Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
crewkocz

Oregon Core Chyby

Recommended Posts

Ahoj, potřeboval bych pomoct s menším problémem u OC... je tu menší problém s nastavení max levelu

v DBCenums.h sem nastavil levely na 1000. To po kompilaci fungovalo,

Ale boužel když mám level víc než 200.. např 1000 a odhlásím se a znova přihlásím mám level 200 a oběvím se v začáteční lokaci

 

 

 

Dále se chci zeptat kde mám nastavit aby itemy měli 500 000 staminy místo maximálních 32 000.

 

Děkuji za každou radu.

Kámoš chcel aby sem to tu napsal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, potřeboval bych pomoct s menším problémem u OC... je tu menší problém s nastavení max levelu

v DBCenums.h sem nastavil levely na 1000. To po kompilaci fungovalo,

Ale boužel když mám level víc než 200.. např 1000 a odhlásím se a znova přihlásím mám level 200 a oběvím se v začáteční lokaci

 

http://www.wowresource.eu/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=reply_post&f=117&t=23180&qpid=206869

 

Dále se chci zeptat kde mám nastavit aby itemy měli 500 000 staminy místo maximálních 32 000.

 

Děkuji za každou radu.

Kámoš chcel aby sem to tu napsal.

 

S tím levelm ti moc neporadím, ale maximální hodnota je omezená typem sloupce v DB. Podrobně to máš na OC-wiki item_template. Teoreticky by ti mohlo pomoct přetypovat sloupce v DB, ale nevím co by ti "řeklo" jádro na vyšší hodnoty, pokud tam je proměnná typu, který má maximální hodnotu např. 32000 a ty mu dáš třeba 100000, tak se asi odporoučí s crashem.

 

Tohle by ti mohlo pomoct:

  1. Prvně si všecko zálohuj.
  2. Zaruhé si zjisti jaké meze mají typy v zdrojích jádra. - pokud se ti tam nevejdou budeš to asi muset upravit, pravděpodobná nestabilita
  3. Potom zkus přetypovat sloupce které potřebuješ.
  4. A nakonec si zjisti jestli to přežije klient. ;)

 

Jinak nechápu přoč chceš level 1000, ale každý má holt jiné nároky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

naprosto jednoduché. Levely jsou v uint8(unsigned short v core, unsigned tinyint v DB), takže rozsah 0-255. Staty jsou int16, takže rozshah -32768 ař 32767. Takže uprav datový typ v DB, uprav datový typ v core a můžeš frčet...

 

EDIT: typo

Edited by minig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mohl by si přesněji napsat kde co mám zmněnit.. v jakém souboru u core.. a v jake DB v Mysql?

 

 

Děkuji

Edited by crewkocz

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tebou to bude těžký chlape :D

 

Level:

-> DB: tabulka characters, sloupec level (dej si tam uint32, to bude stačit)

-> core: třída Player, proměnná level, na to samý co jsi dal v DB

 

Staty:

->DB: tabulka item_template, sloupce stat_value (je jich tam 10, očíslovaný 1-10) a dej si tam třeba bigint, ať máš radost :P

->core: třída Item, všechny stat_value(nebo nevím jak to přesně je, třídu Item nemám moc zmáknutou) a hoď jí na long int.

 

To by mělo běžet...

 

EDIT: napadá mě, že tam ještě bude pár problémů... Třeba funkce GetLevel() ti bude přetejkat apod., takže to chce projít třídy, kde co pracuje s levelem, a přetypovat, good luck :)

Edited by minig
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji, o tomhle zpusobu sem nepremyslel..Problém je nejspíše vyřešen :) Ještě to vyzkoušíme. Potom bych se ozval.

Edited by crewkocz

Share this post


Link to post
Share on other sites

struct _ItemStat
{
   uint32  ItemStatType;
   long int   ItemStatValue;
};

 

Je to takto správně ?

 

A ještě nevím jak přesně upravit characters. Nemohu to najít.

 

 

Děkuji za nějaké rady :)

Edited by crewkocz

Share this post


Link to post
Share on other sites

struct _ItemStat

{

uint32 ItemStatType;

long int ItemStatValue;

};

 

 

Je to takto správně ?

 

A ještě nevím jak přesně upravit characters. Nemohu to najít.

 

 

Děkuji za nějaké rady :)

myslis to vazne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrá zmněnil sem

 

 


OK i change in Core, need something changed? in core.. (in SQL i know..)
struct _ItemStat
{
   uint32  ItemStatType;
   long int  ItemStatValue;

};

A
struct ItemPrototype
{
   uint32 ItemId;
   uint32 Class;                                           // id from ItemClass.dbc
   uint32 SubClass;                                        // id from ItemSubClass.dbc
   uint32 Unk0;
   char*  Name1;
   uint32 DisplayInfoID;                                   // id from ItemDisplayInfo.dbc
   uint32 Quality;
   uint32 Flags;
   uint32 BuyCount;
   uint32 BuyPrice;
   uint32 SellPrice;
   uint32 InventoryType;
   uint32 AllowableClass;
   uint32 AllowableRace;
   uint32 ItemLevel;
   long int RequiredLevel;
   uint32 RequiredSkill;                                   // id from SkillLine.dbc
   uint32 RequiredSkillRank;
   uint32 RequiredSpell;                                   // id from Spell.dbc
   uint32 RequiredHonorRank;
   uint32 RequiredCityRank;
   uint32 RequiredReputationFaction;                       // id from Faction.dbc
   uint32 RequiredReputationRank;
   uint32 MaxCount;
   uint32 Stackable;
   uint32 ContainerSlots;
   _ItemStat ItemStat[10];
   _Damage Damage[5];
   long int Armor;
   long int HolyRes;
   long int FireRes;
   long int NatureRes;
   long int FrostRes;
   long int ShadowRes;
   long int ArcaneRes;
   uint32 Delay;
   uint32 AmmoType;
   float  RangedModRange;
   _Spell Spells[5];
   uint32 Bonding;
   char*  Description;
   uint32 PageText;
   uint32 LanguageID;
   uint32 PageMaterial;
   uint32 StartQuest;                                      // id from QuestCache.wdb
   uint32 LockID;
   uint32 Material;                                        // id from Material.dbc
   uint32 Sheath;
   uint32 RandomProperty;                                  // id from ItemRandomProperties.dbc
   uint32 RandomSuffix;                                    // id from ItemRandomSuffix.dbc
   long int Block;
   uint32 ItemSet;                                         // id from ItemSet.dbc
   uint32 MaxDurability;
   uint32 Area;                                            // id from AreaTable.dbc
   uint32 Map;                                             // id from Map.dbc
   uint32 BagFamily;                                       // id from ItemBagFamily.dbc
   uint32 TotemCategory;                                   // id from TotemCategory.dbc
   _Socket Socket[3];
   uint32 socketBonus;                                     // id from SpellItemEnchantment.dbc
   uint32 GemProperties;                                   // id from GemProperties.dbc
   uint32 RequiredDisenchantSkill;
   float  ArmorDamageModifier;
   uint32 ScriptId;
   uint32 DisenchantID;
   uint32 FoodType;
   uint32 MinMoneyLoot;
   uint32 MaxMoneyLoot;
   long int Duration;                                         // negative = realtime, positive = ingame time

 

 

 

A hodilo to tyhle errory

 

 

 

 

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ItemHandler.cpp:345: error: ambiguous overload for âoperator<<â in âdata << pProto->ItemPrototype::HolyResâ

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:88: note: candidates are: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ItemHandler.cpp:346: error: ambiguous overload for âoperator<<â in âdata << pProto->ItemPrototype::FireResâ

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:88: note: candidates are: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ItemHandler.cpp:347: error: ambiguous overload for âoperator<<â in âdata << pProto->ItemPrototype::NatureResâ

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:88: note: candidates are: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ItemHandler.cpp:348: error: ambiguous overload for âoperator<<â in âdata << pProto->ItemPrototype::FrostResâ

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:88: note: candidates are: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ItemHandler.cpp:349: error: ambiguous overload for âoperator<<â in âdata << pProto->ItemPrototype::ShadowResâ

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:88: note: candidates are: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ItemHandler.cpp:350: error: ambiguous overload for âoperator<<â in âdata << pProto->ItemPrototype::ArcaneResâ

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:88: note: candidates are: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ItemHandler.cpp:403: error: ambiguous overload for âoperator<<â in âdata << pProto->ItemPrototype::Blockâ

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:88: note: candidates are: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:94: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:100: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:106: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(uint64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:113: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int8)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:119: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int16)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:125: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int32)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:131: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(int64)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:138: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(float)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:144: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(double)

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:150: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const std::string&) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/shared/ByteBuffer.h:157: note: ByteBuffer& ByteBuffer::operator<<(const char*) <near match>

/home/deremi/oregon/750Core/src/game/ObjectGuid.h:230: note: ByteBuffer& operator<<(ByteBuffer&, const ObjectGuid&)

make[2]: *** [src/game/CMakeFiles/game.dir/ItemHandler.cpp.o] Error 1

make[1]: *** [src/game/CMakeFiles/game.dir/all] Error 2

make: *** [all] Error 2

 

 

Co je třeba ještě zmněnit? pomůže mi někdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

/home/deremi :D no tak to je funny :D okay... radši to nech napokoji. Je tam toho hodně co se musí přetypovat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracuju pro Bow... Co ještě třeba(mám to zkusit podle seznamu?).. Udělal sem to předchozí správně? nebo nebude výhodnější mít jiný EMU?

 

 

EDIT: totiž stoho ByteBuffer.h stoho se nedá nic vyčíst..

v SQL nejde dát Uint32

Edited by crewkocz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×