Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Verin

C++ problém s příkazy

Recommended Posts

Zdravím,

po prostudovaní příkazů, které jsem zde viděl jsem si zkusil udelat taky jednoduchý příkaz. Zkompilovat se mi to podařilo do DB jsem taky napsal vše správně, ale po restartu serveru me console vypsala:

Table 'command' has no existed command 'test', skip

prikládám kód.

 

Level0.cpp

 

bool ChatHandler::HandleTestCommand(const char* /*args*/)
{
   Player *chr = m_session->GetPlayer();

   if (chr->isInFlight())
   {
       SendSysMessage(LANG_YOU_IN_FLIGHT);
       SetSentErrorMessage(true);
       return false;
   }

   chr->CastSpell(chr, 133, false);
   return true;
}

 

 

Chat.cpp

 

static ChatCommand commandTable[] =
   {
	{ "test",            SEC_PLAYER,         false, OldHandler<&ChatHandler::HandleTestCommand>,                "", NULL }

 

Chat.h

bool HandleTestCommand(const char* args);

 

Command.sql

 

INSERT INTO command
  (`name`, `security`, `help`)
VALUES
  ('test', 0, 'Cast Fireball');

 

 

Opravdu nevím cim by to mohlo byt zkousel sem uz vsechno mozny :(

 

 

Pak bych se chtel jeste zeptat jak zrusti doplnovaní zivotů zkusil sem zakomentovat to v player.cpp a player.h a po kompilaci to nijak nereaguje

Player.cpp

 

void Player::RegenerateAll()
{
   //if (m_regenTimer <= 500)
   //    return;

   m_regenTimerCount += m_regenTimer;

   Regenerate(POWER_ENERGY);

   Regenerate(POWER_MANA);

   // Runes act as cooldowns, and they don't need to send any data
   if (getClass() == CLASS_DEATH_KNIGHT)
       for (uint32 i = 0; i < MAX_RUNES; ++i)
           if (uint32 cd = GetRuneCooldown(i))
               SetRuneCooldown(i, (cd > m_regenTimer) ? cd - m_regenTimer : 0);

   if (m_regenTimerCount >= 2000)
   {
       // Not in combat or they have regeneration
       if (!isInCombat() || HasAuraType(SPELL_AURA_MOD_REGEN_DURING_COMBAT) ||
           HasAuraType(SPELL_AURA_MOD_HEALTH_REGEN_IN_COMBAT) || IsPolymorphed())
       {
           //RegenerateHealth();
       }

       Regenerate(POWER_RAGE);
       if (getClass() == CLASS_DEATH_KNIGHT)
           Regenerate(POWER_RUNIC_POWER);

       m_regenTimerCount -= 2000;
   }

   m_regenTimer = 0;
}

 

Player.h

 

void SetBindPoint(uint64 guid);
       void SendTalentWipeConfirm(uint64 guid);
       void ResetPetTalents();
       void CalcRage(uint32 damage,bool attacker);
       void RegenerateAll();
       void Regenerate(Powers power);
       //void RegenerateHealth();

 

 

Mozna kompiluju spatne, nebo uz fakt nevím každy muj pokus skončí neuspechem. Díky za radu. ;-)

Edited by Verin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píšeš kraviny bobisu, když neumíš tu chybu ani přeložit tak se nevyjadřuj.

 

Po přidání příkazu, zkompiloval jsi celý projekt pomocí "build all"? A jaký byl výsledek build logu? Nějaké chyby nebo se vše zkompilovalo správně? A poté samozřejmě otázka, jestli jsi si spustil tuto zkompilovanou verzi (která je v debug/release složce u zdrojáků) a ne tu původní?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bude možná ten problém. Mám revizi 10866 a spoustím to prez bin/release

Pokud to je teda špatná cesta, prosím napiš mi kde to mam spouštět. Jinak kompilace proběhla uspěšně a davalsem build all.

Edited by Verin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píšeš kraviny bobisu, když neumíš tu chybu ani přeložit tak se nevyjadřuj.

 

 

Klid :D Ber mě s rezervou .. bylo ráno :-D Až teď sem si to pořádně přečetl :P Takže .. take it easy ;DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

V chat.cpp máš

static ChatCommand commandTable[] =
   {
               { "test",            SEC_PLAYER,         false, OldHandler<&ChatHandler::HandleTestCommand>,                "", NULL }

Nezapoměl jsi na čárku na konci( za } )?

 

Zapsal jsi prototyp funkce HandleTestCommand do souboru chat.h?

 

Každopádně doporučuju to spíš dát do scriptu. TC scripty umožňují i scriptování příkazů. Sleduj:

 

/*******************************************************
* File:'cs_test.cpp'
*******************************************************/

/* ScriptData
Name: test_commandscript
%Complete: 100
Comment: Test Command Script
Category: cusomscripts
EndScriptData */

#include "ScriptPCH.h"
#include "Chat.h"

class test_commandscript : public CommandScript
{
public:
   test_commandscript() : CommandScript("test_commandscript") { }

   ChatCommand* GetCommands() const
   {
       static ChatCommand commandTable[] =
       {
           { "test",           SEC_MODERATOR,      true,  &HandleTestCommand,                  "",                 NULL },
           { NULL,             0,                  false, NULL,                                "",                 NULL }
       };
       return commandTable;
   }

   // .test
   static bool HandleTestCommand(ChatHandler* handler, const char *args)
   {
       Player *chr = handler->GetSession()->GetPlayer();

       if (chr->isInFlight())
       {
           handler->SendSysMessage(LANG_YOU_IN_FLIGHT);
           return false;
       }

       chr->CastSpell(chr, 133, false);
       return true;
   }
};

void AddSC_test_commandscript()
{
   new test_commandscript();
}

 

EDIT: Je to všechno v jednom souboru a myslim že to je tak jednoduší.

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nakonec to bylo mozna v kompilace a to ze sem mel vyskrtly INSTAL build. Ted sem neco zmenil a kompiluju to znova tak uvidíme jestli tam budou ty zmeny :) ale díky moc i za tu radu s TC script command.

Kdyz uz jsem u tech dotazů :) neví nekdo jaky je faction id na all vs all (neco jako je v arene, ale treba aby sel i whisp nebo heal character) poprípade kam se to musí napsat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

můžeš udělat prasárnu a prostě všechny zóny v dbc přepsat na ffa :P

Ja sem vzal flag gurubashi areny a dal jsem je tam jenze ten je blbej protoze nemuzu whispovat ani healovat hrace. Pokud mas namysli jiny flag budu rad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×