Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Paran

[C++]->Buffer

Recommended Posts

Zdravim,

mam tenhle script PASTEBIN kdyz kliknu na buffy ,tak se mi neobjevi meny Buffy,ale ty buffy se vypisou pod dolu na tom Hlavnim Meny... cim to je ?

 

A když dám Všechno tak mi to vytrainí jenom 1 Spell ( STAMINA ).

 

Díky moc za help

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochu nehápem čo sa snažíš povedať. Ďalej neviem čo to má trénovať ale podla toho čo vidím, si kvoli tomu scriptu má na seba player zacástiť nejaké buffy. Nemalo by tam byť ale namiesto

player->CastSpell(player,STAMINA,false);

toto ?

_creature->CastSpell(player,STAMINA,false);

 

Dodatok: Nemáš v tom scripte celkovo nejaký bordel? Snáď keď je v combate, vracaj false ... je to tak prehľadnejšie.

Edited by Gelidus

Share this post


Link to post
Share on other sites

j suhlasim s bordelom no :) ... a mimochodom to false nieje nutnosť... v podstate tak či tak mu to menu zavrie ... no ja osobne tam davam false... nech to má ako normalne ukončenie takže suhlasim :)unsure.gif..

Edited by Xermon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem ten kód trochu upravil,kde bylo if dal jsem else apod..

 

http://pastebin.com/bLaiDuJn

 

,ale dělá to tohle po kliknutí na Buffy

 

http://imageshack.us/f/163/wowscrnshot082411091310.jpg/

 

A když dám všechno tak mi to dá jenom 1 Buff a nahoře mi to napíše Spell is not ready.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vyskušaj ... strčil si default trošku blbo no :P

 

 

#include "ScriptPCH.h"

#define STAMINA 48161
#define MANA 36880
#define KING 56525
#define PACKA 39233
#define SPIRIT 39234

class doctor : public CreatureScript
{
public:
   doctor() : CreatureScript("doctor") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _creature->MonsterWhisper("Jsi v combatu. Prijd pozdeji.", player->GetGUID());
           return true;
       }
       else
       {
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());

       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Doplneni Zivotu i Many", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7001);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Odebrani Cooldown", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7003);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Odebrani Resurrection Sickness", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7006);        

       if ( player->GetTeam() == ALLIANCE )
       {
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Odebrani Exhaustion", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7004);
       }
       else
       {
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Odebrani Sated", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7005);
       }
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Buffy", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7100);


       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
       }
	return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 uiAction)
   {

       if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
     {
       player->PlayerTalkClass->ClearMenus();    
       switch(uiAction)
       {
       case 7001: //Restore Health
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->SetHealth(player->GetMaxHealth());
               player->CastSpell(player,61456,false);
               player->SetPower(POWER_MANA, player->GetMaxPower(POWER_MANA));
               player->CastSpell(player,61456,false);
               _creature->MonsterWhisper("Zivoty a Mana byla doplnena.", player->GetGUID());
               break;   	
       case 7003: //Remove Cooldown
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->RemoveAllSpellCooldown();
               player->CastSpell(player,75459,false);
               _creature->MonsterWhisper("Cooldowny byly resetovany.", player->GetGUID());
               break;
       case 7004: //Remove Exhaustion
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->RemoveAurasDueToSpell(57723);
               player->CastSpell(player,61456,false);
               _creature->MonsterWhisper("Exhaustion byl odebran.", player->GetGUID());
               break;
       case 7005: //Remove Sated
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->RemoveAurasDueToSpell(57724);
               player->CastSpell(player,61456,false);          
               _creature->MonsterWhisper("Sated byl odebran.", player->GetGUID());
               break;
       case 7006: //Remove Sickness
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->RemoveAurasDueToSpell(15007);
               player->CastSpell(player,61456,false);          
               _creature->MonsterWhisper("Resurrection Sickness byl odebran.", player->GetGUID());
               break;
       case 7100: //Buffy - Menu
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Stamina", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7101);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Spirit", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7102);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Mark of the Wild", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7103);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Intellect", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7104);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "King", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7106);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Vsechno !", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7107);
               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_creature->GetGUID());
               break;
       case 7101: //Stamina
               _creature->CastSpell(player,STAMINA,false);          
               break;
       case 7102: //Spirit
               _creature->CastSpell(player,SPIRIT,false);          
               break;
       case 7103: //Wild
               _creature->CastSpell(player,PACKA,false);          
               break;
       case 7104: //Intelect
               _creature->CastSpell(player,MANA,false);          
               break;
       case 7106: //King
               _creature->CastSpell(player,KING,false);          
               break;
       case 7107: //Vsechno
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->CastSpell(player,STAMINA,false);
               _creature->CastSpell(player,SPIRIT,false);
               _creature->CastSpell(player,PACKA,false);
               _creature->CastSpell(player,MANA,false);
               _creature->CastSpell(player,KING,false);
               _creature->MonsterWhisper("Byl jsi kompletně nabuffován!", player->GetGUID());
break;

//------------------------//                             				
       default:
               break;
       }

       return true;
     }
   }
};    

void AddSC_doctor()
{
   new doctor();
}

 

Edited by Xermon

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to určite áno ... ale nevidim dôvod to takto spraviť veď to maš to skoro to iste:)

Edited by Xermon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×