Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Czeirne

Jak udelam aby mangos nezapisoval nod world DB?

Recommended Posts

Zdravim mam dotaz jelikož mam na test serveru mangos a dal sem tam kazdemu plv.. a samozdrejme vznikl bordel že každej vše maže spawnuje atd.. a ja bych potřeboval nejak udelat aby kazdej mohl mazat spawnovat ale aby po restarte se to obnovilo (uklidilo) zas do puvodniho tvaru proste aby se ty spavny vymazi neupravovali v db slo by to njak? u tech spawnu myslim neco jako když nedate za prikaz 1 tak ze po restartu ten spawn zmizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No asi naj easy je do restart scriptu pridat import DB nanovo, samozrejme s DROP a pri kazdom restarte sa to vykona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No asi naj easy je do restart scriptu pridat import DB nanovo, samozrejme s DROP a pri kazdom restarte sa to vykona.

mno to me taky napdalo.. ale nezda se me to. stejnak tak me napdalo nastavit v mysql prava aby se nedalo do te vorl db zapisovat ale nevim jestli to nebude delat bordel když se ascent do ni bude snažit zapsat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud je to čistě test server tak nejjednodušší je odebrat pravomoce zápisu/úpravy na příslušnou db/tabulky (viz GRANT etc příkazy...). pokud bys to chtěl řešit příkazem tak jedině upravit každý příkaz v jádře mangosu a zkompilovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) kde že se nachazej ty prikazy? :)

2) když o tedy zakazu ty pravomoce v DB cili zakazu jen zapis tak to nebude delat bordel? aby to proste neshazovalo server.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno to je jasne bude to psat že to nemuze zapisovat.. mno ale de me o to jestli to nebude ten server shazovat ze to bude psat errory je me jedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli to bude dělat problém tak jedině výpis do konzole, ale server by to jinak měl zcela ignorovat (pravděpodobně budou nahlášeny jako db errory -> vypnout db log). Zablokovat na změnu/zápis můžeš celou db mangosu (ne characters a realmd)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jestli to bude dělat problém tak jedině výpis do konzole, ale server by to jinak měl zcela ignorovat (pravděpodobně budou nahlášeny jako db errory -> vypnout db log). Zablokovat na změnu/zápis můžeš celou db mangosu (ne characters a realmd)

ok dík moc ;)

\\Edit: Jako na to že ten server byl online par dni se gmka cinili :)

http://www.czeirne.ic.cz/2008-02-27_2008-03-04_logSQL.sql

Edited by Czeirne

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ma este jeden dotaz jelikoz hraci sou dementi a killujou se prikazama tak jak muzu udelat 1) aby prikaz die nereagoval na hrace.. 2) aby se horda a ali vubec nemohla killit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad 1)

jedině ve zdrojáku... src/game/Level3.cpp, najdi bool ChatHandler::HandleDieCommand(const char* /*args*/)

před if( target->isAlive() ) vlož

if (target->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER) 
  return true;

 

as 2) to je hodně zákeřný, uštědření damage hráči je na hodně místech, zřejmě nejvhodnější by bylo do Unit.cpp metoda Unit::DealDamage a pod řádek if(pVictim != this && GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && pVictim->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER) (ale do daného bloku příkazů) vložit: return;, ovšem tím zcela vypneš damage mezi hráči za každé situace... ovšem nejsem si jist zdali toto handluje všechny případy damage..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×