Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Gelidus

Otázky ohladne TC2

Recommended Posts

Ahojte, mal by som pár otázok ohľadne TC2. Snažím sa spraviť event, niečo ako WinterGrasp ale pre guildy, teda GuildHouse bude vždy tej guildy, ktorá bude mať najviac pointov na základe nejakých zápisov do DB ... mal by som pár otázok ohľadne tohoto téma.

 

1. script : Kam umiestniť script ktorý bude počítať čas do "flushu" guild housu, teda guildhouse sa bude meniť každý týždeň podľa počtu bodov jednotlivých guild. Akú bude mat tento script hlavičku ? Aké knižnice budú použité?

 

2. new keys : Ako zadať do scriptu, aby sa vždy cez flush vymazali všetky klúče zo sveta a následne zaručiť, aby boli odoslané mailom na všetky postavy víťaznej guildy?

 

3. dbc keys : Ako prepísať dbc, aby sa dvere guildhousu dali otvoriť LEN klúčom od dverí?

 

4. event start : Ako zadať do scriptu, aby sa cez flush štartol event ktorý zaručí, že guildhouse bude buď horďácky alebo alícky? resp. syntax pre štart eventu

 

5. Frakcia : Ako vytvoriť úplne novú frakciu? Je to bezpečné? Existuje na to návod?

 

6. restricted area : Ako vytvoriť zónu, z ktorej bude vyhodený každý player na určité miesto po porušení podmienky? Takže by to bolo niečo ako v dalarane keď vbehnete k cudzej frakcii ... vyhodí vás to pred jej vchod ... takže ak by player, ktorý nemá klúč od GH doňho vošiel, bol by vyhodený pred GH.

 

7. zápis pointov : Ako nastaviť script/db tak, aby sa ešte pred flushom GH prepočítali pointy guild a zapísali do DB? poprípade aby sa prepočítavali každú hodinu a zapisovali do db.

 

8. ako zistit : Ako zistiť :

 

a ) Počet goldov v Guild Banke

b ) Celkový počet honorov všetkých hráčov v Guilde

c ) Počet zabitých bossov v raide Guild masterom

d ) Počet celkový počet arena pointov v Guilde

e ) Celkový počet lvl 80 v Guilde.

 

Dakujem predom všetkým za zodpovedanie otázok . Ak budú otázky zodpovedané, editnem topic a hodim pod otázky aj odpovede s menami autorov.

Edited by Gelidus

Share this post


Link to post
Share on other sites

pekne napady nektere znich sem uz delal ale otazka

 

 

jak si na tom s C++

 

ono jestli si zacatecnik tak tohle nebude zrovna nej GOAL pro tebe

ja sam sebe nepovazuju ze nejakyho c++ guru ale par veci sem uz delal ale na tohle vsechno si moc netrufam, nevim co by na to reklo primo core mozna by sme se do toho mohli pustit nejaky lidi tady z WSS

 

 

ted trochu ktem DBC

 

jde o to ze GH jako takovej kdyz vytahnes z dbc jeho display ID se porad nechova jako normalni object, z dalky ho neni videt proto je lepsi pak poresit nejaku branu pro samotnej GH aby jen ta se dala otevrit klicem i kdyz to jde bugovat aspon teda slo

 

 

Počet zabitých bossov v raide Guild masterom= tohle pravdepodobne na wotlk clientovy nepujde, mozna z achievements statisctic a to vse je tusim char data v db nebo?:unsure:

 

 

restricted area: na tohle je primo trigger v core staci upravit gps kam to ma hodit hrace, ted sem v praci nemam tu core ani db ale pak to sem pastnu ten syntax

 

dopisu pozdej, nejaky poznatky nazory musim na meeting

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno, nic těžkýho to není, každopádně pokud se takhle ptáš, tak asi nemá cenu se snažit něco radit, je to víceméně kouknu a vidím. Teď mám celkem nabitej program, když tak tejden vydržíš, tak se ti na to pak kouknu. ;)

 

(až teda na tu frakci, to je kravina)

 

Každopádně základní pracovní postup: udělat databázi guildhousů, která bude obsahovat jednak souřadnice, jednak id guildy. Pak ještě tabulku kde se zapíše čas do dalšího přepočtu. Při startu core se ten čas načte a bude se při každém updatu (případně méíně často) kontrolovat.

 

Dělat dveře na klíč je zbytečný, stačí do jádra přidat podmínku, aby to z dané zóny kickovalo hráče, kteří nejsou v guildě která zrovna vlastní gh. Změna fakce npcček je jednoduchá, to jsou dva řádky kódu.

 

Jinak dveře určitě půjdou i přes cpp (klikneš na páku, ta si ověří že jsi ve správné guildě a otevře dveře). Případně přímo přes dveře, to už je jedno.

 

A 8mička je pár sql dotazů, snad až na ty zabité bosse, kde by bylo vhodné při jejich smrti ověřovat procento hráčů z dané guildy v raidu a případně přidat body. Na něco podobného tu byl tuším i script, "Guild Leveling System".

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta podminka do jadra aby to kickovalo hrace funguje to v pohode? co vim to delalo nejaky problemy a nakonec to kickvalo obcas i lidi z guildy i tady o tom byl nekde nejaky post

Share this post


Link to post
Share on other sites

? Prostě pseudokód, do nějaký metody která se volá při vstupu hráče do zóny:

 

if(zone == GuildZone->id)
{
if(player->GetGuild() != GuildZone->guild)
 player->Hertstone();
}

 

prostě pár řádek kódu. Tohle je samozřejmě kravina, nechce se mi teď hledat jak se ty metody jmenují.

Samozřejmě normálně bys projížděl nějaký list/array zón, nekontroloval bys pouze jednu.

 

každopádně nechápu co by na tom mohlo nefungovat.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ďakujem vám za odpovede :) idem vyskúšať tú zónu ktorá bude kickovať ludí pred GH ak niesu v Guilde.

 

jak si na tom s C++

som začiatočník.

 

nejaké screeny z GH http://img7.imageshack.us/g/wowscrnshot020611092110.jpg/

V Dalarane ešte behá 1 NPC ktoré dovolí port do GH iba ak hráč vlastní klúč.

 

Takto by som to chcel, takže by sa pointy prepočítavali každú hodinu. Boli by na webe a tým pádom by každá guilda vedela ako je na tom ... Flush GH by bol každý týžden, pričom by všetky klúče zmizli a boli by zaslané hráčom guildy ktorá GH vyhrala. Možno by bolo dobré pridať aj WG mastera a iné veci. Ak máte nejaké nápady čo všetko by sa tam mohlo nachádzať, kludne sa tiež podelte :). Práve sú tam: Všetci profession tréneri, class tréneri, arena master, porty do hl. miest, innkeeper a guardy.

 

Môžem sa ešte spýtať na script ktorý bude prebiehať stále? mám na mysli teraz tie timery. WorldScript?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Môže mi prosím ešte niekto poradiť, ako necham objekt použiť iný objekt v cez C++? _GameObject->UseDoorOrButton(1); neviem do akej miery tento môj syntax dokáže otvoriť objekt s entry 1 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele k tem GH co postujes, spawnul sem si strom z tekkoraru, ale kdyz prejdu prez most k druhemu tak mi zmizi da se nekde nastavit vetsi delka viditelnosti jen u nekterych GO, vsech GO nebo to nejde vůbec?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele k tem GH co postujes, spawnul sem si strom z tekkoraru, ale kdyz prejdu prez most k druhemu tak mi zmizi da se nekde nastavit vetsi delka viditelnosti jen u nekterych GO, vsech GO nebo to nejde vůbec?

 

jde o to ze GH jako takovej kdyz vytahnes z dbc jeho display ID se porad nechova jako normalni object, z dalky ho neni videt proto je lepsi pak poresit nejaku branu pro samotnej GH aby jen ta se dala otevrit klicem i kdyz to jde bugovat aspon teda slo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×