Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Filo

SEC_MODERATOR ve Who List

Recommended Posts

Zdravím potřebuju, aby se gm_level 1 (SEC_MODERATOR) zobrazoval ve Who Listu i obyčejným hráčům (SEC_PLAYER).

Udělal jsem tento patch, ale asi jsem udělal něco špatně, neboť to nefunguje.

 

diff --git a/src/game/SocialMgr.cpp b/src/game/SocialMgr.cpp
index 01dbfeb..2f622db 100644
--- a/src/game/SocialMgr.cpp
+++ b/src/game/SocialMgr.cpp
@@ -189,7 +189,7 @@ void SocialMgr::GetFriendInfo(Player *player, uint32 friendGUID, FriendInfo &fri
    uint32 team = player->GetTeam();
    AccountTypes security = player->GetSession()->GetSecurity();
    bool allowTwoSideWhoList = sWorld.getConfig(CONFIG_ALLOW_TWO_SIDE_WHO_LIST);
-    bool gmInWhoList = sWorld.getConfig(CONFIG_GM_IN_WHO_LIST) || security > SEC_PLAYER;
+    bool gmInWhoList = sWorld.getConfig(CONFIG_GM_IN_WHO_LIST) || security > SEC_MODERATOR;

    PlayerSocialMap::iterator itr = player->GetSocial()->m_playerSocialMap.find(friendGUID);
    if(itr != player->GetSocial()->m_playerSocialMap.end())
@@ -198,9 +198,9 @@ void SocialMgr::GetFriendInfo(Player *player, uint32 friendGUID, FriendInfo &fri
    // PLAYER see his team only and PLAYER can't see MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR characters
    // MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR can see all
    if( pFriend && pFriend->GetName() &&
-        ( security > SEC_PLAYER ||
+        ( security > SEC_MODERATOR ||
        ( pFriend->GetTeam() == team || allowTwoSideWhoList ) &&
-        ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || gmInWhoList && pFriend->IsVisibleGloballyFor(player) )))
+        ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_MODERATOR || gmInWhoList && pFriend->IsVisibleGloballyFor(player) )))
    {
        friendInfo.Status = FRIEND_STATUS_ONLINE;
        if(pFriend->isAFK())
@@ -284,9 +284,9 @@ void SocialMgr::BroadcastToFriendListers(Player *player, WorldPacket *packet)
            // PLAYER see his team only and PLAYER can't see MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR characters
            // MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR can see all
            if( pFriend && pFriend->IsInWorld() &&
-                ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() > SEC_PLAYER ||
+                ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() > SEC_MODERATOR ||
                ( pFriend->GetTeam() == team || allowTwoSideWhoList ) &&
-                (security == SEC_PLAYER || gmInWhoList && player->IsVisibleGloballyFor(pFriend) )))
+                (security == SEC_PLAYER || security == SEC_MODERATOR || gmInWhoList && player->IsVisibleGloballyFor(pFriend) )))
            {
                pFriend->GetSession()->SendPacket(packet);
            }

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezobrazuji se ti ted misto obyc hracu nahodou jen sec_mod?

 

Zkus SEC_PLAYER neprepisovat tim SEC_MODERATOR, ale dej tam kdyz ... security == SEC_PLAYER || SEC MODERATOR

pokud je security >, tak tam dej jen SEC_MODERATOR

 

puvodne to funguje tak, ze pokud se security rovna SEC_PLAYER provede se kod, ty jsi to prepsal na - pokud se secuirty rovna moderator, provede se kod a playera to igniruje (samozrejme se to tyka jen kde je porovnavani ==, pokud je porovnavani ze security je vetsi nez SEC_MODERATOR tak ti to bude fungovat i pro SEC_PLAYER protoze je mensi nez security).

 

Pokud to udelas jak jsem napsal ja, tak by to mohlo fungovat tak, ze bude porovnavat - kydz se security rovna SEC_PLAYER || (nebo) SEC_MODERATOR, provede se kod.

 

Kdyztak pisni jestli tu pisu kraviny nebo to fakt jde :)

Edited by Qwerts

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK díky, takže jestli jsem to dobře pochopil, pak by měl výsledný kód vypadat takto:

diff --git a/src/game/SocialMgr.cpp b/src/game/SocialMgr.cpp
index 01dbfeb..2f622db 100644
--- a/src/game/SocialMgr.cpp
+++ b/src/game/SocialMgr.cpp
@@ -189,7 +189,7 @@ void SocialMgr::GetFriendInfo(Player *player, uint32 friendGUID, FriendInfo &fri
    uint32 team = player->GetTeam();
    AccountTypes security = player->GetSession()->GetSecurity();
    bool allowTwoSideWhoList = sWorld.getConfig(CONFIG_ALLOW_TWO_SIDE_WHO_LIST);
-    bool gmInWhoList = sWorld.getConfig(CONFIG_GM_IN_WHO_LIST) || security > SEC_PLAYER;
+    bool gmInWhoList = sWorld.getConfig(CONFIG_GM_IN_WHO_LIST) || security > SEC_MODERATOR;

    PlayerSocialMap::iterator itr = player->GetSocial()->m_playerSocialMap.find(friendGUID);
    if(itr != player->GetSocial()->m_playerSocialMap.end())
@@ -198,9 +198,9 @@ void SocialMgr::GetFriendInfo(Player *player, uint32 friendGUID, FriendInfo &fri
    // PLAYER see his team only and PLAYER can't see MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR characters
    // MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR can see all
    if( pFriend && pFriend->GetName() &&
-        ( security > SEC_PLAYER ||
+        ( security > SEC_MODERATOR ||
        ( pFriend->GetTeam() == team || allowTwoSideWhoList ) &&
-        ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || gmInWhoList && pFriend->IsVisibleGloballyFor(player) )))
+        ( ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || SEC_MODERATOR ) || gmInWhoList && pFriend->IsVisibleGloballyFor(player) )))
    {
        friendInfo.Status = FRIEND_STATUS_ONLINE;
        if(pFriend->isAFK())
@@ -284,9 +284,9 @@ void SocialMgr::BroadcastToFriendListers(Player *player, WorldPacket *packet)
            // PLAYER see his team only and PLAYER can't see MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR characters
            // MODERATOR, GAME MASTER, ADMINISTRATOR can see all
            if( pFriend && pFriend->IsInWorld() &&
-                ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() > SEC_PLAYER ||
+                ( pFriend->GetSession()->GetSecurity() > SEC_MODERATOR ||
                ( pFriend->GetTeam() == team || allowTwoSideWhoList ) &&
-                (security == SEC_PLAYER || gmInWhoList && player->IsVisibleGloballyFor(pFriend) )))
+                ( ( security == SEC_PLAYER || SEC_MODERATOR ) || gmInWhoList && player->IsVisibleGloballyFor(pFriend) )))
            {
                pFriend->GetSession()->SendPacket(packet);
            }

 

Večer to budu kompilovat, tak na to ještě kdyžta mrkni :-)

Edited by Filo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to kravina :P Zejména ten zápis "cosi == a || b" konkrétně v tom případě "pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || SEC_MODERATOR" se to vyhodnotí tak, že to bude vždy true, jelikož se to vyhodnocuje jako "je pFriend->GetSession()->GetSecurity() roven SEC_PLAYER ? NEBO je SEC_MODERATOR nenulové ?". To jak jsi myslel by jsi musel zapsat jako "pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_MODERATOR" případně: "pFriend->GetSession()->GetSecurity() <= SEC_MODERATOR"

Ale hlavní problém patche je, že chceš WHO list a modifikuješ pravidla Friends&Ignore listu. To co hledáš je v MiscHandler.cpp v metodě WorldSession::HandleWhoOpcode. A jediná změna co tam bude je řádek:

if ((itr->second->GetSession()->GetSecurity() > SEC_PLAYER && !gmInWhoList))

nahradit za

if ((itr->second->GetSession()->GetSecurity() > SEC_MODERATOR && !gmInWhoList))

A potom bude moderátor stejně jako hráč vidět ve who listu. Pokud by jsi chtěl upravit seznam uživatelů na kanálu nebo friends list tak to by jsi samozřejmě musel upravovat na dalších místech.

Pokud by jsi chtěl, aby ten moderátor byl jakási VIP úroveň tak samozřejmě by se hodilo nahradit "if (security == SEC_PLAYER)" za "if (security <= SEC_MODERATOR)", aby neviděl ostatní gm.

Edited by bLuma
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bLumo díky já věděl, že ty mi pomůžeš :-). Tak jsem zase o něco chytřejší, jdu to předělat, ještě jednou díky.

 

Je to kravina :P Zejména ten zápis "cosi == a || b" konkrétně v tom případě "pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || SEC_MODERATOR" se to vyhodnotí tak, že to bude vždy true, jelikož se to vyhodnocuje jako "je pFriend->GetSession()->GetSecurity() roven SEC_PLAYER ? NEBO je SEC_MODERATOR nenulové ?". To jak jsi myslel by jsi musel zapsat jako "pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_PLAYER || pFriend->GetSession()->GetSecurity() == SEC_MODERATOR" případně: "pFriend->GetSession()->GetSecurity() <= SEC_MODERATOR"

Tak jsem to měl, viz první příspěvek.

Edited by Filo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×