Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
pendialek

Jak zjistit kolik ma hrac stackable itemu??

Recommended Posts

Na serveru jsme rozjeli takovou novinku. Za eventy se roznadavaji specialni marky serveru a za ty si pak hraci muzou nakupovat itemy, recepty, ...

Rad bych si ale napsal nejakej script na statistiku kolik tech marek kdo ma, kdo jich ma nejvic atd. Vim jak zjistit kolik lidi ma treba chestu z Illidana, ale problem je ten, ze ty marky jsou "stackablovatelny" stejne jako treba jidlo a piti - na jednom slotu v batohu jich muze byt 1 - x. Nevite teda nekdo jak zjistit presnej pocet treba sipu u jednoho hrace? Dik

 

Jo, praktikujeme to takhle uz asi pres 2 měsíce a hraci jsou nadseni. Udelal jsem kalkulacku co vypocitava cenu urcityho itemu v markach, a tak kazdej sbira jako o zivot a kupodivu si kupujou primereny itemy, ne ze kazdej setri na T6, taky se dost zlepilo chovani na eventech. Pokud by mel nekdo zajem, tak muzu napsat podrobnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Princip je jednoduchej. Chteli jsme nejak ozivit deni, nevedeli jsme co davat jako odmeny za eventy, a taky jsme chteli dat moznost hracum dostat se k lepsim itemum, ktere z nejakeho uvodu "ofic" cestou nejdou ziskat.

 

Podle tohodle vzorce $itemlvl * $quality * 0.2 se spocita cena itemu v markach. V praxi to pak vypada tak, ze T6 itemy jsou cca za 120 marek a maximalni odmena na eventu je tak zhruba 12 marek, ale vetsinou tak 6. Hraci sbiraji marky, diky kalkulacce vi, kolik marek potrebuji a az maji potrebny pocet, smeni si marky za item u jakehokoliv GM. Kalkulacka ma jeste omezeni, ze legendari a artyfact itemy nespocita a sdeli, ze je nejde koupit a pokud vyjde cena v markach nizzsi nez 10, tak take odmitne spocitat.

 

Nechci sem davat odkaz primo na kalkulacku, protoze ji mam zabudovanou do webu nekde jsem cetl, ze je to pak brano jako reklama, ale zdrojak (docela lamerskej, jako vsechno moje php :D) klidne dodam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<?php

//nastaveni
$host = "ip adresa mysql serveru";
$user = "uzivatel mysql serveru";
$password = "heslo k nemu";
$dbm = "world databaze - defaultne mangos";

$item = $_GET[item];

//centrovaci tabulka

echo "<table border=\"0\" align=\"center\" width=\"400px\" height=\"200px\"><tr ><td align=\"center\" valign=\"bottom\">";

//tabulka co drzi dve vnitrni taulky vedle sebe 
echo "<table border=\"0\"><tr><td>";

//tabulka formulare 
echo "<table border=\"0\" width=\"200px\" height="\100%\" style=\"margin-top:15px;\"><tr><td align=\"center\" valign=\"middle\">";

echo "<FORM ACTION=\"mofw.php?item=$item\" METHOD=\"GET\">";
echo "<font class=\"txt\">ID itemu :</font><br>";
echo "<input type=\"text\" name=\"item\" size=\"20\" maxlength=\"20\" value=\"$item\"><br>";
echo "<input type=\"SUBMIT\"  value=\"Spočítat cenu\">";

echo "</td></tr><tr height=\"40px\"><td align=\"center\">";



if($item <> ""){
  if(is_numeric($item)) {

    $spojeni=mysql_connect($host,$user,$password);
    $co="SELECT `name`, `Quality`, `ItemLevel` FROM item_template WHERE `entry`='".intval($item)."'";
    $navrat=mysql_db_query($dbm, $co, $spojeni);
    $navrat = mysql_fetch_array($navrat);
    if(!$navrat) $eventp = "<font class=\"error\">Tento item pravdepodobne neexistuje.</font>";
    $name = $navrat[0];
    $quality = $navrat[1];
    $itemlvl = $navrat[2];

    if($quality <> "5" and $quality <> "6" and $eventp == ""){
      $eventp = round($itemlvl * $quality * 0.2 ,0);
      if($eventp < "10"){ $eventp = "<font class=\"error\"><a href=\"http://www.wowhead.com/?item=$item\" target=\"_blank\">Tento</a> item je moc běžný, nelze za MoFW koupit.</font>";
      }else {
      $eventp ="<font class=\"ok\">$name <a href=\"http://www.wowhead.com/?item=$item\" target=\"_blank\">=></a></font><br>= ".$eventp."x MoFW</font>"; }
    } else {
      $eventp = "<font class=\"error\"><a href=\"http://www.wowhead.com/?item=$item\" target=\"_blank\">Tento</a> item nelze za MoFW koupit.</font>";
    }
    

  } else {
    echo "<font class=\"error\">Chyba scriptu!<br>Pravděpodobně chybné vstupní hodnoty.</font>";
  }
} else {
//misto pro rozsireni 

}
echo $eventp;
echo"
</td></table><td>
<table border=\"0\" style=\"margin-left:10px;\"><tr><td class=\"txt\">Na stránce <font class=\"odkaz\"><a href=\"http://wowhead.com\" target=\"_blank\">wowhead.com</a></font>
si najdete item, který by jste chtěli, otevřete jeho detajly a v adrese stránky pak uvidíte ID tohoto itemu. Za Mark of Fantasy World nelze koupit <b><font color=\"orange\">oranľové=legendary</font> a <font color=\"red\">červené=artyfact</font></b> itemy.
<br><br>Například je adresa taková <i>http://www.wowhead.com/?item=18771</i>, pak ID tohoto itemu je 18771 a toto číslo pouľijete ve vyhledávacím políčku zde na stránce.</td></tr></table>
</td></tr></table>
</td></tr></table>";
?>

 

Opet je to muj hodne lamersky, nicmene funkcni script. Nejak problem toho zjistovani jde urcite vyresit, protoze na wowarmory.sk maji pri prochazeni inventaru hracu maji primo kolik toho itemu mu jeste zbyva. Je to narychlo upravene pro sirokou verejnost, takze mozna je tam nejakej preklep nebo tak.

Edited by pendialek

Share this post


Link to post
Share on other sites

hadze mi to tento error

Warning: require_once(configuration.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\m.php on line 3

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'configuration.php' (include_path='.;C:\xampp\php\pear\') in C:\xampp\htdocs\m.php on line 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musis si naplnit promenne

$host = ip adresa mysql serveru

$user = uzivatel mysql serveru

$password = heslo k nemu

$dbm = world databaze - defaultne mangos

 

a odmazat require_once(configuration.php); upraven predchozi post, takze si to raci nakopiruj znova

Edited by pendialek

Share this post


Link to post
Share on other sites

//pridat do configu hodnotu dbm obsahujici nazev databaze mangos!!!!

require_once('configuration.php');

 

nj .. copy paste bez rozmyslu ... sa pozri trochu na ten kod

Edited by LaCosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

mělo by bez problému spočítat všechny stacky i když jich je v inventáři více. nahraď řetězec "<<ID TOKENU NA SPOČÍTÁNÍ>>" za id (entry) předmětu

 

SELECT `character`.`name` , SUM( CAST( SUBSTRING_INDEX( SUBSTRING_INDEX( `item_instance`.`data` , ' ', 15 ) , ' ', -1 ) AS UNSIGNED ) ) AS `markcount`
 FROM `character_inventory` INNER JOIN `character` ON `character`.`guid` = `character_inventory`.`guid`
 INNER JOIN `item_instance` ON `item_instance`.`guid` = `character_inventory`.`item`
 WHERE `item_template` = <<ID TOKENU NA SPOČÍTÁNÍ>>
 GROUP BY `name`

 

bylo by nejspíše vhodné jednou za hodinu (nebo jiný časový interval) toto cachovat přímo do tabulky - jméno, počet, protože mysql nemá moc ráda spojené dotazy. druhá varianta jak to udělat je přes item_instance+character (přes owner_guid), ale při mém testu mělo trojtabulkové spojení trvání 0,35s, přes owner_guid (díky dvojnásobnému substring_index) téměř sekundu..

 

Pokud by jsi chtěl vyloženě jen jednoho hráče pak stačí:

SELECT SUM( CAST( SUBSTRING_INDEX( SUBSTRING_INDEX( `item_instance`.`data` , ' ', 15 ) , ' ', -1 ) AS UNSIGNED ) ) AS `markcount`
 FROM `character_inventory` INNER JOIN `item_instance` ON `item_instance`.`guid` = `character_inventory`.`item`
 WHERE `item_template` =  <<ID TOKENU NA SPOČÍTÁNÍ>> AND `character_inventory`.`guid` =  <<GUID HRÁČE>>

Rychlost tohoto SQL byla 2ms takže to by mělo už být bez jakéhokoliv problému. Ideální je vstup přímo guid a to získat ze jména hráče (pokud už není známo) v jiném jednoduchém dotazu. Bude to rychlejší

Edited by bLuma
opomenuta konstrukční konstanta, zvalidnění dotazu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×