Vyblitá zelená... Ještě jsem žádnou neviděl, abych pravdu řekl. No, pokud to vezmeme takhle, tak na každou barvičku něco najdeme. (A to raději nemluvit o hnědé ) Nicméně, pro klid tvé duše... chystáme "nastavení" pro uživatele, kde si budou moci zvolit barvu. (Kultura... je už teď lazená do modra. Klidně vyzkoušej)
Děkuji za názor, i když je takový subjektivní. Co člověk to jiné chutě. Máme tolik věcí a tak málo místa... musím dodat, že webovky jsou verze 1.0
Proč? Z každé kritiky by se mělo něco brát.
Hm. Hunter, tak to bude hlavně Beast Master... a pak vše co se točí okolo petů.(Další stromy by na tom měly být fajn - podle testů) A máš naprostou pravdu. Založil jsem si postavu, čistě BM a musím ti říci, že dokud Aspire nevydalo jistou revizi (číslo z hlavy nevím), kde se věnovali hlavně Hunterovi (BM), tak to byla katastrofa. Pet byl takřka normální noncombat petík. Od té doby je to lepší... ne zcela ideální ovšem. To si sám ozkoušel. Stále je používání peta složité.
V současné chvíli jsme asi o 50 revizí pozadu (Od Aspire). Došlo skoro k astronomickým změnám, tedy hlavně v Core (všemožné ukazatela, věřím, že programáři by se vyřádili. ) Kluci od SUN++ to nějak nezaregistrovali a tak jsme si některé věci museli trochu přizpůsobit sami. Dnes mělo dojít k aplikaci těch revizí... ale nedostali jsme se bohužel k tomu. Molekula v práci nemohl pořádně ani vydechnout a navíc je mu dost mizerně, vidí to zítra na doktora.
K TrinityCore. Asi nebudu lhát, když řeknu, že si MystiQ prošel skoro všechny známé emulátory. I s Trinity jsme měli tu čest. (V té době jsem v týmu zastával malou pozici, takže veškerá rozhodnutí šla tak trochu kolem mne) V té době však TC nezvládala práci na více jádrových strojích. Emulátor padal. Vždy se zahryzl do jednoho jádra, zatím co ostatních sedm klidně podřimovalo. Tenkrát jsem napsal několik emailů, které putovaly do USA, protože na forku se nám snažili pomoci jen další uživatelé, nikdo z developerů, nikdo z týmu. A ani elektrenickou poštou jsem nedostal odpověď. Vyřešilo se to tedy změnou emulátoru - ArcEMU. Od nich jsme následně zběhli k Aspire. Líbilo se nám, že opravdu tvrdě pracují, komunikují a taky funčknost jejich spellů a talentů (vyjímkou je pet, potažmo strom BM).
Rozumějte, když napíšem, že nějak zlobí Vmaps, jestli by to nešlo poštelovat, tak nám příjde... ano, přepíšem to... sežeňte nám člověka, který se vyzná v programovacích jazycích, lineární algebře a 3D modelování.
Nikdy jsem neřekl, že jsme skvělí... nebo, kam se na nás hrabou ostatní? Aspire má dost much a některé samotný hráč ani nepozná. My máme prostě svou cestu druzí zase svou.
MystiQ je hodně hluboko... ruku na srdce. Znáte ho všichni. My chceme dát novou naději. Mohl bych zde básnit co vše Aspire podporuje a kolik zvládne lidí (jako každý, kdo vyšel z Ascentu), ale to je zase jiný příběh.