Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
swiftblade

Error buildu

Recommended Posts

Skrátim to

'custom_creatureAI' : only a constructor can have a base/member initializer list

Vie niekto čo s tým errorrom?

	custom_creatureAI(Creature *pCreature): Scripted AI(pCreature){EnterEvadeMode();}

 

Tu to domňa vrieska pri tomto riadku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdroják

 

# include "precompiled.h"

 

enum

{

SPELL_HEAL_SELF = 19236,

SPELL_DEFILE = 72762,

SPELL_ABSORB = 47981,

SPELL_ENRAGE_MAMMOTHSTYLE = 55098,

SPELL_AOE = 66546,

SPELL_DURABILITY_LOSS = 45317,

SPELL_BUFF_SELF = 71052,

SPELL_FIERY_COMB = 74562,

};

struct MANGOS_DLL_DECL scriptedAI: public CreatureAI,

{

 

custom_creatureAI(Creature *pCreature): Scripted AI(pCreature){EnterEvadeMode();}

 

 

uint32 GlobalCooldown; //Global cooldown timer

uint32 BuffTrack; //udržiava buffy

bool InCombat;

bool IsSelfRooted;

 

void EnterEvadeMode()

{

GlobalCooldown = 0;

BuffTrack = 0;

InCombat = false;

IsSelfRooted = false;

 

m_creature->RemoveAllAuras();

m_creature->DeleteThreatList();

m_creature->CombatStop();

DoGoHome();

}

void AttackStart(Unit *who)

{

if(!who)

return;

if(who->isTargetableForAttack && who!= m_creature)

{

DoStartMelleAttack(who);

if(who->IsWithinDistInMap(who,ATTACK_DISTANCE))

{

IsSelfRooted = true;

}

InCombat = true;

}

}

void MoveInLineOfSight(Unit *who)

{

if(!who || m_creature->GetVictim())

{

return;

}

if(!who->isTargetableForAttack()&& who->isInAccessablePlaceFor(m_creature) && m_creature->IsHostileTo(who))

{

float attack_radius = m_creature->GetAttackDistance(who);

if(m_creature->IsWithinDistInMap(who, attack_radius)&& m_creature->GetDistanceZ(who)<= CREATURE_Z_ATTACK_RANGE && m_creature->IsWithinLOSInMap(who))

DoStartMelleAttack(who);

if(who->IsWithinDistInMap(who,ATTACK_DISTANCE))

{

IsSelfRooted = true;

}

InCombat = true;

}

}

void UpdateAI(const uint32 diff)

{

if (GlobalCooldown > diff)

GlobalCooldown -= diff;

else GlobalCooldown = 0;

if(!InCombat && m_creature->IsAlive)

if(BuffTracker < diff)

{

SpellEntry const *info = SelectSpell(m_creature, -1, -1, SELECT_TARGET_ANY_FRIEND, 0, 0, 0, 0, SPELL_EFFECT_AURA)

if(info && !GlobalCooldown)

{

DoCastSpell(m_creature, info);

GlobalCooldown = GENERIC_CREATURE_COOLDOWN;

BuffTracker = 150000;// buff timer na 5 min

}else

BuffTracker = 15000;// skúsi znova za min

}else BuffTracker -= diff;

 

if(!m_creature->SelectHostilTarget() || !m_creature->getVictim())

return;

}

}

 

void AddSC_Custom_npc()

{

Script *newscript;

newscript = new Script;

newscript ->Name="custom_npc";

newscript->GetAI = generic_creatureAI;

newscript ->RegisterSelf();

}

 

 

 

Prosím nehodnote to je to nedokoncené ani z polovice a je to moj prvy script. Potrebujem len serióznu pomoc.

Build Log

 

 

1>------ Build started: Project: ScriptDev2, Configuration: Release Win32 ------

1>Extracting revision

1>Compiling...

1>custom_npc.cpp

1>..\scripts\custom\custom_npc.cpp(15) : error C2059: syntax error : '{'

1>..\scripts\custom\custom_npc.cpp(17) : error C2590: 'custom_creatureAI' : only a constructor can have a base/member initializer list

1>..\scripts\custom\custom_npc.cpp(91) : error C2628: 'scriptedAI' followed by 'void' is illegal (did you forget a ';'?)

1>..\scripts\custom\custom_npc.cpp(94) : fatal error C1903: unable to recover from previous error(s); stopping compilation

1>Build log was saved at "file://d:\mangos-mangos-50587f3\src\bindings\scriptdev2\VC90\ScriptDev2__Win32_Release\BuildLog.htm"

1>ScriptDev2 - 4 error(s), 0 warning(s)

========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

když ju tam máš... a on tě na ňi upozornil... tak tam asi být nemá :)

Pro možné dohady: Ne, opravdu tam být nemá !

Edited by Lukasas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dikes ale ako som ju odstránil tak som bol odmenený namiesto 4 som dostal 21 errorov :D ale tie vypadajú zrozumitelnejšie ak niečo nebudem vedieť napíšem sem nebudem koli tomu zakladať nový topic :whistling:

 

Edit// Problem solved :mid_sword:

Edited by swiftblade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdrojak po par opravach

 

 

# include "precompiled.h"

# include "unit.h"

# include "scriptmgr.h"

 

enum

{

SPELL_HEAL_SELF = 19236,

SPELL_DEFILE = 72762,

SPELL_ABSORB = 47981,

SPELL_ENRAGE_MAMMOTHSTYLE = 55098,

SPELL_AOE = 66546,

SPELL_DURABILITY_LOSS = 45317,

SPELL_BUFF_SELF = 71052,

SPELL_FIERY_COMB = 74562,

};

 

struct MANGOS_DLL_DECL ScriptedAI: public CreatureAI

{

boss_critter(Creature *pCreature): ScriptedAI(pCreature){Reset();}

 

uint32 GlobalCooldown; //Global cooldown timer

uint32 BuffTracker; //udržiava buffy

bool InCombat;

bool IsSelfRooted;

 

void Reset()

{

GlobalCooldown = 0;

BuffTracker = 0;

InCombat = false;

IsSelfRooted = false;

 

m_creature->RemoveAllAuras();

m_creature->DeleteThreatList();

m_creature->CombatStop();

Reset();

}

void AttackStart(Unit *who)

{

if(!who)

return;

if(who->isTargetableForAttack() && who!= m_creature)

{

AttackStart(who);

if(who->IsWithinDistInMap(who,ATTACK_DISTANCE))

{

IsSelfRooted = true;

}

InCombat = true;

}

}

void MoveInLineOfSight(Unit *who)

{

if(!who || m_creature->getVictim())

{

return;

}

if(!who->isTargetableForAttack()&& who->isInAccessablePlaceFor(m_creature) && m_creature->IsHostileTo(who))

{

float attack_radius = m_creature->GetAttackDistance(who);

if(m_creature->IsWithinDistInMap(who, attack_radius)&& m_creature->GetDistanceZ(who)<= CREATURE_Z_ATTACK_RANGE && m_creature->IsWithinLOSInMap(who))

AttackStart(who);

if(who->IsWithinDistInMap(who,ATTACK_DISTANCE))

{

IsSelfRooted = true;

}

InCombat = true;

}

}

void UpdateAI(const uint32 diff)

{

if (GlobalCooldown > diff)

GlobalCooldown -= diff;

else GlobalCooldown = 0;

if(!InCombat && m_creature->isAlive())

if(BuffTracker < diff)

{

SpellEntry const *info = SelectSpell(m_creature, -1, -1, SELECT_TARGET_DONTCARE, 0, 0, 0, 0, SPELL_BUFF_SELF);

if(info && !GlobalCooldown)

{

DoCastSpellIfCan(m_creature, SPELL_DEFILE);

GlobalCooldown = 1.5;

BuffTracker = 300;// buff timer na 5 min

}

else

BuffTracker = 60;// skúsi znova za min

}

else BuffTracker -= diff;

if(!m_creature->SelectHostileTarget() || !m_creature->getVictim())

return;

}

};

CreatureAI* GetAI_boss_critter(Creature* pCreature)

{

return new boss_critter(pCreature);

}

 

void AddSC_Custom_npc()

{

Script *pNewScript;

 

pNewScript = new Script;

pNewScript ->Name="custom_npc";

pNewScript ->GetAI = &GetAI_boss_critter;

pNewScript ->RegisterSelf();

}

 

 

 

Build Log

 

 

1>------ Build started: Project: ScriptDev2, Configuration: Release Win32 ------

1>Extracting revision

1>Compiling...

1>custom_npc.cpp

1>..\scripts\custom\custom_npc.cpp(17) : error C2011: 'ScriptedAI' : 'struct' type redefinition

1> d:\mangos-mangos-50587f3\src\bindings\scriptdev2\include\sc_creature.h(42) : see declaration of 'ScriptedAI'

1>..\scripts\custom\custom_npc.cpp(95) : error C2061: syntax error : identifier 'boss_critter'

1>Build log was saved at "file://d:\mangos-mangos-50587f3\src\bindings\scriptdev2\VC90\ScriptDev2__Win32_Release\BuildLog.htm"

1>ScriptDev2 - 2 error(s), 0 warning(s)

========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

 

 

 

 

Nejde mi do hlavy hlavne prvý error kde sa mu nepáči ScriptedAI pomozte pls :innocent:

Edited by swiftblade

Share this post


Link to post
Share on other sites

struct MANGOS_DLL_DECL ScriptedAI: public CreatureAI

Vytváříš strukturu ScriptedAI, kterou dědíš z CreatureAI. Ovšem v SD2 již ScriptedAI existuje. Ta definice by měla být:

struct MANGOS_DLL_DECL boss_critter : public ScriptedAI

 

Což odpovídá tomu, jak máš napsaný konstruktor.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super už to chápem ďakujem ale len tak medzi rečou takto Build Log asi vyzerať nemá :D

 

 

 

1>------ Build started: Project: ScriptDev2, Configuration: Release Win32 ------
1>Compiling...
1>custom_npc.cpp
1>Build log was saved at "file://d:\mangos-mangos-50587f3\src\bindings\scriptdev2\VC90\ScriptDev2__Win32_Release\BuildLog.htm"
1>ScriptDev2 - 0 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 1 succeeded, 0 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

 

 

//Ok build log ustálený ale chcem sa spýtať ako načasujem cast spellu akou podmienkou ak chcem napr

DoCastSpellIfCan(who, SPELL_DEFILE)...

Edited by swiftblade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×