Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
NightShark

Instance jako kus světa

Recommended Posts

Zdravím, chci se zeptat.. už se stím nějaký čas hraju bez úspěchu...

 

Je možné scriptováním mangosu docílit faktu že instance se bude chovat jako normální svět? tj. Vejít bez party do určené instance a kdyby v ní byl někdo jinný bylo by možné ho potkat.

 

Napadlo mě odchytit příkaz který určuje ID Instance různé pro každého hráče a upravit, aby bylo vždy stejné... jenže C-éčko neumím a nejsem si jistý co by to udělalo, proto se ptám.

Nebo, aby MaNGOS při vytvoření postavy vložil okamžitě do DB perma ID-čka pro všechny instance, opět shodné se všema. Ale jak říkám C#/C++ neumím tak se ptám. Jak?

 

EDIT: Určitě by taky šlo v MaNGOSu zakázat scripty které vytvářejí instance s vlastnostma instance, tudíž instance existují jako mapa ale neexistují jako instance (by se spíš hodilo)

 

PS: Nejsem si jistý jestli to má vždy smysl, ale pochopit to snad jde. A omlouvám se za chyby a překlepy...

Edited by NightShark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, chci se zeptat.. už se stím nějaký čas hraju bez úspěchu...

 

Je možné scriptováním mangosu docílit faktu že instance se bude chovat jako normální svět? tj. Vejít bez party do určené instance a kdyby v ní byl někdo jinný bylo by možné ho potkat.

 

Napadlo mě odchytit příkaz který určuje ID Instance různé pro každého hráče a upravit, aby bylo vždy stejné... jenže C-éčko neumím a nejsem si jistý co by to udělalo, proto se ptám.

Nebo, aby MaNGOS při vytvoření postavy vložil okamžitě do DB perma ID-čka pro všechny instance, opět shodné se všema. Ale jak říkám C#/C++ neumím tak se ptám. Jak?

 

EDIT: Určitě by taky šlo v MaNGOSu zakázat scripty které vytvářejí instance s vlastnostma instance, tudíž instance existují jako mapa ale neexistují jako instance (by se spíš hodilo)

 

PS: Nejsem si jistý jestli to má vždy smysl, ale pochopit to snad jde. A omlouvám se za chyby a překlepy...

 

no asi by to šlo ale nevím na mangos sem hral na takovem serveru lv 70 na začatek nějaky skvěly eq nějak 8000k hp dmg 500000+ a šlo do dungu bez party ale to nebyl mangos tak nwm:d jínak to de udělat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud chceš do dungu bez groupu, nastv si to v konfigu mangos. C:/Program files/server/mangosd.conf

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud by sis s tím chtěl jo hrát, tak pokud se nemýlím, má každý dung základní mapu, tu co vidíš kdykoliv do něj vstoupíš přes portál do instance, ta mapa sama o sobě není spawnutá a normálně se do ní nedostaneš, bylo by potřeba ji spawnout ala instance a zrušit portál, popř udělat teleportera přímo do té mapy..

 

Na příkladu, RFC v OG pokud by tam nebyl portál, vešel by jsi do stejné mapy, která je součástí OG, tudíž žádná instance.. no snad se chápeme :)

Edited by Filgron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skriptovat to v jádře ? To je jako jít s kanónem na vrabce. Úplně stačí upravit serverové Map.dbc a třetí sloupeček (map_type) změnit na nulu, pokud by se pak vyskytli nějaké další neplechy tak vynulovat reset časy a entrance mapu. S touhle změnou by se to mělo po restartu manga začít chovat jako normální kontinentální mapa. Otázka je, co tomu řekne klient :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na příkladu, RFC v OG pokud by tam nebyl portál, vešel by jsi do stejné mapy, která je součástí OG, tudíž žádná instance.. no snad se chápeme :)

 

 

takže teoreticky stačí vyhodit portál (který je tuším GO)? To je blbost, ne? Přece ty mapy na sebe nenavazují.

Edited by Xmat

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je pekna hloupost. Mapy na sebe nenavazuji a jedna se o uplne jine mapy pri vstupu do instance. Pokud by jsi deaktivoval portaly do instanci tak by jsi mohl videt, ze se dostanes kousek za portal a tam konci textura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj končí, ale celá ta mapa dungu někde je, jenže vždy se musí loadnout...to prostě jinak neuděláš aby to nebyla instance..ale to že se tam budou všichni vidět, to myslím jde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to blbost, podkladová mapa pro každou instanci je ve hře někde uložena, možná bude problém ji najít, což jsem ještě nezkoušel, každopádně pokud se v OGu propadneš texturou skrz cleft of shadow, tak dopadneš do nespawnuté mapy RFC, která není vázána na instanci a ta mapa je tam kopletní, ne jen kousek.

 

Edit: Ok omlouvám se, teď jsem to testnul na serveru a opravdu tyto mapy končí kousek po začátku, ale dal bych ruku zato, že to tak vždy nebývalo..

Edited by Filgron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nestačilo by jen udělat teleportera na danou mapu ? Když neprojde člověk portálem tak to snad neinstancuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Návrhy pěkné ale bohužel.

Na úpravu dbc souborů serveru klient řekl že to veme, ale taky že změny bude ignorovat a pojede si ze svých ...

Dung bez group.. bud jsem slepý nebo v configu není...

 

EDIT: Ještě mě napadlo, co přesvědčit MaNGOS, aby mapy dungů načetl ještě jednou mezi mapama světa pod jiným ID mapy ? ... jenže opět.. nevím jakým způsobem si mangos určuje mapy : )

 

Další nápady ? : )

Edited by NightShark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na úpravu dbc souborů serveru klient řekl že to veme, ale taky že změny bude ignorovat a pojede si ze svých ...

 

Cože ? Já si dělal srandu, chování map určuje server a pokud klient se z toho nezhroutí tak to musí fungovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tom dost pochybuji, pokud jsi to přepsal na klasickou mapu tak se chování té mapy změnit muselo. Bohužel trávit čas zkoušením u sebe nebudu, ale věřím tomu, že někde děláš chybu nebo přepisuješ špatné údaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pamatuji jak na narniasu(2.4.3) sem použil stuck a hodilo mě to pod texturu(v og)a když si kousek ušel tak si dorazil do mapy jak je RC a není to dung ale nvm jak by to šlo udělat teĎ tady na 3.1.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je možné

Map.dbc třetí sloupec je tak ? Je jediný co má hodnoty 0 až 3 a mám pocit že 0 je svět, 1 Instance, 2 Raid, 3 Areny a BG : )

 

__________E_____D_____I_____T__________

Inu, nejspíš z vás nic dalšího nedostanu, tak děkuju těm co něco poradili a pokračuju tedy v útocích na jádro podle původního hesla:

"Když nevíš, improvizuj; Selže-li ipmrovizace, požádej o radu; Selžou-li rádci, vrať se k Improvizaci; Nemožné Neexistuje." - NightShark

 

__________E_____D_____I_____T______II.____

Omlouvám se moje chyba, tou dobou jsem u sebe měl dva servery a přepisoval u toho špatného. :)

 

 

Edited by NightShark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×