Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
bojo

Script level changer

Recommended Posts

Moj prvý script na vymenu lvl.

Player pride klikne na svoj level .Playerovy to da lvl na 80 a da mu to item ktory ked da inemu hracovy a ten hrac ho aktivuje dostane ten level aky mal ten prvy hrac.

 

Moj problem ked npc da item hračovy je soulbound ale ked si ho pridam sam .add id tak soulbound nieje takze to npc mi furt da item ktory sa stane soulbound neviem to spravit nehelpne niekto ?

 

/* Copyright (C) 2006 - 2009 ScriptDev2 <https://scriptdev2.svn.sourceforge.net/>
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify
* it under the terms of the GNU General Public License as published by
* the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
* (at your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
* GNU General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software
* Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA  02111-1307  USA
*/

/* ScriptData
SDName: npc_class
SD%Complete: 100
SDComment: Used to change lvl to another players
SDCategory: NPC
EndScriptData */

#include "ScriptedPch.h"

#define GOSSIP_ITEM_81 "Vymen level z lvl 81"
#define GOSSIP_ITEM_82 "Vymen level z lvl 82"
#define GOSSIP_ITEM_83 "Vymen level z lvl 83"
#define GOSSIP_ITEM_84 "Vymen level z lvl 84"
#define GOSSIP_ITEM_85 "Vymen level z lvl 85"
#define GOSSIP_ITEM_86 "Vymen level z lvl 86"
#define GOSSIP_ITEM_87 "Vymen level z lvl 87"
#define GOSSIP_ITEM_INV "Na vymenu levelu potrebujete mat miesto v inventary.!"

bool GossipHello_npc_class(Player* pPlayer, Creature* pCreature)
{
   pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, GOSSIP_ITEM_81, GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, GOSSIP_ITEM_82, GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, GOSSIP_ITEM_83, GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, GOSSIP_ITEM_84, GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, GOSSIP_ITEM_85, GOSSIP_SENDER_MAIN, 5);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, GOSSIP_ITEM_86, GOSSIP_SENDER_MAIN, 6);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, GOSSIP_ITEM_87, GOSSIP_SENDER_MAIN, 7);
       pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(1, GOSSIP_ITEM_INV, GOSSIP_SENDER_INFO, 8);

   pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(3961,pCreature->GetGUID());
   return true;
}
bool GossipSelect_npc_class(Player* pPlayer, Creature* pCreature, uint32 uiSender, uint32 uiAction)
{
ItemPosCountVec dest;
uint8 msg = pPlayer->CanStoreNewItem( NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, 1000027, 1);





if(uiAction == 1){
	if(pPlayer->getLevel() == 81){
		pPlayer->SetLevel(80);
	    pPlayer->StoreNewItemInBestSlots(1000021, 1);
	}else{
		pCreature->MonsterWhisper("Nemas Level 81",pPlayer->GetGUID(),true);
	}
}


if(uiAction == 2){
	if(pPlayer->getLevel() == 82){
		pPlayer->SetLevel(80);
	    pPlayer->StoreNewItemInBestSlots(1000022, 1);
	}else{
		pCreature->MonsterWhisper("Nemas Level 82",pPlayer->GetGUID(),true);
	}
}


if(uiAction == 3){
	if(pPlayer->getLevel() == 83){
		pPlayer->SetLevel(80);
	    pPlayer->StoreNewItemInBestSlots(1000023, 1);
	}else{
		pCreature->MonsterWhisper("Nemas Level 83",pPlayer->GetGUID(),true);
	}
}


if(uiAction == 4){
	if(pPlayer->getLevel() == 84){
		pPlayer->SetLevel(80);
	    pPlayer->StoreNewItemInBestSlots(1000024, 1);
	}else{
		pCreature->MonsterWhisper("Nemas Level 84",pPlayer->GetGUID(),true);
	}
}


if(uiAction == 5){
	if(pPlayer->getLevel() == 85){
		pPlayer->SetLevel(80);
	    pPlayer->StoreNewItemInBestSlots(1000025, 1);
	}else{
		pCreature->MonsterWhisper("Nemas Level 85",pPlayer->GetGUID(),true);
	}
}


if(uiAction == 6){
	if(pPlayer->getLevel() == 86){
		pPlayer->SetLevel(80);
	    pPlayer->StoreNewItemInBestSlots(1000026, 1);
	}else{
		pCreature->MonsterWhisper("Nemas Level 86",pPlayer->GetGUID(),true);
	}
}


if(uiAction == 7){
	if(pPlayer->getLevel() == 87){
		pPlayer->SetLevel(80);
	    pPlayer->StoreNewItem(dest, 1000027, 2, false);
	}else{
		pCreature->MonsterWhisper("Nemas Level 87",pPlayer->GetGUID(),true);
	}
}


return true;
}


void AddSC_npc_class()
{
   Script *newscript;

     newscript = new Script;
   newscript->Name = "npc_class";
   newscript->pGossipHello =  &GossipHello_npc_class;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_npc_class;
   newscript->RegisterSelf();
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×