Vážení uživatelé fóra WoWResource.Eu,
přicházím se Vám pochlubit svým prvním C++ scriptem pro moba. Jedná se o naprosto nevyužitelný script pro sochu "Valkyry". Valkyru si můžete spawnout kdekoli ve světě ať už jako dokreslení situace, quest givera a nebo jen tak pro radost. A jak že vlastně onen script funguje? Velice jednoduše. Po spawnutí Valkyra stojí na místě a vyčkává s nahozeným buffem "Enslave demon". Po několika minutách čekání tento buff sundá, roztáhne křídla a vyletí pár metrů nad zem s tím že se chystá utéct. Jenže to by nesměl v pozadí číhat warlock, který se zrovna v tuto chvíli spawne, valkyru zpět "přilepí k zemi" a nahodí ji znovu "Enslave Demon". Po celé této pasáži Valkyra opět stojí jako socha, a warlock mizí kdoví kde.
Velice jednoduché a nepoužitelné, avšak mezi námi jsou i individua (jako já), kterým by se tento script mohl hodit a proto jej o pár řádků níže přidávám:
Zároveň pro jednoduchost přidávám i SQL k vytvoření NPC Valkyry a onoho Warlocka (opět níže):
Jen na závěr upozorním ty méně zdatné ve scriptování (tedy pokud ještě může být někdo méně zdatný než já ) že script je třeba přidat do loaderu aby se nahrál a že používá ID mobů tak, jak je mají v tomto SQL, proto pokud je třeba je změnit, můsíte tak učinit i v C++ části.
Děkuji.
Post Scriptum:
Vzhledem k tomu že to je můj první script tak prosím do mne šijte co to jde (co se týče chyb) aby byly odladěny již v prvopočátcích.
EDIT: Úprava zapínání scriptu z pracovních 30ti sec na 4,5 minuty :-)