Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Hkarta

[C++] Npc prodávající levely za tokeny

Recommended Posts

[C++] Npc prodávající levely za tokeny

 

Co bych to dlouze popisoval, chtěl jsem trochu flexnout na acwebu, tak jsem splácal tohle.

Je to npc, co vám prodá level výměnou za token. Množství levelů hráč vepisuje do codeboxu (je mu zděleno i maxmální číslo jaké může zadat).

Cena se pak vypočítává za každý level který npc udělí, s tím že se cena každý level násobí nastavenou hodnotou.

 

Potřebujete vědět jak přidat script do scriptloaderu, kompilovat, blablabla. Však to znáte.

Stačí npcflag 1, scriptname npc_level_vendor.

 

 

 

#include "ScriptPCH.h"
#include <cstring>

enum eEnums
{
OFFSET_LEVELS				= 10,
MAXIMAL_LEVEL				= 80,
TOKEN_ID					= 52021,
TOKENS_PER_LEVEL_1			= 1,
INCREASE_RATE_PERCENTUAL	= 110
};


class npc_level_vendor : public CreatureScript
{
public:

	npc_level_vendor()
		: CreatureScript("npc_level_vendor")
	{
	}

	bool OnGossipHello(Player* player, Creature* creature)
	{
		MainMenu(player, creature);
		return true;
	}

	int GetMaximum(Player *player)
	{
		return MAXIMAL_LEVEL - player->getLevel();
	}

	bool IsNumeric(std::string str)
	{
	   for (int i = 0; i < str.length(); i++) {
		   if (!std::iswdigit(str[i]))
			   return false;
	   }

	   return true;
	}

	std::string JoinStIn(std::string st, int in)
	{
		std::stringstream sstm;
		sstm << st << in;
		return sstm.str();
	}

	int StringToInt(std::string str)
	{
		if(IsNumeric(str))
		{
			int result;
			std::stringstream sstm(str);
			sstm >> result;
			return result;
		}
		else
			return -1;
	}

	float GetPriceForLevel(int level)
	{
		float price = TOKENS_PER_LEVEL_1;
		for(int x = 0; x < level; x++)
		{
			price = price * ((float)INCREASE_RATE_PERCENTUAL / (float)100);
		}
		return price;
	}

	void MainMenu(Player *player, Creature *creature)
	{
		std::string message = JoinStIn("Please enter amount of levels you would like to get. Maximal value you can enter is ", GetMaximum(player)) + ".";
		if(player->getLevel() < MAXIMAL_LEVEL)
			player->ADD_GOSSIP_ITEM_EXTENDED(0, "I'd like to purchase level or two :-)", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+3,
			message, 0, true);
		player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Not interested", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+1);

		player->PlayerTalkClass->SendGossipMenu(907, creature->GetGUID());
	}

	bool OnGossipSelectCode(Player* player, Creature* creature, uint32 uiSender, uint32 uiAction, const char* code)
	{
		player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
		if (uiSender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
		{
			if (uiAction == GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+3)
			{
				int reqIncrease = StringToInt(code);
				if(reqIncrease != -1 && player->getLevel() + reqIncrease < MAXIMAL_LEVEL + 1)
				{
					float toPay = GetPriceForLevel(player->getLevel() + reqIncrease) - GetPriceForLevel(player->getLevel());
					std::string message = JoinStIn("Buy ", reqIncrease) + JoinStIn(" for ", (int)toPay) + " tokens.";

					player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, message, GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+OFFSET_LEVELS+reqIncrease);
					player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Thats too much!", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+2);

					player->PlayerTalkClass->SendGossipMenu(907, creature->GetGUID());


				}
				else // not numeric value, or invalid
					MainMenu(player, creature);	
			}
		}

		return false;
	}

	bool OnGossipSelect(Player* player, Creature* creature, uint32, uint32 uiAction)
	{
		player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
		if (uiAction == GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+1)
		{
				player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
		}
		else if (uiAction == GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+2)
		{
				MainMenu(player, creature);
		}
		else if (uiAction > GOSSIP_ACTION_INFO_DEF+OFFSET_LEVELS)
		{
			int reqIncrease = uiAction - GOSSIP_ACTION_INFO_DEF - OFFSET_LEVELS;
			if(reqIncrease != -1 && player->getLevel() + reqIncrease < MAXIMAL_LEVEL + 1)
			{
				float toPay = GetPriceForLevel(player->getLevel() + reqIncrease) - GetPriceForLevel(player->getLevel());
				if(player->HasItemCount(TOKEN_ID, (int)toPay))
				{
					player->DestroyItemCount(TOKEN_ID, (int)toPay, true);
					player->GiveLevel(player->getLevel() + reqIncrease);
					player->SaveToDB();
					player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
				}
				else
					MainMenu(player, creature); // not enough tokens
			}
			else
				MainMenu(player, creature); // player leveled up before clicking on buy
		}

		return true;
	}
};

void AddSC_npc_level_vendor()
{
new npc_level_vendor();
}

 

 

Edited by Hkarta
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×