Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Wolf's

New scipt

Recommended Posts

Updatnul jsem revizi na nejnovější TC2 Core 9847 a to již nepoužívá newscipt.

 

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(309) : error C2065: 'Script' : undeclared identifier

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(309) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(311) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(311) : error C2061: syntax error : identifier 'Script'

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(312) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(312) : error C2227: left of '->Name' must point to class/struct/union/generic type

1> type is ''unknown-type''

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(313) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(313) : error C2227: left of '->pGossipHello' must point to class/struct/union/generic type

1> type is ''unknown-type''

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(314) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(314) : error C2227: left of '->pGossipSelect' must point to class/struct/union/generic type

1> type is ''unknown-type''

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(315) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier

1>..\..\..\..\..\Users\COMFOR\Desktop\custom\npc_rent_a_mount.cpp(315) : error C2227: left of '->RegisterSelf' must point to class/struct/union/generic type

 

Takže na co se to prosím má změnit.

 

2. otázka: Poprvé jsem si soubor .sln vytvořil pomocí cmake a chci se zeptat jestli je v pořádku to, že je to přeházené (Scripts není v Game a mnoho jiného)

Share this post


Link to post
Share on other sites


  1.  
  2. koukni se do scriptů který tam už jsou
  3. ano, to je v pořádku - došlo k přesunutí scriptů

 

EDIT: Tak jsem si s tím dal trochu víc práce a zjistil jsem zajámavý věci.

 

Předtím to bylo hozený ve struktuře, ale nově je to všechno ve třídě (vč. struktury), například začátek jednoho ze scriptů:

PŘEDTÍM:

//This is used to sort the players by distance in preparation for the Bloodboil cast.

struct boss_gurtogg_bloodboilAI : public ScriptedAI
{
   boss_gurtogg_bloodboilAI(Creature *c) : ScriptedAI(c)
   {
       pInstance = c->GetInstanceData();
   }

   ScriptedInstance* pInstance;

   uint64 TargetGUID;

   float TargetThreat;

   uint32 BloodboilTimer;
   uint32 BloodboilCount;

TEĎ:

//This is used to sort the players by distance in preparation for the Bloodboil cast.

class boss_gurtogg_bloodboil : public CreatureScript
{
public:
   boss_gurtogg_bloodboil() : CreatureScript("boss_gurtogg_bloodboil") { }

   CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
   {
       return new boss_gurtogg_bloodboilAI (pCreature);
   }

   struct boss_gurtogg_bloodboilAI : public ScriptedAI
   {
       boss_gurtogg_bloodboilAI(Creature *c) : ScriptedAI(c)
       {
           pInstance = c->GetInstanceScript();
       }

       InstanceScript* pInstance;

       uint64 TargetGUID;

       float TargetThreat;

       uint32 BloodboilTimer;
       uint32 BloodboilCount;


..Věř mi nebo ne, není to první změna, které si na první pohled asi všimneš. Konec se taky liší:

PŘEDTÍM:

        } else PhaseChangeTimer -= diff;

       DoMeleeAttackIfReady();
   }
};

CreatureAI* GetAI_boss_gurtogg_bloodboil(Creature* pCreature)
{
   return new boss_gurtogg_bloodboilAI (pCreature);
}

void AddSC_boss_gurtogg_bloodboil()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "boss_gurtogg_bloodboil";
   newscript->GetAI = &GetAI_boss_gurtogg_bloodboil;
   newscript->RegisterSelf();
}

TEĎ:

            } else PhaseChangeTimer -= diff;

           DoMeleeAttackIfReady();
       }
   };

};


void AddSC_boss_gurtogg_bloodboil()
{
   new boss_gurtogg_bloodboil();
}

 

EDIT2: typo :)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já se s tím nějak zkusím poprat... objevil jsem tam

class boss_akilzon : public CreatureScript
{
   public:

       boss_akilzon()
           : CreatureScript("boss_akilzon")
       {
       }

Ale když přidám toto a to co jsi napsal tak mi to zase napíše

fatal error C1004: unexpected end-of-file found

Edited by Wolf's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×