Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

filipoliko

Members
  • Content count

    343
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

filipoliko last won the day on October 28 2014

filipoliko had the most liked content!

Community Reputation

195 Přínosný uživatel

About filipoliko

  • Rank
    Moderátor pro OregonCore
  • Birthday 08/02/1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://bitbucket.org/Filipoliko/oregoncore

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    Oregoncore

Recent Profile Visitors

8430 profile views
  1. Player_levelstats jak nastavit na 200lvl. ?

    Problém nebude v databázi, ale nejspíš v core. Jestli tě to limituje na maximální level 100, tak to je výchozí hodnota maximální možné úrovně v OregonCore. Jestli to chceš upravit, musíš upravit soubory DBCEnums.h a DBCStructure.h a to následovně. DBCEnums.h Najdi #define MAX_LEVEL 100 a uprav na #define MAX_LEVEL 200 DBCStructure.h Najdi #define GT_MAX_LEVEL 100 a uprav na #define GT_MAX_LEVEL 200 Úprava DBCStructure.h možná nebude nutná, ale přišla mi nějak logická. Jinak je tu na to i na fóru návod, když s člověk dobře rozhlédne (viz. http://www.wowresour...showtopic=17260)
  2. [C++] Problém s addy.

    Spíš volat AttackStart po každém předeklarování proměnné. A pTarget měnit asi taky, aby neběželi všichni zombíci na jednoho, to tak asi být taky nemá.
  3. [C++] Problém s addy.

    Spawnují se vůbec všechny ty zombie NPC? SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_1X,ADD_1Y,ADD_1Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_2X,ADD_2Y,ADD_2Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_3X,ADD_3Y,ADD_3Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_4X,ADD_4Y,ADD_4Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_5X,ADD_5Y,ADD_5Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_6X,ADD_6Y,ADD_6Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_7X,ADD_7Y,ADD_7Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_8X,ADD_8Y,ADD_8Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); SummonedZombies = me->SummonCreature(16360,ADD_9X,ADD_9Y,ADD_9Z,0,TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN,80000); if (SummonedZombies) { pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0); if (pTarget) SummonedZombies->AddThreat(pTarget,1.0f); } Jestli to dobře chápu, tak se do proměnné SummonedZombies ukládají a následně přepisují různá data, ale nakonec tam zůstanou jen ty poslední, funke se pak zavolá v podmínce a spawne se jeden zombie? Možná to ale špatně chápu, nezkoušel jsem to, takže netuším. Co se týče toho útočení, zkus použít funkci AttackStart, namísto AddThreat, asi takhle: if (SummonedZombies) { pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0); if (pTarget) SummonedZombies->AI()->AttackStart(pTarget); }
  4. Spuštění worldserver error

    Jestli máš ještě stále problémy, tak pravděpodobně stačilo nahrát updaty, ale teď už vyšla nová database, takže pokud ji zaktualizuješ a nahraješ updaty, tak by mělo vše běžet už správně.
  5. Item

    Barvu u názvu itemu můžeš upravit i s většími možnostmi viz. návod http://www.wowresource.eu/index.php?showtopic=18161 Pokud chceš změnit skin itemu (model), pak musíš upravit displayid daného itemu v item_template. Jestli máš na mysli něco jiného, tak by jsi to měl lépe specifikovat
  6. [C++] Spawn Gameobjectu po zabiti NPC

    Zkus upravit faction na 35, máš tam 0, neznamená to nahodou to, že object bude mít faction podle toho, kdo ho spawnul? To by to vysvětlovalo ten problém..
  7. Revamp TBC

    To už se rovnou může udělat wotlk s max. lvl 70 a výjde to nastejno, pokud teda máme stejnou představu :-)
  8. Enigma TBC.eu - Nábor Admina,Fun/Blizz mix,2.4.3.

    Z jakého důvodu server skončil(web, forum vyplé, nikde žádné pořádné vyjádření.. mám pocit, že to nebylo zas tak malá změna v gm teamu...)? Musel by server jet na stejných systémech, jaké byli zavedeny minulým adminem(shop, raty, nevím co ještě..)? Byl by možný i přechod i na jiné emu? A tím pádem by bylo nejlepší, kdyby se server rozjel znovu a smazali se staré acc, ikdyž to by možná bylo lepší v obou případech (jak server odstartuje, to je dle mě to nejdůležitější, pro jeho budoucnost). Měli jste pěkný web.. ten máte pořád u sebe, nebo by musel admin zaobstarat i tyto věci a tím pádem s velkou pravděpodobností do serveru investovat finance? Stejně tak web/server hosting? Děkuji za odpovědi :-) btw. nejsi náhodou Nechy? (100ka)
  9. hearstone

    Proč by ne? Ten comment to nabouráva či co? Povídej, já nevím btw. shodit repku za to, že jsem se o něco vůbec pokusil? taky dobrý..
  10. hearstone

    Zkus ve Spell.cpp ve fci Spell:cast najít tyto řádky // CAST SPELL SendSpellCooldown(); //SendCastResult(castResult); SendSpellGo(); // we must send smsg_spell_go packet before m_castItem delete in TakeCastItem()... if (m_customAttr & SPELL_ATTR_CU_DIRECT_DAMAGE) CalculateDamageDoneForAllTargets(); a přidej před ně tuto podmínku, nějak takhle if (m_spellInfo->Id != 8690) // CAST SPELL SendSpellCooldown(); //SendCastResult(castResult); SendSpellGo(); // we must send smsg_spell_go packet before m_castItem delete in TakeCastItem()... if (m_customAttr & SPELL_ATTR_CU_DIRECT_DAMAGE) CalculateDamageDoneForAllTargets(); a teoreticky by to mělo zrušit cooldown pro hearstone.. Nebo by to taky šlo upravit až ve fci Spell:SendSpellCooldown, kde hned na začátek přihodit ještě podmínku if (m_spellInfo->Id == 8690) return; Nezkoušel jsem, ale mohlo by fungovat.
  11. Oregon Core, mrtvé?

    Fakt doporučuju si přečíst ty posty od destenyho.. Pokud chcete vybudovat kvalitní TBC server, berte jedině MangosOne, sice vývoj není nijak extra rychlý, ale o to kvalitnější.
  12. Oregon Core, mrtvé?

    Na jaké se koukáš repo? Já totiž vidím poslední commit ze dne 29.6. Oregon je vesměs mrtvý, doporučuji si pročíst tento topic, hlavně posty od destenyho, které jsou sice delší, ale nejlíp vše objasní http://www.oregoncore.com/index.php?/topic/2636-information/
  13. c++ boss help

    #define HPPCT(unit) unit->GetHealth()*100 / unit->GetMaxHealth() Majou to v tom kódu u illidana předdefinovaný, tak jeslti to chce použít, tak musí přidat i tento řádek, je to nejspíš lepší a hezčí řešení, zvlášť pokud se fce využije několikrát :-)
  14. c++ boss help

    btw. GetMaxHealth() ti vyjede maximální počet životů, nevyjede ti to kolik máš momentálně životů a už vůbec né procenta (na ty tuším defaultně není ani žádná fce udělaná, nebo jo?) if (me->GetHealth() / me->GetMaxHealth() < 0.1) // 0.1 = 10% me->SetDisplayId(...);
  15. Herní PC

    Poslední dobou trochu pátrám po zahraničních webech po všelijakých akcích a možná by tě zaujalo tohle http://www.ebay.co.u...1141117446#shId i s poštovným (je tam dovoz aj do česka) by tě to vyšlo levněji než to co tu chceš sestavovat sám, pokud umím počítat A příjde mi to ještě nadupanější // + dost rychlej dovoz
×