Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Zachy

[EVENT/LUA] Chess >>> V příprave

Recommended Posts

Takže jeden maník se snaží udělat script pro event zvaný ,,CHESS'' neboli v češtině šachy.

Zatím se vše v přípravě.

Cituji jeho slova z ascent fórka.

 

Hi,

 

first of all, i know, that this script dont work!! When i have time, i know, why it dont work. ^^ for this week, i'm on holiday, thats also the reason, why i post the script in this phase. But, lets begin:

 

For a long time, i just wondering, what the chess in kara is about, i look at youtube to see, how it works. I was very impressed and disappointed. I want it better or i want make it in another way. Now, its a Event, where two Players can play chess against.

Many weeks of development, dummy scripts, trash scripts, overworking struktur and evolution its in a state, where i can test and debug it.

Now, you ask yourself, what is with the KI or "can i use this for kara?". no! at this moment.

when it works, i will think about to script a simple KI and optimize it for kara, but not now.

 

So, you ask yourself "why this idiot post the script, when its not finish?".

I'm this week on holiday, i'm very glad to show you the script, whichs work in theory. I only want to know, whats your oppinion is, and when you find a bug or think, i can do something in a easier way, you can post it, to save my time. ^^

so script dont look like a very advanced script, but let me say, at development, it has over 1500 lines. "Rochade" and "en passant" is in theory possible. I'm german, so, something can be in german in this script, and my english is very poor. (i'm sorry)

So, let me know, what you thinking about it.

 

Kenuvis

 

Takto zatím vypadá LUA script :

 

RegisterUnitEvent(92, 4, "EventStart")

RegisterUnitEvent(17469, 6, "Horde_Bauer")	--1
RegisterUnitEvent(21726, 6, "Horde_Turm")	 --2
RegisterUnitEvent(21748, 6, "Horde_Pferd")	--3
RegisterUnitEvent(21747, 6, "Horde_Lauf")	 --4
RegisterUnitEvent(21750, 6, "Horde_Konigin")  --5
RegisterUnitEvent(21752, 6, "Horde_Konig")	--6

RegisterUnitEvent(17211, 6, "Allianz_Bauer")  --7
RegisterUnitEvent(21160, 6, "Allianz_Turm")   --8
RegisterUnitEvent(21664, 6, "Allianz_Pferd")  --9
RegisterUnitEvent(21682, 6, "Allianz_Lauf")   --10
RegisterUnitEvent(21683, 6, "Allianz_Konigin")--11
RegisterUnitEvent(21684, 6, "Allianz_Konig")  --12


Schachspiel = 0
Schachbrett = {}
Pos = {}
Pos2 = {}
en_passant = {}

function EventStart(Unit)
print "Schachevent start..."
local x = Unit:GetX()
local y = Unit:GetY()
local z = Unit:GetZ()

-- Spieleranfang
math.randomseed(os.time())
Schachspiel = math.random(1,2)
if (Schachspiel == 1) then
	print "Horde start"
else
	print "Allianz start"
end

for a=1,8,1 do
	Schachbrett[a] = {}
	for b=1,8,1 do
		Schachbrett[a][b] = {0,0}
	end
end

--Bauern
for i = 1,8,1 do
	Schachbrett[i][7][2] = 1
	Schachbrett[i][2][2] = 7
	Schachbrett[i][7][3] = true
	Schachbrett[i][2][3] = true
end
-- Türme
Schachbrett[1][8][2] = 8
Schachbrett[8][8][2] = 8
Schachbrett[1][1][2] = 2
Schachbrett[8][1][2] = 2

-- Pferde
Schachbrett[2][7][2] = 9
Schachbrett[7][8][2] = 9
Schachbrett[2][1][2] = 3
Schachbrett[7][1][2] = 3

-- Läufer
Schachbrett[3][8][2] = 10
Schachbrett[6][8][2] = 10
Schachbrett[3][1][2] = 4
Schachbrett[6][1][2] = 4

-- Königin
Schachbrett[4][8][2] = 11
Schachbrett[4][1][2] = 5

-- König
Schachbrett[5][8][2] = 12
Schachbrett[5][1][2] = 6

-- Position des Schachfeld
Schachbrett[9] = {}
Schachbrett[9][1] = x - 21
Schachbrett[9][2] = y - 21

print "Virtuelles Schachbrett init..."

-- spawn horde seite
-- bauern
Unit:SpawnCreature(17469, x+21, y+15, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17469, x+15, y+15, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17469, x+9, y+15, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17469, x+3, y+15, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17469, x-3, y+15, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17469, x-9, y+15, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17469, x-15, y+15, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17469, x-21, y+15, z, 4.71, 35, 0)
-- türme
Unit:SpawnCreature(21726, x+21, y+21, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(21726, x-21, y+21, z, 4.71, 35, 0)
-- pferd
Unit:SpawnCreature(21748, x+15, y+21, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(21748, x-15, y+21, z, 4.71, 35, 0)
-- läufer
Unit:SpawnCreature(21747, x+9, y+21, z, 4.71, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(21747, x-9, y+21, z, 4.71, 35, 0)
-- königin
Unit:SpawnCreature(21750, x+3, y+21, z, 4.71, 35, 0)
-- könig
Unit:SpawnCreature(21752, x-3, y+21, z, 4.71, 35, 0)

-- spawn allianz seite
-- bauern
Unit:SpawnCreature(17211, x+21, y-15, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17211, x+15, y-15, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17211, x+9, y-15, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17211, x+3, y-15, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17211, x-3, y-15, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17211, x-9, y-15, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17211, x-15, y-15, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(17211, x-21, y-15, z, 1.57, 35, 0)
-- türme
Unit:SpawnCreature(21160, x+21, y-21, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(21160, x-21, y-21, z, 1.57, 35, 0)
-- pferd
Unit:SpawnCreature(21664, x+15, y-21, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(21664, x-15, y-21, z, 1.57, 35, 0)
-- läufer
Unit:SpawnCreature(21682, x+9, y-21, z, 1.57, 35, 0)
Unit:SpawnCreature(21682, x-9, y-21, z, 1.57, 35, 0)
-- königin
Unit:SpawnCreature(21683, x+3, y-21, z, 1.57, 35, 0)
-- könig
Unit:SpawnCreature(21684, x-3, y-21, z, 1.57, 35, 0)
print "Alle Schachfiguren gespawnt..."
Unit:Despawn(1,0)
end	

--------------------------------------------------
------		private functions Anfang		------
--------------------------------------------------

function comparing(_x1, _y1, _x2, _y2)
if (_x1 == _x2) and (_y1 == _y2) then
	return true
else
	return false
end
end

function xyi_Output(_Unit)
x = 0
repeat
	x = x+1

	if (x > 8) then
		x = false
		break
	end
until (_Unit:GetX() < (Schachbrett[9][1]-6) + (x*6)+3) and (_Unit:GetX() > (Schachbrett[9][1]-6) + (x*6)-3) 

y = 0
repeat
	y = y+1

	if (y > 8) then
		y = false
		break
	end	
until(_Unit:GetY() > (Schachbrett[9][2]-6) + (y*6) -3) and (_Unit:GetY() < (Schachbrett[9][2]-6) + (y*6) +3) 

if (_Unit:isPlayer()) then
	i = 0
elseif (table.getn(Schachbrett[x][y]) > 1) then
	if (Schachbrett[x][y][2] < 7) and (Schachbrett[x][y][2] > 0) then
		i = 1
	elseif (Schachbrett[x][y][2] > 6) and (Schachbrett[x][y][2] < 13) then
		i = 2
	end
end

return x, y, i
end

function Check_Feld(_x, _y)
if (_x < 0) or (_y < 0) or (_x > 9) or (_y > 9) then
	return 3
end

if (Schachbrett[_x][_y][2] == 0) then
	return 0
end

if (Schachbrett[_x][_y][2] < 7) then
	return 1
end

return 2
end

function display_board(_Unit, _time)
for a=-3,45,6 do
	for b=-3,45,6 do
		_Unit:SpawnGameObject(1607, Schachbrett[9][1]+a, Schachbrett[9][2]+b, _Unit:GetZ(), 4.71, _time)
	end
end
end	

function Select(_Unit)
_Unit:CastSpell(32261)
end

--------------------------------------------------
------		private functions Ende			------
--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
------			Steuerung @ testing			------
--------------------------------------------------

function Check(Unit)
if (Schachspiel ~= 0) then	
	Ply = Unit:GetClosestPlayer()
	x,y = xyi_Output(Unit)

	if ((Schachbrett[x][y][2] < 7) and (Schachspiel == 1)) or ((Schachbrett[x][y][2] > 6) and (Schachspiel == 2)) then
		if (Ply ~= nil) then
			xp,yp = xyi_Output(Ply)
			if comparing(xp, yp, x, y) then
				Unit:RemoveEvents()
				Unit:RegisterEvent("Timer", 3000, 1)
			end
		end
	end
end
end

function Timer(Unit)
x,y  = xyi_Output(Unit)
xp,yp = xyi_Output(Ply)
if comparing(xp, yp, x, y) then
	Schachspiel = 0
	Select(Unit)
	display_board(Unit, 2500)
	zahler = 0

	Unit:RemoveEvents()
	Unit:RegisterEvent(Schachbrett[x][y][3][1], 500, Schachbrett[x][y][3][2])

	a = Schachbrett[x][y][3][2]/5
	if (math.floor(a+0.5) > 1) then
	   Unit:RegisterEvent("Select", 2000, math.floor(a+0.5))
	end

else
	HB:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end
end

function GoTo_Timer(Unit)
xp,yp = xyi_Output(Ply)

if (xp == Pos[1]) and (yp == Pos[2]) then
   	x, y, f = xyi_Output(Unit)

	Unit:RemoveEvents()

	enemy = -f+3


	if (Check_Feld(x+Pos[3], y+Pos[4]) == enemy) then
		Schachbrett[x+Pos[3]][y+Pos[4]][1]:RemoveEvents()
		Schachbrett[x+Pos[3]][y+Pos[4]][1]:Despawn(1,0)
	end

	xmove = Unit:GetX()+(-Pos[3]*6)
	ymove = Unit:GetY()+(Pos[4]*6)
	Unit:MoveTo(xmove, ymove, Unit:GetZ(), 4.71)

	Schachbrett[x+Pos[3]][y+Pos[4]] = {Schachbrett[x][y][1], Schachbrett[x][y][2], Schachbrett[x][y][3], false}
	Schachbrett[x][y] = {0,0}

	if (Pos[5] == "en passant input") then
		en_passant = {0, Pos[6]}
	elseif (Pos[5] == "en passant kickout") then
		Schachbrett[x+Pos[3]][y+Pos[4]+en_passant[2]][1]:RemoveEvents()
		Schachbrett[x+Pos[3]][y+Pos[4]+en_passant[2]][1]:Despawn(1,0)
	end

	Schachspiel = enemy
	if (enemy == 2) then
		print "Allianz start"
	else
		print "Horde start"
	end

	en_passant = {}
	Pos = {}
	Unit:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end
end

function RegUnit(_Unit, _table)
if (Schachspiel > 0) then
	_Unit:RegisterEvent("Check", 500, 0)
	Select(_Unit)

	x, y = xyi_Output(_Unit)
	Schachbrett[x][y] = _table
end
end

--------------------------------------------------
------			Movements @ testing			------
--------------------------------------------------

function Queen_GoTo(Queen)
	x,y,f = xyi_Output(Queen)
	xp,yp = xyi_Output(Ply)
zahler = zahler+1

if comparing(xp, yp, x, y) then
	Timer(Queen)
else
	if (xp < x) then
		xort = -1
	elseif (xp > x) then 
		xort = 1
	else
		xort = 0
	end

	if (yp < yp) then
		yort = -1
	elseif (yp > yp) then
		yort = 1
	else
		yort = 0
	end

	for i=1,7,1 do
		if (Check_Feld(x+(i*xort),y+(i*yort)) ~= f) and (comparing(x+(i*xort),y+(i*yort), xp, yp)) then
			Pos[1] = xp
			Pos[2] = yp
			Pos[3] = i*xort
			Pos[4] = i*yort
			Queen:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
		elseif (Check_Feld(x+(i*xort),y+(i*yort)) ~= 0) then
			break
		end
	end
end

if (Schachspiel == 0) and (zahler == 16) then
	Schachspiel = f
	Queen:RemoveEvents()
	Queen:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end
end

function Pawn_GoTo(Pawn)
	x, y, f = xyi_Output(Pawn)
  xp,yp = xyi_Output(Ply)
zahler = zahler+1

i = f-(2*(1/f))

if comparing(xp, yp, x, y) then
	Check(Pawn)
elseif comparing(xp, yp, x-1, y+i) and (Check_Feld(x-1, y+i) == 2) then
	Pos[1] = xp
	Pos[2] = yp
	Pos[3] = -1
	Pos[4] = i
	Pawn:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
elseif comparing(xp, yp, x+1, y+i) and (Check_Feld(x+1, y+i) == 2) then
	Pos[1] = Ply:GetX()
	Pos[2] = Ply:GetY()
	Pos[3] = 1
	Pos[4] = i
	Pawn:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
elseif comparing(xp, yp, x, y+i) and (Check_Feld(x, y+i) == 0) then
	  Pos[1] = xp
	Pos[2] = yp
 	Pos[3] = 0
 	Pos[4] = i
	Pawn:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
elseif (Schachbrett[x][y][4]) and comparing(xp, yp, x, y+2*i) and (Check_Feld(x, y+2*i) == 0) then
	  Pos[1] = xp
	Pos[2] = yp
	Pos[3] = 0
	Pos[4] = 2*i
	Pos[5] = "en passant input"
	Pos[6] = i
	Pawn:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
elseif (en_passant ~= {}) then
	if comparing(x-1, y+i, en_passant[1], en_passant[2]) and comparing(xp, yp, x-1, y+i) then
		Pos[1] = xp
		Pos[2] = yp
		Pos[3] = -1
		Pos[4] = i
		Pos[5] = "en passant kickout"
  			Pawn:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
	elseif comparing(x+1, y+i, en_passant[1], en_passant[2]) and comparing(xp, yp, x+1, y+i) then
		Pos[1] = xp
		Pos[2] = yp
		Pos[3] = 1
		Pos[4] = i
		Pos[5] = "en passant kickout"
  			Pawn:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
	end
end


if (Schachspiel == 0) and (zahler == 5) then
	Schachspiel = f
	Pawn:RemoveEvents()
	Pawn:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end		
end

function Castle_GoTo(Castle)
	x,y,f = xyi_Output(Castle)
	xp,yp = xyi_Output(Ply)
zahler = zahler+1

if comparing(xp, yp, x, y) then
	Check(Castle)
else
	if (x == xp) then
		xort = 0
		if (yp < y) then
			yort = -1
		else
			yort = 1
		end	
	elseif (yp == y) then
		yort = 0
		if (xp < x) then
			xort = -1
		else
			xort = 1
		end
	end
end

for i=1,7,1 do
	if (Check_Feld(x+(i*xort),y+(i*yort)) ~= f) and (comparing(x+(i*xort),y+(i*yort), xp, yp)) then
		Pos[1] = xp
		Pos[2] = yp
		Pos[3] = i*xort
		Pos[4] = i*yort
		Castle:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
	elseif (Check_Feld(x+(i*ort),y) ~= 0) then
		break
	end	
end

if (Schachspiel == 0) and (zahler == 16) then
	Schachspiel = f
	Castle:RemoveEvents()
	Castle:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end		
end	

function Horse_GoTo(Horse)
	x,y,f = xyi_Output(Horse)
	xp,yp = xyi_Output(Ply)
zahler = zahler+1

if comparing(xp, yp, x, y) then
	Timer(Horse)
else
	if (Check_Feld(x+1, y-2) ~= f) and (math.shit emulátor(xp-x)+math.shit emulátor(yp-y) == 3) and ((math.shit emulátor(xp-x) == 1) or (math.shit emulátor(xp-x) == 2)) then
		Pos[1] = xp
		Pos[2] = yp
		Pos[3] = xp-x
		Pos[4] = yp-y
		Horse:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
	end
end

if (Schachspiel == 0) and (zahler == 10) then
	Schachspiel = 2
	Horse:RemoveEvents()
	Horse:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end		
end	

function Bishop_GoTo(Bishop)
	x,y,f = xyi_Output(Bishop)
	xp,yp = xyi_Output(Ply)
zahler = zahler+1

if comparing(xp, yp, x, y) then
	Check(Bishop)
else
	if (xp < x) then
		xort = -1
	else
		xort = 1
	end

	if (yp < y) then
		yort = -1
	else
		yort = 1
	end

	for i=1,7,1 do
		if (Check_Feld(x+(i*xort),y+(i*yort)) ~= f) and (comparing(x+(i*xort),y+(i*yort), xp, yp)) then
			Pos[1] = xp
			Pos[2] = yp
			Pos[3] = i*xort
			Pos[4] = i*yort
			Bishop:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
		elseif (Check_Feld(x+(i*xort),y+(i*yort)) ~= 0) then
			break
		end	
	end			
end

if (Schachspiel == 0) and (zahler == 16) then
	Schachspiel = f
	Bishop:RemoveEvents()
	Bishop:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end
end

function King_GoTo(King)
	x,y,f = xyi_Output(King)
	xp,yp = xyi_Output(Ply)
zahler = zahler+1

if comparing(xp, yp, x, y) then
	Check(King)
else
	for i=-1,1,1 do
		for o=-1,1,1 do
			if (Check_Feld(x+i,y+o) ~= f) and (comparing(x+i,y+o, xp, yp)) then
				Pos[1] = xp
				Pos[2] = yp
				Pos[3] = i
				Pos[4] = o
				King:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
			elseif (Check_Feld(x+i,y+o) ~= 0) then
				break
			end	
		end
	end

	if (Schachbrett[x][y][4]) then
		-- Rochade possible
		if (f == 1) then
			a = 8
			b = 2
		else
			a = 1
			b = 8
		end

		if (Schachbrett[xp][yp][2] ==  then
			if (Schachbrett[xp][yp][4]) then
				if (xp == 8) then
					if (Schachbrett[6][a] == {0,0}) and (Schachbrett[7][a] == {0,0}) then
						Pos[1] = xp
						Pos[2] = yp
						Pos[3] = xp-x
						Pos[4] = 0

						Pos2 = {}
						Pos2[1] = Pos[1]
						Pos2[2] = Pos[2]
						Pos2[3] = -2
						Pos2[4] = 0
						Pos2[5] = Schachbrett[xp][yp]

						King:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
						King:RegisterEvent("Rochade", 950, 1)
					end
				else
					if (Schachbrett[4][a] == {0,0}) and (Schachbrett[3][a] == {0,0}) and (Schachbrett[2][a] == {0,0}) then
						Pos[1] = xp
						Pos[2] = yp
						Pos[3] = xp-x
						Pos[4] = 0

						Pos2 = {}
						Pos2[1] = Pos[1]
						Pos2[2] = Pos[2]
						Pos2[3] = 3
						Pos2[4] = 0
						Pos2[5] = Schachbrett[xp][yp]

						King:RegisterEvent("GoTo_Timer", 900, 1)
						King:RegisterEvent("Rochade", 950, 1)
					end
				end
			end
		end
	end
end

if (Schachspiel == 0) and (zahler == 10) then
	Schachspiel = f
	King:RemoveEvents()
	King:RegisterEvent("Check", 500, 0)
end
end

function Rochade(Unit)
Pos = Pos2
GoTo_Timer(Pos2[5])
Pos2 = nil
end

--------------------------------------------------
------			Unit Registration			------
--------------------------------------------------

function Horde_Bauer(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 1, {"Pawn_GoTo", 5}, true})	   
end

function Horde_Turm(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 2, {"Castle_GoTo", 16}, true})
end

function Horde_Pferd(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 3, {"Horse_GoTo", 10}})
end

function Horde_Laufer(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 4, {"Bishop_GoTo", 16}})
end

function Horde_Konigin(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 5, {"Queen_GoTo", 16}})
end

function Horde_Konig(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 6, {"King_GoTo", 10}, true})
end

function Allianz_Bauer(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 7, {"Pawn_GoTo", 5}, true})
end

function Allianz_Turm(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 8, {"Castle_GoTo", 16}, true})
end

function Allianz_Pferd(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 9, {"Horse_GoTo", 10}})
end

function Allianz_Laufer(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 10, {"Bishop_GoTo", 16}})
end

function Allianz_Konigin(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 11, {"Queen_GoTo", 16}})
end

function Allianz_Konig(Unit)
RegUnit(Unit, {Unit, 12, {"King_GoTo", 10}, true})
end

 

V praxi by to mělo vypadat nějak takto -

Edited by Zachy

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, tak to je mazec ;)

Edited by bLuma
necituji dlouhé příspěvky a příště si dementní komentáře bez informační hodnoty odpustím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

njn neviem dobre po anglicky a všimol som si dačo :) neboj ale ja som pisal že vam poviem ci to ide a ty najprv čitaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale ja som pisal že vam poviem ci to ide a ty najprv čitaj!

 

OMG ! Proč by jsi nám měl říkat, zda to funguje nebo ne?! Však jsem v prvním postu psal, že je to v přípravě ! DEMENCE ( Sorry, mám blbou náladu )

Share this post


Link to post
Share on other sites
ascentaci sa viac snažia :D

 

No jak v cem. Ovsem nebudem tu rozpoutavat diskuzi co je lepsi. Na to je jiny topic :)

Edited by Sareth

Share this post


Link to post
Share on other sites
OMG ! Proč by jsi nám měl říkat, zda to funguje nebo ne?! Však jsem v prvním postu psal, že je to v přípravě ! DEMENCE ( Sorry, mám blbou náladu )
sorry aj ja mam v poslednej dobe zlu naladu :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pokud na to narazím, tak proč ne :)

Ale vypadá to tak, že se na tom nepokračuje, neviděl jsem zatím žádnou novou zmínku/update k tomuto scriptu, tak nevím.

Sleduj Ascent fórko a budeš taky v obrazu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle Videjka: TO neni event alenormalni Cast Karazanu..(Na ofiku)

(A ze sachama to ma spolecnou jen sachovnici pamatuji si dobre ;) )

Edited by Czeirne

Share this post


Link to post
Share on other sites

jn moj brat hra na offu tak som videl jak to vizera .... NEMALO TO CHIBU !

Share this post


Link to post
Share on other sites
jn moj brat hra na offu tak som videl jak to vizera .... NEMALO TO CHIBU !

No ja to primo hral a nekolikrat.. Zabavne to celekm je ale je to strasne lehke :) aspon na ofiku bylo. ale samozdrejme zalezi podle toho jak je ten script presnej s realem.

Edited by Czeirne

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoda ze to nedorobil... sme cakali ze to nahodime na server a nic :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×