Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Smrtokvitek

[C++] VIP Patch

Recommended Posts

Doplnil bych:

 

src/server/game/Chat/Chat.h

       bool HandleMaxSkillCommand(const char* args);
       bool HandleSetSkillCommand(const char* args);
       bool HandleRespawnCommand(const char* args);
       bool HandleComeToMeCommand(const char *args);
       bool HandleCombatStopCommand(const char *args);

+       bool HandleVipRenameCommand(const char *args);
+       bool HandleVipCustomizeCommand(const char *args);
+       bool HandleVipFactionCommand(const char *args);
+       bool HandleVipRaceCommand(const char *args);
+       bool HandleVipBuffCommand(const char *args);

       /*bool HandleCharDeleteCommand(const char *args);
       bool HandleSendMessageCommand(const char * args);*/

       bool HandleFlushArenaPointsCommand(const char *args);

 

Jinak samozřejmě, někomu se hodí, +1

Edited by Tucnacek
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doplnil bych:

 

src/server/game/Chat/Chat.h

 

Jinak samozřejmě, někomu se hodí, +1

 

Ach samozrejme ja hlupák, zabudol som <_<

 

Diki moc :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám pár poznámek. :)

 

Kdyby někdo hledal enum AccountTypes, tak je v souboru src/server/shared/Common.h

 

Další věcí je absence returnů ve funkcích typu bool, který prostě musí navracet hodnotu, jinak je to v řiti a kompilátor na tebe křičí něco jako:

error C4716: 'ChatHandler::HandleVipRaceCommand' : must return a value

Pak ti tam chybí prevence proti opakování příkazu v případě, že je již nějaký z AtLogin flagů nastavený. Pak toho někdo zneužije a může to dělat pěkný zlo.

 

Když to shrnu, mohlo by to vypadat nějak takhle (soubor src/server/game/Chat/Commands/Level1.cpp):

bool ChatHandler::HandleVipRenameCommand(const char* args)
{
   Player *chr = m_session->GetPlayer();

   if(chr->HasAtLoginFlag(AT_LOGIN_RENAME))
       return false;

   PSendSysMessage(LANG_RENAME_PLAYER, GetNameLink(chr).c_str());
   chr->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_RENAME);

   return true;
}

bool ChatHandler::HandleVipCustomizeCommand(const char* args)
{
   Player *chr = m_session->GetPlayer();

   if(chr->HasAtLoginFlag(AT_LOGIN_CUSTOMIZE))
       return false;

   PSendSysMessage(LANG_CUSTOMIZE_PLAYER, GetNameLink(chr).c_str());
   chr->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CUSTOMIZE);

   return true;
}

bool ChatHandler::HandleVipFactionCommand(const char* args)
{
   Player *chr = m_session->GetPlayer();

   if(chr->HasAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_FACTION))
       return false;

   PSendSysMessage(LANG_CUSTOMIZE_PLAYER, GetNameLink(chr).c_str());
   chr->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_FACTION);

   return true;
}

bool ChatHandler::HandleVipRaceCommand(const char* args)
{
   Player *chr = m_session->GetPlayer();

   if(chr->HasAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_RACE))
       return false;

   PSendSysMessage(LANG_CUSTOMIZE_PLAYER, GetNameLink(chr).c_str());
   chr->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_RACE);

   return true;
}

bool ChatHandler::HandleVipBuffCommand(const char* args)
{
   Player *chr = m_session->GetPlayer();

   if (chr->isInCombat())
   {
       SendSysMessage("Tento command nemozes pouzit v combate!");
       SetSentErrorMessage(true);
       return false;
   }
   if (chr->isInFlight())
   {
       SendSysMessage("Tento command nemozes pouzit ked letis!");
       SetSentErrorMessage(true);
       return false;
   }
   if (chr->InArena())
   {
       SendSysMessage("Tento command nemozes pouzit v Arene!");
       SetSentErrorMessage(true);
       return false;
   }

   chr->Unmount();
   chr->RemoveAurasByType(SPELL_AURA_MOUNTED);
   chr-> AddAura(48161, chr);  // Power Word: Fortitude        
   chr-> AddAura(48073, chr);  // Divine Spirit
   chr-> AddAura(20217, chr);  // Blessing of Kings
   chr-> AddAura(48469, chr);  // Mark of the wild
   chr-> AddAura(16609, chr);  // Spirit of Zandalar
   chr-> AddAura(15366, chr);  // Songflower Serenade
   chr-> AddAura(22888, chr);  // Rallying Cry of the Dragonslayer
   chr-> AddAura(57399, chr);  // Well Fed
   chr-> AddAura(17013, chr);  // Agamaggan's Agility
   chr-> AddAura(16612, chr);  // Agamaggan's Strength
   SendSysMessage("Si nabufovany!");
   return true; // Vsechno probehlo jak melo, takze ne false, ale true.. ne? 
}

A možná bych využil pole `help` v tabulce `command` trochu jinak. To je totiž to (jak jistě víš), co se vypisuje v případě, že funkce daného příkazu vrátí false.

Tys to použil pro jaký-si výpis do chatu. Já bych to sice udělal trochu jinak, ale proti gustu, žádný dišputát.

 

Servus..

 

EDIT: Typo..

EDIT2: Takhle to už funguje. Já osobně jsem to zkoušel na TC1 (pro TBC) a až na pár malých změn a úprav to šlape (TBC klient neumí customize, faction a race, ale na WotLKu to jistě půjde).

 

wowscrkmk.jpg

wowscrvcv.jpg

 

Příště to prosímtě ověř, vyhneme se tak těmhle nepříjemným trapasům. :bye:

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kde je prosím chyba ? 2>..\..\..\..\Core\src\server\game\Chat\Chat.cpp(356): error C2065: 'vipCommandTable' : undeclared identifier

 

static ChatCommand vipCommandTable[] =
   {
       { "rename",          SEC_VIP,         false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipRenameCommand>,               "", NULL },
       { "customize",       SEC_VIP,         false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipCustomizeCommand>,            "", NULL },
       { "faction",         SEC_VIP,         false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipFactionCommand>,              "", NULL },
       { "race",            SEC_VIP,         false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipRaceCommand>,                 "", NULL },
       { "buff",            SEC_VIP,         false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipBuffCommand>,                 "", NULL },
       { NULL,                0,             false, NULL,                                                           "", NULL }
   };

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle:

static ChatCommand vipCommandTable[] = 
{
   // obsah....
}

..MUSÍ být napsáno předtím, než je napsáno toto:

static ChatCommand commandTable[] =
{
   { "vip",            SEC_VIP,            true,  NULL,                                           "", vipCommandTable},

   // zbytek obsahu....
}

..jinak to nebude fungovat.

 

Například:

 

ChatCommand * ChatHandler::getCommandTable()
{
   // VIP COMMANDS
   static ChatCommand vipCommandTable[] =
   {
       { "rename",         SEC_VIP,            false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipRenameCommand>,    "", NULL },
       { "customize",      SEC_VIP,            false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipCustomizeCommand>, "", NULL },
       { "faction",        SEC_VIP,            false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipFactionCommand>,   "", NULL },
       { "race",           SEC_VIP,            false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipRaceCommand>,      "", NULL },
       { "buff",           SEC_VIP,            false, OldHandler<&ChatHandler::HandleVipBuffCommand>,      "", NULL },
       { NULL,             0,                  false, NULL,                                                "", NULL }
   };

/*
*   ~~~~~~~ NA TOMTO MÍSTĚ JSOU DEFINOVÁNY DALŠÍ VĚTVE PŘÍKAZŮ.. NEBUDU TO SEM KOPÍROVAT CELÝ.. ~~~~~~~
*/

   static ChatCommand commandTable[] =
   {
       // VIP COMMANDS
       { "vip",            SEC_VIP,            true,  NULL,                                           "", vipCommandTable},

       { "account",        SEC_PLAYER,         true,  NULL,                                           "", accountCommandTable },
       { "gm",             SEC_MODERATOR,      true,  NULL,                                           "", gmCommandTable },
       { "ticket",         SEC_MODERATOR,      false, NULL,                                           "", ticketCommandTable },
       { "npc",            SEC_MODERATOR,      false, NULL,                                           "", npcCommandTable },
       { "go",             SEC_MODERATOR,      false, NULL,                                           "", goCommandTable },
       { "learn",          SEC_MODERATOR,      false, NULL,                                           "", learnCommandTable },
       { "modify",         SEC_MODERATOR,      false, NULL,                                           "", modifyCommandTable },
       { "debug",          SEC_MODERATOR,      false, NULL,                                           "", debugCommandTable },
       { "tele",           SEC_MODERATOR,      true,  NULL,                                           "", teleCommandTable },
       { "event",          SEC_GAMEMASTER,     false, NULL,                                           "", eventCommandTable },
       { "gobject",        SEC_GAMEMASTER,     false, NULL,                                           "", gobjectCommandTable },
       { "honor",          SEC_GAMEMASTER,     false, NULL,                                           "", honorCommandTable },

       //wp commands
       { "path",           SEC_GAMEMASTER,     false, NULL,                                           "", wpCommandTable },
       { "loadpath",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleReloadAllPaths,             "", NULL },

       { "quest",          SEC_ADMINISTRATOR,  false, NULL,                                           "", questCommandTable },
       { "reload",         SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", reloadCommandTable },
       { "list",           SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", listCommandTable },
       { "lookup",         SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", lookupCommandTable },
       { "pdump",          SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", pdumpCommandTable },
       { "guild",          SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", guildCommandTable },
       { "cast",           SEC_ADMINISTRATOR,  false, NULL,                                           "", castCommandTable },
       { "reset",          SEC_ADMINISTRATOR,  false, NULL,                                           "", resetCommandTable },
       { "instance",       SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", instanceCommandTable },
       { "server",         SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", serverCommandTable },
       { "pet",            SEC_GAMEMASTER,     false, NULL,                                           "", petCommandTable },

       { "aura",           SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleAuraCommand,                "", NULL },
       { "unaura",         SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleUnAuraCommand,              "", NULL },
       { "nameannounce",   SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand,        "", NULL },
       { "gmnameannounce", SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleGMNameAnnounceCommand,      "", NULL },
       { "announce",       SEC_MODERATOR,      true,  &ChatHandler::HandleAnnounceCommand,            "", NULL },
       { "gmannounce",     SEC_MODERATOR,      true,  &ChatHandler::HandleGMAnnounceCommand,          "", NULL },
       { "notify",         SEC_MODERATOR,      true,  &ChatHandler::HandleNotifyCommand,              "", NULL },
       { "gmnotify",       SEC_MODERATOR,      true,  &ChatHandler::HandleGMNotifyCommand,            "", NULL },
       { "goname",         SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleGonameCommand,              "", NULL },
       { "namego",         SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleNamegoCommand,              "", NULL },
       { "groupgo",        SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleGroupgoCommand,             "", NULL },
       { "commands",       SEC_PLAYER,         true,  &ChatHandler::HandleCommandsCommand,            "", NULL },
       { "demorph",        SEC_GAMEMASTER,     false, &ChatHandler::HandleDeMorphCommand,             "", NULL },
       { "die",            SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleDieCommand,                 "", NULL },
       { "revive",         SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleReviveCommand,              "", NULL },
       { "dismount",       SEC_PLAYER,         false, &ChatHandler::HandleDismountCommand,            "", NULL },
       { "gps",            SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleGPSCommand,                 "", NULL },
       { "guid",           SEC_GAMEMASTER,     false, &ChatHandler::HandleGUIDCommand,                "", NULL },
       { "help",           SEC_PLAYER,         true,  &ChatHandler::HandleHelpCommand,                "", NULL },
       { "itemmove",       SEC_GAMEMASTER,     false, &ChatHandler::HandleItemMoveCommand,            "", NULL },
       { "cooldown",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleCooldownCommand,            "", NULL },
       { "unlearn",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleUnLearnCommand,             "", NULL },
       { "distance",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleGetDistanceCommand,         "", NULL },
       { "recall",         SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleRecallCommand,              "", NULL },
       { "save",           SEC_PLAYER,         false, &ChatHandler::HandleSaveCommand,                "", NULL },
       { "saveall",        SEC_MODERATOR,      true,  &ChatHandler::HandleSaveAllCommand,             "", NULL },
       { "kick",           SEC_GAMEMASTER,     true,  &ChatHandler::HandleKickPlayerCommand,          "", NULL },
       { "ban",            SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", banCommandTable },
       { "unban",          SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", unbanCommandTable },
       { "baninfo",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, NULL,                                           "", baninfoCommandTable },
       { "banlist",        SEC_ADMINISTRATOR,  true,  NULL,                                           "", banlistCommandTable },
       { "plimit",         SEC_ADMINISTRATOR,  true,  &ChatHandler::HandlePLimitCommand,              "", NULL },
       { "start",          SEC_PLAYER,         false, &ChatHandler::HandleStartCommand,               "", NULL },
       { "taxicheat",      SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleTaxiCheatCommand,           "", NULL },
       { "allowmove",      SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleAllowMovementCommand,       "", NULL },
       { "linkgrave",      SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleLinkGraveCommand,           "", NULL },
       { "neargrave",      SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleNearGraveCommand,           "", NULL },
       { "explorecheat",   SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleExploreCheatCommand,        "", NULL },
       { "hover",          SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleHoverCommand,               "", NULL },
       { "waterwalk",      SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleWaterwalkCommand,           "", NULL },
       { "levelup",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleLevelUpCommand,             "", NULL },
       { "showarea",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleShowAreaCommand,            "", NULL },
       { "hidearea",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleHideAreaCommand,            "", NULL },
       { "additem",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleAddItemCommand,             "", NULL },
       { "additemset",     SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleAddItemSetCommand,          "", NULL },
       { "bank",           SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleBankCommand,                "", NULL },
       { "wchange",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleChangeWeather,              "", NULL },
       { "maxskill",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleMaxSkillCommand,            "", NULL },
       { "setskill",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleSetSkillCommand,            "", NULL },
       { "whispers",       SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleWhispersCommand,            "", NULL },
       { "pinfo",          SEC_GAMEMASTER,     true,  &ChatHandler::HandlePInfoCommand,               "", NULL },
       { "password",       SEC_PLAYER,         false, &ChatHandler::HandlePasswordCommand,            "", NULL },
       { "lockaccount",    SEC_PLAYER,         false, &ChatHandler::HandleLockAccountCommand,         "", NULL },
       { "respawn",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleRespawnCommand,             "", NULL },
       { "senditems",      SEC_ADMINISTRATOR,  true,  &ChatHandler::HandleSendItemsCommand,           "", NULL },
       { "sendmail",       SEC_MODERATOR,      true,  &ChatHandler::HandleSendMailCommand,            "", NULL },
       { "sendmoney",      SEC_ADMINISTRATOR,  true,  &ChatHandler::HandleSendMoneyCommand,           "", NULL },
       { "rename",         SEC_GAMEMASTER,     true,  &ChatHandler::HandleRenameCommand,              "", NULL },
       { "loadscripts",    SEC_ADMINISTRATOR,  true,  &ChatHandler::HandleLoadScriptsCommand,         "", NULL },
       { "mute",           SEC_GAMEMASTER,     true,  &ChatHandler::HandleMuteCommand,                "", NULL },
       { "unmute",         SEC_GAMEMASTER,     true,  &ChatHandler::HandleUnmuteCommand,              "", NULL },
       { "movegens",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleMovegensCommand,            "", NULL },
       { "cometome",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleComeToMeCommand,            "", NULL },
       { "damage",         SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleDamageCommand,              "", NULL },
       { "combatstop",     SEC_GAMEMASTER,     false, &ChatHandler::HandleCombatStopCommand,          "", NULL },
       { "ahbotoptions",   SEC_ADMINISTRATOR,  true,    &ChatHandler::HandleAHBotOptionsCommand,        "", NULL },
       { "flusharenapoints",    SEC_ADMINISTRATOR, false, &ChatHandler::HandleFlushArenaPointsCommand,         "",   NULL },
       { "chardelete",     SEC_CONSOLE,        true,  &ChatHandler::HandleCharacterDeleteCommand,     "", NULL },
       { "sendmessage",    SEC_ADMINISTRATOR,  true,  &ChatHandler::HandleSendMessageCommand,         "", NULL },
       { "playall",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandlePlayAllCommand,             "", NULL },
       { "repairitems",    SEC_GAMEMASTER,     false, &ChatHandler::HandleRepairitemsCommand,         "", NULL },
       { "freeze",         SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleFreezeCommand,              "", NULL },
       { "unfreeze",       SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleUnFreezeCommand,            "", NULL },
       { "listfreeze",     SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleListFreezeCommand,          "", NULL },
       { "possess",        SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandlePossessCommand,             "", NULL },
       { "unpossess",      SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleUnPossessCommand,           "", NULL },
       { "bindsight",      SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleBindSightCommand,           "", NULL },
       { "unbindsight",    SEC_ADMINISTRATOR,  false, &ChatHandler::HandleUnbindSightCommand,         "", NULL },

       { NULL,             0,                  false, NULL,                                           "", NULL }
   };

/*
* ~~~~~~~ ZDE JE ZBYTEK FUNKCE ~~~~~~~
*/

 

Uvědom si, že to musíš dát na správný místo. Doufám že ti tohle vysvětlení bude stačit..

 

POZN.: Ten příkladovej kód není použitelnej jako celek. (je to z TC1, ale pro demonstraci posloupnosti to postačí)

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyzývám uživatele Smrtokvitek80 aby aktualizoval první post! :bleh:

Chyby jsme za tebe prověřili, tak si je tam patřičně oprav. (ikdyž je to blbost - měl sis to ověřit sám)

Byl tu už případ, kdy mi psal uživatel fora abych to opravil - ale záhy zjistil že už se tak dávno stalo.

 

Díky za vyřízení. :)

 

EDIT: 29.04.2011 Stále neopraveno..

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×