Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
charlie

Hozeni itemu vsem

Recommended Posts

Jak dat item vsem ? Vim zhruba jak na to.. najdu volny inventar v character_inventory, a pak to musim hodit do Item_instance. Akorat nevim co je to za ty "data" jestli se lisi charakter od charakteru nebo jak to s nema je. Nevite nekdo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Item data: (2.1.3)

OBJECT_FIELD_GUID = 0x0000, // 2 4 1 --- GUID itemu takže to musí mít každý item vlastní

OBJECT_FIELD_TYPE = 0x0002, // 1 1 1 ---- 2

OBJECT_FIELD_ENTRY = 0x0003, // 1 1 1 --- entry (id) itemu

OBJECT_FIELD_SCALE_X = 0x0004, // 1 3 1 ---- 1.0float

OBJECT_FIELD_PADDING = 0x0005, // 1 1 0 --- 0

ITEM_FIELD_OWNER = 0x0006, // 2 4 1 - GUID majitele (tj hráče co ho nese)

ITEM_FIELD_CONTAINED = 0x0008, // 2 4 1 -- ??? netuším, ale má to GUID majitele

ITEM_FIELD_CREATOR = 0x000A, // 2 4 1 -- GUID hráče co ho udělal (např při profesích je tam Created by ...)

ITEM_FIELD_GIFTCREATOR = 0x000C, // 2 4 1 -- GUID toho co vytvořil dáreček

ITEM_FIELD_STACK_COUNT = 0x000E, // 1 1 20 -- kolik jich je na sobě v tom slotu

ITEM_FIELD_DURATION = 0x000F, // 1 1 20 -- za jak dlouho item zmizí (neznám formát, unix time ?)

ITEM_FIELD_SPELL_CHARGES = 0x0010, // 5 1 20 ---

ITEM_FIELD_FLAGS = 0x0015, // 1 1 1 --- viz item_template.flags

/*

There is two types of enchantments: property based and suffix based.

Item can have only one of the two.

Suffix based linked to item.randomproperty_2 field and property based

to item.randomproperty_1 field (item prototype).

Suffix based enchantments sent to the client as negative value, in

addition they require ITEM_FIELD_SUFFIX_FACTOR field to be send in

order to calculate the bonus value. Property based enchantments are send

as positive values and do not require any aditional values since the bonuses

are already stored inside spellitemenchantment. Suffix based enchantments uses

6-8 fields in EnchantmentSlot while property based uses 8-10 in EnchantmentSlot.

 

PERM_ENCHANTMENT_SLOT = 0,

TEMP_ENCHANTMENT_SLOT = 1,

SOCK_ENCHANTMENT_SLOT = 2,

SOCK_ENCHANTMENT_SLOT_2 = 3,

SOCK_ENCHANTMENT_SLOT_3 = 4,

BONUS_ENCHANTMENT_SLOT = 5,

MAX_INSPECTED_ENCHANTMENT_SLOT = 6,

 

PROP_ENCHANTMENT_SLOT_0 = 6, // used with RandomSuffix (or have HELD enchantments)

PROP_ENCHANTMENT_SLOT_1 = 7, // used with RandomSuffix (or have HELD enchantments)

PROP_ENCHANTMENT_SLOT_2 = 8, // used with RandomSuffix and RandomProperty

PROP_ENCHANTMENT_SLOT_3 = 9, // used with RandomProperty (or have HELD enchantments)

PROP_ENCHANTMENT_SLOT_4 = 10,

*/

ITEM_FIELD_ENCHANTMENT = 0x0016, // 33 1 1 --- každý enchant zabíra 3 čísla (ID, duration, charges)

ITEM_FIELD_PROPERTY_SEED = 0x0037, // 1 1 1

ITEM_FIELD_SUFFIX_FACTOR = ITEM_FIELD_PROPERTY_SEED, //custom

ITEM_FIELD_RANDOM_PROPERTIES_ID = 0x0038, // 1 1 1 --- zřejmě ... of the ??? (viz dbc)

ITEM_FIELD_ITEM_TEXT_ID = 0x0039, // 1 1 4 --- id textu (při knížce)

ITEM_FIELD_DURABILITY = 0x003A, // 1 1 20 --- aktuální durability

ITEM_FIELD_MAXDURABILITY = 0x003B, // 1 1 20 --- maximální durability

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno mno.. diky za pomoc :D, ale asi to budu pridelovat postou, todle je na me jeste docela slozity... jo a kdyz uz sme u toho, kam mam dat do DB, kdyz chci aby vsichni hraci meli od zacatku nakej Item ? jak je treba to jidlo nebo tak... tak Item

Share this post


Link to post
Share on other sites

playercreateinfo_* jedna z tabulek je výbava, musíš udělat záznam pro každou rasu-class které to chceš dát

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mno mno.. diky za pomoc :D, ale asi to budu pridelovat postou, todle je na me jeste docela slozity... jo a kdyz uz sme u toho, kam mam dat do DB, kdyz chci aby vsichni hraci meli od zacatku nakej Item ? jak je treba to jidlo nebo tak... tak Item

 

Máš nějakou představu jak ten item přidělovat tou poštou ? Momentálně se snažím ten problém pořešit ale nějak mi to nefrčí :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Máš nějakou představu jak ten item přidělovat tou poštou ? Momentálně se snažím ten problém pořešit ale nějak mi to nefrčí :-(

 

Vytvořit záznam v item_instance s daty pro nový předmět a potom vytvořit záznam v mail, ve kterém bude hráč pro kterého se to posílá a item (odkaz na ten item_instance)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×