Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
SneakerXZ

Rok 2005 je skoro za námi...

Recommended Posts

Tak konec roku 2005 se nezadržitelně bliží. Píšu toto jíž dnes jelikož nevím jestli bych zejtra v průběhu dne měl čas. Začnu to schrnovat tak orientačně jelikož neznám přesné data.

 

Emulační scená v roce 2004 zažila dobrý vývoj, který přinesl spoustu emu do roku 2005 jakožto nový rok 2005 začal stim, že v evropě byl spuštěn officiální realm.

 

Srhnu to dle emulátor co v roce 2005 byli a jejich prvotní kvalita a jejich vývoj vtomo roce.

 

Python

Byl to první emu co se objevil. Existoval sice už v roce 2004, ale na začátku roku 2005 začal umírat. Jeho databáze byla mizerná. Když si vzpomenu jak jsem hrál na jednom serveru, který jel na Pythonu. Vybral jsem si gnoma a začal hrát dle mého překvapení jsem se objevil uplně v jiné startovací lokaci než jsem měl, db byla hrozná. Lvy se nacházeli v polární krajině, města prázdná. Tehdejší Python neuměl ani zobrazit oblečení takže ať jsem nosil cokoliv pořád jsem byl nahý. Když toto srovnám s dnešnimi emulátory tak to bylo něco otřasného. Dnešní status mrtev.

 

WoWEmu

Objevil se z čista jasna. Když septimus ukradl a crackl první verzi co spatřila veřejnost. Dříve byl pouze na ruských privátních serverech. Otom to emu neni moc hovořit zná ho každý kdo se zajíma o WoW emulaci. Na začátku WoWEmu mělo mizernou DB, ale postupem času waduv team vytvořili použitelnej základ. V tomto se liší práce jiných kde DB stoji za prd jelikož waduv team dělal za peníze tak proto vytvořil DB jaká je, ale jelikož waduv spolupracovníci už neusnesli neustále kradení jejich produktu komunitou tak se rozhodli skončit. Dnešní status mrtev.

 

WSD, OpenWoW

Jejich cíl byl jasný vytvořit emu na bázi WSD(upravený Python), který bude nahráda tenkrát nestabilního WoWEmu, ale bohužel to skončilo tak, že Blizzard zasáhl a pohřbil. Dnešní status mrtev.

 

WoWD

Bylo vytvořeno z OpenWoW a stařičkého WoWDeamon. Vyvíjeno teamem WoWD první verze byla vypuštěna, druhá ukradnuta. Je to základ pro všechny dnešní C++ emulátory.Dnešní status mrtev.

 

eWoW

Emulátor vyvinuty z čista jasna. Čínským maníkem tticapost je to takový základ pro emu. Moc to neumí. Potom prý šel pracovat k ABS. Dnešní status mrtev.

 

WoWQuest

Yellow vytvořil team a začal pracovat na WoWCraft. Udělali pár změn, ale jelikož se nepohodli v teamu tak práce skončila. Dnešní status mrtev.

 

RunWoW

Emulátor vyvíjený jednim ukrajincem zčeho se emu vzal to nikdo neví. Jedná se asi o nejstabilnější emu, když jsem hovořil s Nomadem tak v emu má provedeno hodně dobrých optimalizacích. Který zajištujou stabilitu a rychlost. Emu možná čerpá základy z WoWCraft jelikož podle části kódu co mi Nomad poslal pro studijní učely to je nejpodobnější. Dnešní status ještě se vyvijí, ale privatně pouze pro server Wnet.

 

LudMilla

Vycházi z WoWD. To co nabídla neni špatné, ale Blizzard nepřal a zabil jí. Stala se základem pro mnoho nových emulátoru. Dnešní status mrtev.

 

Project Pandora

Jakožto skoro klon LudMilla použili stejnou taktiku vývoje. typu Dameon nemá peníze chceteli, aby projekt byl pošlete mu peníze. Udělali pár změn a dnes je projekt skoro mrtev.

 

WowwoW

Emulátor, který co má nabídnout, ale bohužel vývojová taktika typu čim víc to umí tip líp né vždy platí. Lepší je se sousťřeďovat na hratelnost než na možnosti. Dnešní status stále vyvíjeno.

 

ABS

Projekt od kterého mnoho českých a slovenských lidi čekalo hodně. Nikdy nebylo vydáno žádné info co to vlastně umí jestli to vůbec existuje atd... Tak existuje, ale jedná se o tzv. korpus existuje jádro v kterém nejsou featury ani login systém. Jen navrhnutá správa DB atd... Takže žádná sláva. A na otázku co můžeme od ABS v budoucnu čekat? odpověď je jednoduchá pokud někdy na Devorianu bude WoW tak nikdy to nebude ABS. Jelikož vytvořit emu je náročné, ale hlavně nejsou lidi co mají čas na vytváření. ABS lidi měl, ale ty lidi neměli čas. Jsem toho sám svědkem. Dnešní status mrtev.

 

Dnešní rok přinesl hodně emulátoru. Samozřejmě je spoustu dalších emulátoru, ale onich byste vedět neměli. Tak onich proto povídat nebudu ne vše je veřejné. Vy pak hrozně slintáte.

 

Doufejme, že příští rok nám naděli více než jeden pracujicí team a to WowwoW.

 

Štastný Nový rok. :nw2_guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×