Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
hejsek

World of warcraft cataclysm rozpis všech změn.

  

70 members have voted

  1. 1. Těšíte se na nový datadisk World of Warcraft :Cataclysm ?



Recommended Posts

Cataclysm

 

Základní info

 

Hranice nejvyššího levelu bude posunuta na 85.

Do hry bude přidán nový systém tzv. Cesta Titánů (Path of the Titans), která bude sloužit k dalšímu rozvoji vaší postavy i po dosažení maximálního levelu.

Do talentových stromů jednotlivých povolání nepřibudou nové talenty.

Přibudou 2 nové rasy: Goblini k Hordě a Worgeni k Alianci.

Hlavní představitel zla nebude nikdo jiný než samotný Deathwing

V Azerothu budete moci létat na létacích mountech.

Bude přidán nový Guild systém, který bude guildám dodávat spousty výhod. Guilda bude mít 20 "levelů", kterých se bude dosahovat pomocí raidování, denních akcí a battlegroundů. Tyto guild "levely" budou sloužit k odemknutí guildovního talentového stromu, do kterého se budou moci investovat talenty z těchto 20 levelů. V guild talent stromech bude například: levnější opravování, menší ztráta durablity předmětů při umírání, hromadné oživování mrtvých, a další... .

Blizzard se chce nadále soustřeďovat na tzv. fázové příběhy (řetězové questy), kde se pro Vás mění krajina v zívislosti na tom, jak plníte jednotlivé úkoly tohoto příběhu.

 

Spousta talentů bude předělána tak, aby byly zábavnější. Do hry přibudou tzv. pasivní talentové bonusy, které budou např. závislé na tom, kolik talent bodů máte investovaných v jednotlivých talentových stromech, např. Rogue zaměřen na strom Assassination by mohl jako pasivní bonus dostávat bonusové zranění k jedům, atd.

Path of the Titans (Cesta Titánů)

Cesta Titánů bude další systém, jak rozvíjet svou postavu. Hráči si budou moci zvolit jednu z několik cest (nezávisle na vašem povolání), kterou se vydají, a díky ní pak budou získávat přístup k novým schopnostem.

 

Archeology (Archeologie)

Archeologie bude nová secundární profese (stejně jako např. cooking), díky které budou hráči moci nalézat artefakty po celém světě. Nalézáním různých vzácných artefaktů se budou hráčům odemykat různé nové schopnosti a odměny, budou je také moci prodávat nové archeologické frakci, která je bude vykupovat za velmi slušné ceny. Ve hře se budou také nalézat tzv. Titan artefakty, které hráči po nalezení umožní odemknutí a zvolení si své další speciální Cesty Titánů (viz. výše).

Nalezené artefakty se budou ukládat do speciální záložky Artifacts ve vaší výbavě, takže vám nebudou zabírat místo v inventáři.

 

Deathwing

Deathwing, vůdce Black Dragonflight (černé dračí letky) bude hlavním představitelem zla.

Deathwing, po příchodu Plamenné Legie, vyslyšel šepot starých bohů a od té doby se stal velmi silným, ale také velmi šíleným.

Jeho plán je zaskočit nic netušící Hordu a Alianci a cyhtit je pomocí něčeho tak ohromě silného, jako je Elemental Planes.

Elemental Planes byl vytvořen titány a měl sloužit k polapení elementálů, ovšem těm se to nelíbilo a některé, jako např Ragnarose, to neskutečně rozzuřilo.

Worgens (Worgeni) - nová rasa

Wrogeni budou nová rasa pro Alianci.

Genn Greymane uzavřel Greymane hradby, aby se ubránil Pohromě. Gilneas byl totiž nervózní z toho, jak Pohroma postupovala na jih.

Arugal byl ochránce, který přivolal Worgeny k bitvě o Gilneas, byl pak ale překvapen, jak silná a nebezpečná stvoření to jsou.

Worgeni pochází odjinud, mají temperament vlkodlaků a strávili spoustu času snahou, uzavřít tuto bestii do jejich těla.

Worgeni si mohou zvolit jakékoliv povolání kromě Paladina a Shamana.

Vzhled Worgena je čistě vizuální, nejsou s ním spojeny žádné bonusy, nebo postihy.

Mimo boj si hráč bude moci vybrat, jestli bude vypadat jako Worgen nebo jako Human. V boji bude vždy vypadat jako Worgen.

Schopnosti rasy:

Visciousness: +1% damage (poškození).

Dark Flight: Na dobu 10 sec zvýši rychlost pohybu o 70%.

Abberation: Doba trvání Curses a Diseases na vás snížena o 15%.

Flayer: Skinning skill zvýšen o 15. Zároveň Vám také zvyšuje rychlost stahování (skinningu) a dává Vám schopnost, že pro skinning nepotřebujete Skinning Knife (stahovací nůž).

Goblins (Goblini) - nová rasa

Goblini budou nová rasa pro Hordu.

Goblini pocházejí z Kezanu a jsou rasa zaměřená na technologický pokrok. Společnost Goblinů je rozdělena do obchodních kartelů, které mají své vlastní vůdce. Goblini z Kezanu jsou úplně novou frakcí a nepatří k žádné odnoži ani frakci goblinů, kteří jsou momentálně k vidění ve hře.

Cataclysm zasáhne Kezan velmi razantně a možná jej dokonce zničí. Goblini se tak stanou uprchlíky na Lost Isles.

Jako Goblin budete začínat jako člen neutrálního kartelu a postupem času se začnete pomalu připojovat k Hordě.

Goblini si mohou zvolit jakékoliv povolání kromě Paladina a Druida.

Schopnosti rasy:

Best Deals Anywhere: Vždy mají při nákupu a prodeji největší možnou slevu, bez ohledu na frakci a jejich reputace k ní.

Pack Hobgoblin: Přivoláte si svého osobního sluhu, který Vám umožní přístup do banky po dobu 1 min. 30 min cooldown.

Better Living Through Chemistry: Aclehmy skill zvýšen o 15, navíc Vaše health a mana potiony dodávají více many/života.

Rocket Barrage: Vystřelí z Vašeho opasku několik raket, které zasáhnou vašeho nepřítele a způsobí mu fire damage. Dosah 30 yardů, cooldown 2 min (sdílí společný cooldown s Rocket Jump).

Rocket Jump: Po aktivování můžete pomocí raketového skoku přeskočit až o 20 yardů. Cooldown 2 min (sdílí společný cooldown s Rocket Barrage).

Time is Money: Zvýšená rychlost útoku a kouzlení o 1%.

 

Svět

Starý svět se téměř kompletně celý změní v důsledku erupcí, trhlin a přírodních katastrof.

Do každé oblasti přibudou nové questy, itemy a změní se její vzhled. Některé oblasti budou změněny jen lehce, jiné se dokonce třeba i rozdělí na 2 různé oblasti, jako např. The Barrens.

V Azerothu (starý svět) se bude moci létat na létacích mountech.

Wailing Caverns bude nyní oblast plná zeleně svěžího vzduchu.

V Desolaci přibude spousta vodních ploch a zelených rostlin.

Horda konečně dobyla Southshore v Hillsbrad Foothills.

Auberdine bude zničeno a Night Elfové si tedy v této oblasti musí založit nový tábor na severu. Garrosh Hellscream chce nadále zvětšovat území Hordy, a tak na jihu této oblasti postavý opevněný tábor.

Stonetalon bude vyčištěn Gobliny. Azhara se stane novou oblastí Goblinů, kteří využijí zdejších lomů, k vybudování jejich města.

Orgrimmar bude přebudován (posílen). Na jeho posílení bude použita spousta železa a bude tak vypadat více jako pevnost Garroshe Hellscreama.

Undercity bude přebudováno, aby se v něm dalo létat. Z vnějšku nyní bude vypadat mnohem impozantněji.

Bude přidáno 7 nových zón: Twilight Highlands, Mount Hyjal, Deepholm, Uldum, Gilneas, The Lost Isles, Sunken City of Vash'jir.

Starotvní oblasti Worgenů a Goblinů budou pro hráče s levely 1-15.

Vasj'ir: Sunken City of Vashj'ir je podvodní zóna, která byla původně domovem Lady Vashj, před původním rozštěpením. Toto je vstupní brána do Abyssal Maw. Průchodem Abyssal Maw se dostanete do Elemental Plane of Water (Elementální sféry vody), jenž je podvodní oblast, kde budete moci chodit po dně. Zároveň s touto novinkou budou ve hře k dispozici speciální podvodní mounti, kteří budou stejně rychlí, jako normální létající mounti.

Deepholm: Deepholm bude nové hlavní centrum, kde, mimo jiné, naleznete portály do oblastí Hyjal, Uldum, atd. . Twilight's Hammer klan nyní slouží samotnému Deathwingovi a v Temple of Earth (samotném středu mapy) mu pomáhají načerpat zpět jeho životní energii. Deepholm není přímo připojen k Azerothu, připojení bylo vytvořeno tím, jak se Deathwing vynořil ze země.

Uldum: Uldum bude podle všeho obsahovat nejméně 2 instance, které budou mít nádech egyptské kultury. Moře na západ od Tanarisu byla pouze iluze vytvořená samotnými Titány, Uldum je tedy zcela nová samostatná zóna. Podle pověsti se zde nachází nějaká super zbraň. Uldum je domovem rasy zvané jako Tolvir, což jsou bytosti, které vypadají jako velké kamenné kočky.

Plane of Fire: Ragnaros využil Cataclysmu ke svému návratu z Plane of Fire (sféry ohně), kam jsme ho zahnali, po jeho poražení v raidu Molten Core. Ragnaros nyní okupuje zónu Mount Hyjal, kde se snaží spálit na popel World Tree (Strom Světa). Polobůh Malfurion Stormrage se vrátil zpět z Emerald Dreamu, aby se pokusil zabránit zničení World Tree. Celá zóna Mount Hyjal bude protkána příbehovými (fázovými) questy.

Twilight Highlands: V Twillight Highlands narazíte na dungeon Grim Batol, jehož vstup byl Deathwingem doslova rozerván. Toto je nová Twilight's Hammer základna v Azerothu, a Horda i Aliance budou mít do této základny přístup skrze portál. Red Dragonflight (červená dračí letka) je zde stále přítomna, ale byla zatlačena zpět na západ, do blízkosti oblasti Wetlands.

 

Dungeony a raidy

The Firelands: Nový raid dungeon, který vás zavede do Elemental Plane of fire (elementální sféry ohně) do Sulfuron's Keepu, kde narazíte na samotného Ragnarose, který je nyní skutečně rozzuřený.

Uldum: Bude obsahovat 2 dungeony - Lost City of Tol'vir a Halls of Origination (město titánů).

Grim Batol: Bude obsahovat jeden levelovací dungeon a raid instanci.

Skywal: Tento dungeon vás zavede do Air Elemental Plane (elementální sféry vzduchu). Bude obsahovat jeden levelovací dungeon a raid instanci.

The Deadmines a Shadowfang Keep: Budou nyní přístupné také na Heroic obtížnost pro hráče na 85. lvlu.

Blackrock Caverns: Nový levelovací dungeon v Blackrock Spire.

 

Player vs. Player

Battle of Gilneas: Nový battleground, kde budete bojovat o nadvládu nad městem, pomocí obsazování důležitých bodů/staveb.

Tol'barad: Nová PvP zóna a zároveň oblast s největším počtem denních questů. Bitva bude probíhat každých několik hodin a bude podobná bitvě v oblasti Wintergrasp. Vítězům bude umožněn přístup ke speciálním denním questům (velmi výnosným) a k Tol'barad Prison (asi dungeon).

Rated battlegrounds: Pro hráče bude přidán battlegroud rating, který bude podobný aréna ratingu. Za tento rating si budete moci kupovat stejné věci, jako za aréna rating.

A samozřejm budou přidány nové arény.

 

Profese

K profesím bude přidán tzv. multi-gains systém. Multi-gains systém funguje tak, že při skillování profese dostanete např. za výrobu rare věci více skill bodů, než za výrobu obyčené věci. (např. 5 skill bodů za rare věc a jen 1 bod za zelenou věc)

Blizzard slibuje, že gathering (shromažďování/sbírání/kopání) učiní zábavnějším.

Engineering bude posílen a budou do něj přidány spousty užitečných věcí, jelikož teď si tuto profesy vybírá jen málo lidí, protože je "nezábavná".

U secundární profese Fishing bychom se měli dočkat velkých změn.

Pokud budete mít 2 sběračské profese, tak budete moci mít zapnuto sledování surovin na mapě u obou profesí zároveň.

 

Reforging

Reforging bude nový systém, jak upravovat vaši výzbroj.

Reforging by měl být levný. Budou jej moci využívat všichni, kteří mají alespoň jednu z profesí: Blacksmithing, Leatherworking, Tailoring, Jewelcrafting, Engineering.

Bude fungovat tak, že z věci budete moci, pomocí profese, "vysát" bonus k jedné vlastnosti a namísto něj přidat bonus k vlastnosti jiné. Nebudete ovšem moci zvyšovat hodnotu bonusu k vlastnosti, která je již v předmětu obsažena. Podle nynějších informací budete moci vysát 50% jedné vlasnosti a tento "vysátý" bonus použít k vytvoření bonusové hodnoty vlastnosti jiné (v předmětu dosud neobsažené).

Seznam předmětů, kterým budete moci, pomocí profesí, měnit jejich vlastnosti: Blacksmithing - Plate armor a weapons, Engineering - Trinkets, Jewelcrafting - Jewelry (rings, necklaces), Leatherworking - Leather armor, Tailoring - Cloth armor.

 

Itemization

MP5 (regenerace many za 5 sec): Bude úplně odstraněna ze hry a nahrazena čistě jen spiritem, který by měl fungovat u všech povolání +- stejně.

Spell Power: Bude úplně odstraněn ze hry. Funkce Spell Poweru bude zahrnuta do Intellectu.

Attack Power: Bude úplně odstraněn ze hry. Funkci Attack Poweru bude zastávat Agilita a Strength.

Defense: Defense hodnota bude odstraněna ze hry. Anti-crit ochranu budou pro hráče/tanky obstarávat talenty.

Armor Penetration: Bude odstraněn ze hry a nahrazen vlstností Mastery.

Haste: Bude nyní zvyšovat i rychlost jakou se regeneruje vaše energie, focus, a runy. Retribution paladini a Enhancement shamani budou mít talenty, které jim budou z haste ratingu zajišťovat jejich potřebné výhody.

Block: Block Value bude odstraněna ze hry. Všechen damage, který vyblockujete vaším štítem, se nyní bude počítat procentuálně.

Stamina: Všechny věci budou nyní, na úkor všech zrušených statů, obsahovat více staminy.

Agility: Jeden bod agility bude nyní produkovat 2 body attack poweru pro druidy, huntery, rogue a shamany.

 

Legendary Item

S příchodem patche 3.3 bude z Lich Kinga padat legendární dvouruční sekera Shadowmourne.

Legendární zbraň pro castery (kouzlící povolání) bude padat z prvního raidu v datadisku Cataclysm.

 

Povolání

Schopnosti již nadále nebudou mít své ranky, namísto toho se jejich účinek bude zvyšovat s velikostí vašeho levelu.

Většina talentových stromů se v Cataclysm dramaticky změní, mnoho pasivních bonusů bude odsraněno. Talentové stromy by měly být mnohem zábavnější. (Již nikdy více: "Hůráá, další úroveň. Právě jsem si zvětšil hit o 1%")

Talenty, které posilují buffy, aury atd. budou ze hry odstraněny.

Do hry přibudou nové kombinace povolání+rasa: Human Hunter, Orc Mage, Night Elf Mage, Dwarf Mage, Blood Elf Warrior, Dwarf Shaman, Undead Hunter, Tauren Paladin, Tauren Priest, Gnome Priest, Troll Druid.

 

Hunter

 

Hunteři již nadále nebudou používat MANU!

Namísto many budou využívat tzv. Focus, jenž by měl fungovat podobně, jako energie u rogue.

Steady shot bude zvyšovat rychlost regenerace Focusu.

Focus se bude regenerovat rychlostí 6 focusu za 1 sec (12 / sec se Steady shotem). (regenerace energie rogue je 10 / sec)

Střelecké schopnosti budou stát od 30 do 60 bodů Focusu.

Hunterům bude z několika abilit odstraněn, nebo snížen, jejich cooldown.

Náboje/šípy budou nyní kvalifikovány jako normální předměty, nikoliv již tedy jako consumable.

 

Shaman

 

Shamani se dočkají posílení jejich healingu jednoho konkrétního cíle.

 

Warlock

 

Soul Shardy se již nadále nebudou shromažďovat ve vašem batohu.

Soul Shard budou integrovány do user interface (stejně jako např. Death Knightovy runy).

Nyní získáte 3 Shardy za každý boj.

Čím delší souboj, tím byste měli dostávat více shardů. Kouzlo Drain Soul bude i nadále fungovat a budete tedy moci pomocí něj získávat "bonusové" Soul Shardy.

Soul Burn (Nové kouzlo): Stojí 1 Soul Shard a má 30 sec cooldown. Po použití posílí vaše následující kouzlo, které tak získá nějakou bonusovou schopnost.

Empowered Searing Pain: Vaše 3 následující kouzla Searing Pain budou mít automaticky kritický zásah.

Empowered Summon Demon: Vaše následující kouzlo Summon Demon bude instantní.

Empowered Soulfire: Vaše následující kouzlo Soulfire bude instantní.

Empowered Fear: Vaše následující kouzlo Fear bude instantní.

Empowered Death Coil: Vaše následující kouzlo Death Coil bude mít delší fear efekt a vyléčí Vás o větší počet životů.

Soul Burn lze použít pouze v boji.

Povolánávní vašich pet démonů již nebude stát žádné shardy.

 

Otázky a odpovědi

Casteři konečně dostanou Legendary item v jednom z prvních raidů datadisku.

Cataclysm změní způsob, jakým jsou učeny ability. Ranky abilit jsou pryč a místo nich přichází automatické zlepšování ability úměrně aktuální úrovni.

Neexistují žádné plány, podle kterých by se hráči v Cataclysm mohli naučit více, jak dvě primární profese.

Neexistují žádné plány, podle kterých by si hráči v Cataclysm mohli vytvořit více specializací pomocí Dual-Spec systému.

Batohy by se v Cataclysm měli o něco zvětšit.

Nikdy nebudete moci očistit Corrupted Ashbringer.

Vývojáři chtějí, aby se ze shamana stal mnohem lepší AE (plošný) healer. Chain Heal by měl nyní healovat daleko více.

Vícemístní létající mounti by se měli v budoucnosti objevit ve hře. Hráči s craft profesí si možná budou moci, po splnění některého achievementu/achievementů, vyrobit 310% létacího mounta.

Dispell Magic bude mít nyní každé povolání schopné healovat, problémem by měly představovat ostatní debuffy.

Pomocí profese Engineering si budete v budoucnu moci vyrobit luky(bows).

Pokud již vlastníte nějakého 310% létající mounta, měli byste být schopni zrychlit všechny vaše 280% létající mounty na 310% létající mounty, díky tomu si budete moci vybrat létajícího mounta podle chuti, bez ohledu na to, jak je rychlí.

Hunter

 

Hunterům budou padat epické náboje z bossů, nebo je bude možné kupovat je za Emblemy, nic ovšem není zatím rozhodnuto.

Priest

 

Shadow priesti se stanou mnohem účinějšími damagery a bude jim odebrána spousta cooldownů na kouzla.

Shaman

 

Shamani (Elemental) nyní v PvP připomínají "střeleckou věž", nápadem je udělat totemy do budoucna zábavnější ("položím totem na zem a něco se stane"), ale zatím není žádné bližší info.

Warrior

 

Warrior nebude tolik, jako ostatní povolání, postihnut změnami v předmětech. Cílem je, aby výbava ostatních povolání vypadala (co se vzhledu týče) více jako výbava warriorů.

--------------------------------

Autor: Sip @ http://wowcenter.cz

Edited by bLuma
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

všechno pěkný, až na ty classy. Těšim se na to, ale bohužel na FREE si to asi nikdy nezahrajem, což byl asi jeden z úmyslů blizzardu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

všechno pěkný, až na ty classy. Těšim se na to, ale bohužel na FREE si to asi nikdy nezahrajem, což byl asi jeden z úmyslů blizzardu.

 

Také si to myslím.

Dokonce jsem uvažoval že bych si zaplatil ofi na mesíc-dva abych si to vyzkoušel ale atraktivní je to pro mně hlavně příběhově jinak nové funkce nejsou k zahození.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm "Blizzard se chce nadále soustřeďovat na tzv. fázové příběhy (řetězové questy), kde se pro Vás mění krajina v zívislosti na tom, jak plníte jednotlivé úkoly tohoto příběhu."

 

Trochu blbost ne? Co se asi stane když se potkají dva hráči. jeden bude mít plně dokončené tyto q a druhý vůbec.

 

Jeden uvidí a bude se pohybovat po jedné lokaci a druhý se bude pohybovat po stejné, ale s jiným terénem a jestli se navzájem budou vidět tak se klidně může stát že jeden bude pro druhého levitovat nebo bude zalezlej pod zemí. trochu blbost ne? (a taky se to stane když sem viděl ty videa kde se v barrens propadla zem a podobně,)

 

opravdu sem zvědavej jak to vyřešej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne, ty mě nechápeš.

Nemyslím počáteční problém když datáč nahoděj, já myslím problém hráč vůči hráči.

Je přeci nesmysl aby dva hráči v lokaci měli rozdílné terény pak se stane to co sem psal...

(leda že udělaj že se hráči kteří budou mít splněno třeba 2/3 q s hráči kteří mají q na 3/3 nebudou vidět. jiné řešení asi není, ale je to na druhou stranu dost debilní řešení protože odpadne protahovaní různejma instancema a pod.)

Edited by Czeirne

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm "Blizzard se chce nadále soustřeďovat na tzv. fázové příběhy (řetězové questy), kde se pro Vás mění krajina v zívislosti na tom, jak plníte jednotlivé úkoly tohoto příběhu."

 

Trochu blbost ne? Co se asi stane když se potkají dva hráči. jeden bude mít plně dokončené tyto q a druhý vůbec.

 

Jeden uvidí a bude se pohybovat po jedné lokaci a druhý se bude pohybovat po stejné, ale s jiným terénem a jestli se navzájem budou vidět tak se klidně může stát že jeden bude pro druhého levitovat nebo bude zalezlej pod zemí. trochu blbost ne? (a taky se to stane když sem viděl ty videa kde se v barrens propadla zem a podobně,)

 

opravdu sem zvědavej jak to vyřešej.

 

 

Ehm, ak si niekedy robil DK chain q, tak aj to je na bázi "čo nový q, to zmena prostredia", takže nič nové pod slnkom. Keď splníš q napr. u Gothika, tak sa vymažú všetci enemy z okolia a sú až v New Avalone. Ako vravím, nič nové.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale mě nejde o moby a podobně, mě jde o lokaci a problém když se uvidí třeba dva spřátelení hráči kteří mají rozdílné dokončení q...

a jestli to chtěj tedy vyřešit tím že najednou u rozdílnejch míst druhého hráče neuvidíš, nebo že druhé hráče (třeba low lvl) neuvidíš vůbec dokud se nedostanou na tvojí uroveň tak tedy potěš...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm "Blizzard se chce nadále soustřeďovat na tzv. fázové příběhy (řetězové questy), kde se pro Vás mění krajina v zívislosti na tom, jak plníte jednotlivé úkoly tohoto příběhu."

 

Trochu blbost ne? Co se asi stane když se potkají dva hráči. jeden bude mít plně dokončené tyto q a druhý vůbec.

 

Jeden uvidí a bude se pohybovat po jedné lokaci a druhý se bude pohybovat po stejné, ale s jiným terénem a jestli se navzájem budou vidět tak se klidně může stát že jeden bude pro druhého levitovat nebo bude zalezlej pod zemí. trochu blbost ne? (a taky se to stane když sem viděl ty videa kde se v barrens propadla zem a podobně,)

 

opravdu sem zvědavej jak to vyřešej.

 

Udělaj to uplně stejně jako se začátkem u DK tam to je prece udelany ze kdyz nemas udelany ty questy jako ostatni tak oni te nevidi a ty je taky ne ty mas svuj svet a oni taky dokud nebudes mit questy jako oni. Například u DK kdyz začínáš a jdeš dolu pod základnu tak teprve dobýváte ůzemí a když uděláš pár questu tak se to zmení jako že armáda pokročila dál , ste 2 lidi u NPC na odevzdání Questu ty ho odevzdáš on ne on pro tebe zmizí a ty pro něj a ty budes mít zase jiny prostředí než on. No napsal jsem to možná trochu divně ale co :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já to chápu a taky sem se toho obával,

bude to pěkně na dvě věci. Dám příklad, kámoš začne hrát wowko a já se s ním nebudu prakticky moct vidět do doby než on udělá 85 + ty q a takhle to bude ze vším, asi nebudu jedinej komu se to vůbec nelíbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ne bude to takove zvlastni, ale tak me se to zamlouva. No nic mene s temi litajicimi monty na Azerothu to bude takove divne. Rozhodne je to bude neco noveho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přeháněj to už, měli by si dát od wow pauzu...

doufám že zapomenou na zadní vchod do deadmines, s lítakem se tam bude moct v pohodě vletět a hup na bosse :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já to chápu a taky sem se toho obával,

bude to pěkně na dvě věci. Dám příklad, kámoš začne hrát wowko a já se s ním nebudu prakticky moct vidět do doby než on udělá 85 + ty q a takhle to bude ze vším, asi nebudu jedinej komu se to vůbec nelíbi.

 

Svět bude zničenej už pro všechny, takže se s ním uvidíš dřív.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přeháněj to už, měli by si dát od wow pauzu...

doufám že zapomenou na zadní vchod do deadmines, s lítakem se tam bude moct v pohodě vletět a hup na bosse :)

Datadisk vypadá dobře, ale ty classy a zlehčování hry je hrůza! Kdyby rovnou místo Northrendu udělali tu změnu Azerothu a Kalimdoru, udělali by tak lépe a nedělali věci jako mount od 30 levlu, teďka 20 levlu, apod..

 

Jinak s tím Deadmines si opravdu věříš :D

 

Proč by sme si to na Free nezahráli? ;) není tam nic co by se nedokázalo udělat...

Ehm, hlavně, že si říkal opak a teď tu postuješ moje slova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na free si to asi zahrajeme ale to bude trvat a nehledě kolik to zabere času a jestě ty mapy na emulator nějaky to bude problem a to bude zase bugu takže si na free těžko někdo to hned zahraje

Edited by Anstriber___

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně bude problém, že celá databáze Azerothu se bude muset udělat znova + implementovat pořádně phasing - nevím jak je MaNGOS teď na tom? + vylepšený guild systém + nová profese + hromada nových talentů a Blizzard chce teď spíš ty funny talenty, takové co něco dělají. Žádný pasivní přidávání statů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně bude problém, že celá databáze Azerothu se bude muset udělat znova + implementovat pořádně phasing - nevím jak je MaNGOS teď na tom? + vylepšený guild systém + nová profese + hromada nových talentů a Blizzard chce teď spíš ty funny talenty, takové co něco dělají. Žádný pasivní přidávání statů.

 

Ano maš pravdu ale to bude doba než to udělají ale tak mužete třeba na offik na měsic skusit a je ale stějne si to nejvíce užijete na 85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dle mého názoru se blizzard začíná klepat strachy protože přichází hra která by mohla World of Warcraftu konkurovat.

Viz: Odkaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dle mého názoru se blizzard začíná klepat strachy protože přichází hra která by mohla World of Warcraftu konkurovat.

Viz: Odkaz

 

Šak jasne ale když jestě blizzard řekl že bude cataclysm hodně lidí těší takže se zachranily docela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dle mého názoru se blizzard začíná klepat strachy protože přichází hra která by mohla World of Warcraftu konkurovat.

Viz: Odkaz

To už si radši zahraju WotLK než tohle :D tokových her už chtělo být lepší ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemyslím si že tato online wowko nějak ohrozí, vždyť je to uplně něco jiného a ne každého fantasy fanouška bude brát sci-fi onlinovka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemyslím si že tato online wowko nějak ohrozí, vždyť je to uplně něco jiného a ne každého fantasy fanouška bude brát sci-fi onlinovka.

 

Jenže lidí kteří mají rádi scifi je vcelku hodně a tak si hru vyzkouší,Pokud buda hra dobrá budou hrát tu.

A hlavně pokud jste četli článek který jsem zde přiložil tak tam je napsáno v čem bude hlavní výhoda té hry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já to myslel tak že si nemyslím že mnoho lidí odejde z wowka na tuhle novou online hru.

Jak již někdo řekl, podobnejch her už bylo a jak dopadli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×