Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
godder

[c++]custom boss

Recommended Posts

je tomu cca půl roku co na serveru czechfun.no-ip.info funguje tenhle custom boss ''bazilišek''

 

#include "ScriptPCH.h"

 

enum Spells

{

 

SPELL_cripplingpoison = 25809,

SPELL_taillash = 74531,

SPELL_necroticpoison = 28776,

SPELL_venombolt = 59839,

SPELL_poisonnova = 59842,

SPELL_poisonbreath = 59271,

SPELL_fingerofdeath = 31984

};

 

 

 

 

// bazilisek script

 

class boss_bazilisek : public CreatureScript

{

public:

boss_bazilisek() : CreatureScript("boss_bazilisek") { }

 

struct boss_bazilisekAI : public ScriptedAI

{

boss_bazilisekAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) {}

 

 

uint32 m_uicripplingpoison_Timer;

uint32 m_uitaillash_Timer;

uint32 m_uinecroticpoison_Timer;

uint32 m_uivenombolt_Timer;

uint32 m_uipoisonnova_Timer;

uint32 m_uipoisonbreath_Timer;

uint32 m_uifingerofdeath_Timer;

 

 

 

void Reset()

{

m_uicripplingpoison_Timer = 60000;

m_uitaillash_Timer = 10000;

m_uinecroticpoison_Timer = 12000;

m_uivenombolt_Timer = 5000;

m_uipoisonnova_Timer = 15000;

m_uipoisonbreath_Timer = 90000;

m_uifingerofdeath_Timer = 200000;

 

 

 

}

 

void EnterCombat(Unit * target)

{

me->MonsterYell("pohled do oci baziliska pusobi okamzitou smrt",LANG_UNIVERSAL,NULL);

}

 

void KilledUnit(Unit * victim)

{

me->MonsterYell("Hej ty podivej se mi do oci, vidis ani to nebolelo",LANG_UNIVERSAL,NULL);

}

 

void JustDied(Unit * killer)

{

me->MonsterYell("ja sice zemru...ale me dilo pokracuje",LANG_UNIVERSAL,NULL);

}

 

void UpdateAI(const uint32 uiDiff)

{

if (!UpdateVictim())

return;

 

//venombolt_Timer

if (m_uivenombolt_Timer <= uiDiff)

{

if (Unit* pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0))

DoCast(pTarget, SPELL_venombolt);

 

m_uivenombolt_Timer = 5000;

}

else

m_uivenombolt_Timer -= uiDiff;

 

 

//necroticpoison_Timer

if (m_uinecroticpoison_Timer <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(), SPELL_necroticpoison);

 

m_uinecroticpoison_Timer = 120000;

}

else

m_uinecroticpoison_Timer -= uiDiff;

 

 

//poisonnova_Timer

if (m_uipoisonnova_Timer <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(), SPELL_poisonnova);

 

m_uipoisonnova_Timer = 20000;

}

else

m_uipoisonnova_Timer -= uiDiff;

 

 

//poisonbreath_timer

if (m_uipoisonbreath_Timer <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(), SPELL_poisonbreath);

 

m_uipoisonbreath_Timer = 20000;

}

else

m_uipoisonbreath_Timer -= uiDiff;

 

 

 

//taillash_Timer

if (m_uitaillash_Timer <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(), SPELL_taillash);

 

m_uitaillash_Timer = 10000;

}

else

m_uitaillash_Timer -= uiDiff;

 

//cripplingpoison_Timer

if (m_uicripplingpoison_Timer <= uiDiff)

{

DoCast(me->getVictim(), SPELL_cripplingpoison);

 

m_uicripplingpoison_Timer = 60000;

}

else

m_uicripplingpoison_Timer -= uiDiff;

 

 

 

//fingerofdeath_timer

if (m_uifingerofdeath_Timer <= uiDiff)

{

if (Unit* pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0))

DoCast(pTarget, SPELL_fingerofdeath);

 

m_uifingerofdeath_Timer = 200000;

}

else

m_uifingerofdeath_Timer -= uiDiff;

 

DoMeleeAttackIfReady();

}

};

 

CreatureAI *GetAI(Creature *creature) const

{

return new boss_bazilisekAI(creature);

 

}

};

 

void AddSC_boss_bazilisek()

{

new boss_bazilisek;

}

 

 

 

davat crippling poison (zpomalovaní)

tail lash: stoupnete mu k ocasu a odletíte pěknej kus dozadu

necroticpoison: hodí debuff kterej redukuje heal musej se prohodit tanci nebo dispell

venom bolt: nahodně hodí po někom slabý dmg

davá poison novu musí se kickovat tohle je problém u 20ti lidí uhealit takže interupt nebo cleasing totem

poison breath plive jed před sebe nestát mu u čumáku (kromě tanka)

po delší době se na někoho podivá a zabije ho cca 200sec to potrvá hodí finger of death (20k dmg) tim v podstatě pomalu vyzabijí raid

bers. nemá takže čas vás netlačí jenom bude postupně vyzabíjet raid

 

 

 

INSERT INTO `creature_template`( `entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`) VALUES ('66660', '0', '0', '0', '0', '0', '4768', '', '', '', "bazilisek", "CzechFunServer", "", '0', '83', '83', '2', '16', '16', '0', '31.25', '200', '3', '4', '24800', '18000', '3', '8000', '1', '3000', '3000', '1', '0', '8', '0', '', '0', '', '', '24800', '18000', '8000', '1', '8', '0', '0', '0', '', '', '500', '', '', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', "AggressorAI", '0', '1', '2.5', '1', '2.5', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '1', '0', '612580221.', '0', "boss_bazilisek", '-1');

UPDATE `creature_template` SET `Health_mod`=1000 WHERE `entry`=66660,

UPDATE `creature_template` SET `Armor_mod`=1 WHERE `entry`=66660,

 

 

 

pokud chcete bosse udělat těžšího stačí nahrát

UPDATE `creature_template` SET `mechanic_immune_mask`= 646134653 WHERE `entry`=66660;

tím mu dáte imunitu na interupt a nova se musí dispell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylo by dobré to dát do CodeBoxu :) v tom spoileru je to humus :)

Edited by latnar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×