Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Amun Holymord

C++ Zákaz spellů

Recommended Posts

Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli lze, a popřípadě jak, nějak hráčům zakázat používání jakýchkoli (tzn. všeobecně, nehledě na class atp.) spellů v určitých zónách.

 

Děkuji za radu...

Edited by Amun Holymord

Share this post


Link to post
Share on other sites

V titulku mluvíš o spellech, v tématu o příkazech. Co tedy vlastně chceš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidi hledejte...

 

ani na to nemusis sahat do core...

 

http://www.trinitycore.info/Disables_tc2

 

sourceType = 0 - DISABLE_TYPE_SPELL

 

entry = id spellu

 

flags = 1 + 16 + 32 - Spell disabled for players + Spell disabled for MapId + Spell disabled for AreaId

 

params_0 - MapId if DISABLE_TYPE_SPELL used, 0 for all maps.

params_1 - AreaId if DISABLE_TYPE_SPELL used, 0 for all areas.

 

a comment je snad jasnej...

 

EDIT: pro zakázání úplně všech spellů bych použil opačnej přístup - pomocí http://www.trinitycore.info/Spell_area_tc2 pro danou oblast nahodit silence...

Edited by ariczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani jeden z Vašich návrhů bohužel nemůžu použít. Využití tabulky 'disables' je nesmysl, pokud chci zakázat VŠECHNY spelly. A ten buff na danou areu také nelze použít, protože hráči mají k dispozici příkaz .unaura (jedná se o GM Server).

 

Počítám se zásahem do jádra, ale nevím, kde ten zásah provést. Nějaké další nápady, prosím?

 

 

EDIT: Napadá mě možnost využít silence debuff + v daných zónách zakázat hráčům příkaz .unaura... Ale budu rád, pokud někdo přijdete na optimálnější řešení.

Edited by Amun Holymord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro zabránění rušení silence můžeš použít

 

// level3.cpp
bool ChatHandler::HandleUnAuraCommand(const char *args)
{
   Unit *target = getSelectedUnit();
   if (!target)
   {
       SendSysMessage(LANG_SELECT_CHAR_OR_CREATURE);
       SetSentErrorMessage(true);
       return false;
   }

   std::string argstr = args;
   if (argstr == "all")
   {
       target->RemoveAllAuras();
       return true;
   }

   // number or [name] Shift-click form |color|Hspell:spell_id|h[name]|h|r or Htalent form
   uint32 spellID = extractSpellIdFromLink((char*)args);
   if (!spellID)
       return false;

-    target->RemoveAurasDueToSpell(spellID);
+		if (spellID != ID_silencu && GetZoneId != Id_zony)
+			target->RemoveAurasDueToSpell(spellID);

   return true;
}

 

 

// použit spoiler :-)

Edited by filipoliko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, tohle bych zvládl, ale děkuji :D

 

No,... asi to nakonec tedy udělám pomocí toho zákazu .unaura + silence. Pokud by někoho napadlo nějaké lepší řešení, budu potěšen.

 

V každém případě děkuji všem zúčastněným za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nz, zabíjím čas :-)

Ještě mě napadla další řešení, možná vhodnější, jenom nevím, jeslti bude fungovat.

 

// Spell.cpp
   if (!m_IsTriggeredSpell && m_caster->IsNonMeleeSpellCasted(false, true, true) && m_cast_count)
   {
       SendCastResult(SPELL_FAILED_SPELL_IN_PROGRESS);
       finish(false);
       return;
   }

-    if (sDisableMgr->IsDisabledFor(DISABLE_TYPE_SPELL, m_spellInfo->Id, m_caster))
+    if (sDisableMgr->IsDisabledFor(DISABLE_TYPE_SPELL, m_spellInfo->Id, m_caster) || GetZoneId == id_zony)
   {
       SendCastResult(SPELL_FAILED_SPELL_UNAVAILABLE);
       finish(false);
       return;
   }

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ještě by to šlo přidat do src/server/game/Conditions/DisableMgr.cpp:

 

ve funkci:

bool DisableMgr::IsDisabledFor(DisableType type, uint32 entry, Unit const* pUnit)

 

vložit check na mapu a return true... - tim bys obesel naplnění disables všema spellama. Uplne na zacatek.

 

Edit: filipoliko ty hade byl si rychlejsi !! :lol:

Edited by ariczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×