaci na 64?

     

    Né, to fakt né. Ale mám 2 processorovej server Dell PowerEdge 1650 (2x 1.3GHz, Intel PIII). Win XP SP3 (win32) a dělalo mi to stejný chyby i na notebooku (stejnej OS, ale jednojádro AMD Sempron 2GHz).

     

    Podle mě je špatná UDB, protože mi tam chybělo asi 600.000 loot definicí. UDB je 382, ale fakt je nějaká očesaná. :pinch::ermm:

     

    STONERSVK: Jo, hned jdu na to :mid_sword:


  19. Nojo, jenže mě to dvakrát spadlo už. Je tu totiž ještě jedna chyba který sem si nevššimnul a vypisuje jí to taky:

     

    Spell (ID: 59008) has effect EffectImplicitTargetA/EffectImplicitTargetB = TARGET_SCRIPT or TARGET_SCRIPT_COORDINATES, but does not have record in `spell_script_target`

     

    To by mělo znamenat, že spell 59008 má vliv na "EffectImplicitTargetA/EffectImplicitTargetB" = "TARGET_SCRIPT nebo TARGET_SCRIPT_COORDINATES", ale nemá záznam v "spell_script_target"

     

    Otázkou je, co mám přidat do "spell_script_target" aby to fungovalo?

     

    Případně jestli jsem tu chybu špatně rozebral, opravte mě. Je to zapeklitej problém a chtěl bych ho mít co nejdřív z krku.. :unsure:<_<:blink:


  20. MaNGOS v8286; UDB 382

    Takhle vypadá konec logu MaNGOSu:

     

    ...
    2009-09-06 10:22:57 WORLD: World initialized
    2009-09-06 10:22:57 mangosd process priority class set to HIGH
    2009-09-06 10:22:57 
    2009-09-06 10:22:57 
    2009-09-06 10:22:57 Starting up anti-freeze thread (30 seconds max stuck time)...
    2009-09-06 10:22:58 Starting Remote access listner on port 3443 on 0.0.0.0
    2009-09-06 10:23:36 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:36 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:36 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:36 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:38 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:42 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:42 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:43 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:44 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:45 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)
    2009-09-06 10:23:48 ERROR:SESSION: received not allowed opcode UMSG_UNKNOWN_1203 (0x04B3)

     

    Děje se to když přejedu v batohu myší nad některejma věcma a klient načítá popis itemů ze serveru. Je paradoxní, že info o itemech se načte v pořádku. Nevím teda kde je problém. Děje se to i ostatním hráčům. Je to peklo, mít za týden 20 mb čistě jenom error log.

     

    Já už snad udělám cokoliv aby to fungovalo. Prosím poraďte, snad nejsem jediný komu se tohle stalo (děje se to od začátku instalace)..

×