Ja nevim jak si predstavujete slucovani serveru vyhodne pro vsechny strany. Kdyz vy sami jste se mohli sloucit se Spojkou, tak jsme narazili na to ze chcete prenest vybaveni, ktere u nas nebylo k dispozici a neustale bylo opakovano ze vas chceme pouze okrast o vase skripty. Podruzne zalezitosti jako achievementy typu first kill na neotevrenych instancich ani nezminuju. Dokonce padl i navrh ze nas server pujde pod vas. Ja verim, ze jedna z moznosti zachrany vlastniho serveru momentalne s cca 20 lidmi je posbirat trosecniky ve volnem mori, ze je treba dosahnout alespon kritickeho mnozstvi hracu, od ktereho nastane efekt snehove koule viz servery s tisici hraci (tzn. takovy pocet kdy hraci sami chodi jenom kvuli poctu samotnemu). Ale proc se snazit to podat jako nejakou vsespasnou a revolucni myslenku na slucovani. Revolucionari vsech zemi ....
Slucovani cehokoliv at uz firem nebo hernich serveru je proste vyhodne vzdycky jenom pro jednu stranu. Silnejsi bere vse a to je prosty fakt. A je to jenom tim, ze se slucuji konkurence - lidi zabyvajici se stejnou veci. Muzete sloucit zeleninu a masnu do jednoho supermarketu, ale nemuzete sloucit dva supermarkety aniz jeden z nich by nezmizel. A ted kratka uvaha, kdyby chteli hraci z jednoho serveru hrat na tom druhem, tak tam asi hraji a necekaji, ze se budou servery slucovat. Z toho tedy plyne, ze na druhem serveru hrat nechteji, coz plati i pro cely tym starajici se o server. Jak tu tedy nekdo vzpominal, je to sance opravdu jenom pro server, ktery konci a chce nekam predat svoje hrace, tak aby pokudmozno neprisli o nic ceho za existenci serveru dosahli.
Mno a kdyz uz se tu tak bavime o populacni krizi a free serverech. Spolecny vyvoj, preklady, weby ... spousta prace, ale lidi porad je to "free" server = regulerne zcela nelegalni zalezitost. Veskery cas, penize a prace vlastne jde do haje. Ano par lidi se nauci delat s databazi, spravovat server a programovat v C++. Ale snahy kolem jako propagace serveru, souteze o nejvice online lidi ... a to vsechno k cemu? I kdyby - coz logicky mozne neni - nekdy nebyl rozdil ve funkcnosti "free" a oficialniho serveru, co se stane? Blizzard prinejlepsim jenom udela bubu a vy hodite nekolik let svyho zivota do kose. Kdyby se cela komunita TC MaNGOSu a dalsi nesoustredili na kopirovani hotovyho produktu, kde vysledna kopie nebude nikdy oficialne pouzitelna a pokusili se udelat opravdu vlastni a originalni opensource MMORPG, kde by se kazdy server mohl zcela legalne prezentovat, vydelavat = profesionalni tymy a servery. Zadni zminovani 13 leti GM a programatorsti dobrovolnici. Pak bysme byli nekde uplne jinde.