Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Jásir

Members
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About Jásir

  • Rank
    Level 3
  • Birthday 01/03/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Emulátory

    Pěkná práce... Docela mě překvapuje kolik těch emulátorů vzniklo... a z toho se dnes používá jen pár. Ale ono dobře že jich je tolik. Zezačátku se tyhle projekty blizzard snažil rušit , ale nabralo to takových rozměrů že už s tím nenadělají nic :-) tak hurá na free servery
  2. [NÁVOD]World Editing

    Jen bych sem dodal jeden prográmek kterej tady chybí. Thaliis - http://filebeam.com/e18fa6e1c68162671a6254eeff6c19cd [Pomocí tohoto programu můžete jednoduše editovata vytvářet svoje ADT soubory mnohem snadněji než s fileinfo a loadinfo. Umí toho ale i víc jako např vytvářet a editovat WDT soubory]
  3. [Tutorial] NoggIt map editing

    :-) Nějak mě tu nefunguje ten tvůj odkaz na noggit tak sem dávám jinej. http://filebeam.com/ecd5867685c60676106248c7e6759601 Heslo je:"ILikeThisTool" Jinak od odby co jsem psal tenhle návod se změnilo hodně. Breket překódoval starej noggit a umožnil tak přímo v programu hýbat WMOčkama. Další dobrej nástroj je thaliis. Tenhle program edituje ADT soubory. S jeho pomocí už nebudete potřebovat Fileinfo a Loadinfo. Práce s ním je mnohem příjemnější :-) Odkaz http://filebeam.com/e18fa6e1c68162671a6254eeff6c19cd
  4. WoW map editor

    Bohuzel mi to pomoci wowme nefunguje :-(
  5. WoW map editor

    Diky za pomoc. Mam na to jen jednu otazku. Kde mam sehnat wowme.cfg? V tom wowme.zip neni. Mam tam jen wowme.exe a readmy.txt
  6. WoW map editor

    Noggit tahá mapy z clienta tudíž se ti v clientovi vytvoří nová složka world. Já to mám např. "C:\Program Files\World of Warcraft\World\Maps\Azeroth"
  7. WoW map editor

    Hmm to je pro mě také novinka... proto se mi to asi nechce ukázat ve hře...
  8. WoW map editor

    Neváhal bych ani vteřinku
  9. WoW map editor

    Udělat ho pro mě není problém ale stále se mi to nepodařilo dostat do hry. Vím že to jde ale nevím jak. Ještě také neumím přidávat vodu a úplně novou mapu ale snad se do toho dostanu :-)
  10. WoW map editor

    Vložení WMO's neboli worlds major Objects jako jsou budovy atd. a doodad's což jsou stromy, keře, zábradlí atd. už bohužel nejde dělat v grafickém rozhraní noggitu ale pomocí dalšího softwaru. Určitě jste si všimli že v noggitu můžete s doodad hýbat upravovat velikost, rotaci atd. ale nemůžete tam již přidávat další. S wmo's je trochu problém v tom, že jejich úprava je v noggitu nemožná. Jediné co nám program umožní je vidět cestu objektu. Tak jak tam tedy přidat ty stromy a budovy... Potřebujeme k tomu tzv. Cryect’s Tools které si můžete stáhnout -=zde=- Je tam spousta nástrojů kterým zatím nerozumím my budeme používat jen dva a to FileInfo a loadinfo. Pokud by to po vás chtělo knihovnu cygwin1.dll tak si jí můžete dodatečně -=stáhnout=- a dát do složky CryectsTools. Udělám zde názorný příklad toho jak se to dělá. Dejme tomu že máme rovnou plochu a chceme tam umístit tři stromy a orčí věž. Nejprve na místě kde má budova stát zmáčkneme tlačítko "K" to nám uloží do adresáře hry ve složce world/Maps/Azeroth(kalimdor atd..) / např. Azeroth_40_39 Tím se nám uloží oblast (pole ohraničené zelenou čarou v noggitu když máte zaplé F7) do formátu .ADT Poté tento soubor spustíme v programu FileInfo... a měl by se nám vytvořit textový dokument stejného názvu. Viz obrázek. Pokud v oblasti nebyl už předtím žádný strom ani budova měl by textový dokument vypadat takto- Chtěl bych upozornit na to že všechny mezery v tomto textovém dokumentu se dělají pomocí tabulátoru nikoli mezerníku jinak to nebude fungovat. Tady na foru to není vidět ale tabulátorem to dělá ty mezery větší. Takže co to v tom texťáku vlastně je- MMDX- označuje tabulku kam se budou psát cesty k doodad's čili stromy, ploty, keře atd. číslo za ním označuje kolik jich v té tabulce celkem je. MWMO- je totéž jako předešlé MMDX akorát se zde píše cesta k WMO což jsou baráky. MDDF- Zde bude tabulka kde budou zadané souřadnice doodad's MODF- Zde bude tabulka kde budou zadané souřadnice WMO Takže je na čase tu tabulku vyplnit. Cesty k doodad's a WMO můžete najít pomocí MyWarCraftStudio a nebo přímo v Noggitu když nějaký dům nebo strom označíte měla by se vám tam oběvit cesta. Takhle vypadá vyplněná tabulka Nelekejte se když to pochopíte je to snadné. Myslím že MMDX a MWMO tabulky jsou vcelku jasné. Cesty k dvoum stromům. Číslo 0 a 1 budete dále psát do tabulky MDDF na začátek. Můžete si všimnout že jsem tam dal dvakrát strom s identifikačním číslem modelu 0 a jeden s 1. Musíte ale dodržet posloupnost čísel. Tím myslím že nemůže být první 1 a pod ní dvakrát 0. Čísla musí jít zasebou. To platí u všech čtyřech tabulek. MDDF Tak číslo hned po identifikačním čísle (99999, 99998, 99997) je číslo které musí být vždy u každého modelu originální. Dále tam máme souřadnice x (21490), y (130), z (21035) pak tři nuly tam jsou informace o natočení, naklonění atd. když budete v noggitu strom editovat tyto hodnoty se budou měnit. Konečné číslo 1000 označuje velikost objektu zase když ji v noggitu upravíte tady se též změní. Sreen levého dolního rohu noggitu kde jsou zapsány tyto souřadnice na kterých se nacházíte, podle kterých vyplníte tabulku. MODF U MODF je to obdobné akorát tam máme místo předešlích tří nul, nul devět a nakonci již není hodnota velikosti, ta nám u budov odpadá ale zde uvedená "1" je set vybavení budovy. Když tam dáte 0 budova bude prázdná a s několika čísly (nevím kolik jich je, ale nejspíš nepřesáhnou jednociferné číslo) se mění vybavení budovy. Takže žádné hloupé objekty přidané GM ve hře které zatěžují server :-) No pokud je tabulka hotová podle vašic představ musíte textový dokument uložit a dát na něj pravé tlačítko-Otevřít v programu a zvolte LoadInfo viz obrázek. Mělo by vám to vytvořit v té samé složce soubor loadinfo.exe.stackdump . Pak pokračujete stejným způsobem na soubor Azeroth_40_39.ADT čili pravé tl.-Otevřít v programu a LoadInfo. potom můžete textový dokument a soubor loadinfo.exe.stackdump klidně smazat. To co jste vytvořili je v souboru Azeroth_40_39.ADT. Zapněte znovu noggit a koukněte se na místo kam jste to přidávali. U mě to vypadá takhle Pokud chcete posunout, natočit, zmenšit ty stromy není problém ale potom co to dotvoříte stiskněte zase "K" a pokud chcete přidat další strom nebo budovu pokračujte jako na začátku- Azeroth_40_39.ADT otevřete ve FileInfo... Na závěr bych jen chtěl říct že se stačí někde upsat stačí hloupost a už to tam nemusí být. Chce to cvik já už to zvládám vcelku rychle. A malá rada na konec- Je lepší dělat terén a textury podle budov, než budovy podle terénu. No to bude snad vše co jsem vám chtěl říct... Nevím jestli je to dobře napsané. Kdyžtak to omluvte píšu to o půl třetí ráno :-D
  11. WoW map editor

    Teď sem tě moc nepochopil o jakých věcech to mluvíš?
  12. WoW map editor

    Ja kdyz ten program zapnu v adresari hry tak se mi vodevre vokno s navodem a po par sec. to hodi wowerror jako by se mi chtelo zapnout wow ale je tam chyba tak musim wow zapinat rucne a svou upravu ve hre nevidim.
  13. WoW map editor

    Kdyby jen to bylo tak jednoduche. Cela mapa wow je rozdelena do nekolika sektoru. Kdyz editujete a pak zmacknete K vytvori se vam soubor daneho sektoru formatu .ADT. Tenhle soubor toho sektoru je normalne obsazen v jednom z mpq adresaru hry. Zkousel jsem ho primo prepsat, nahradit puvodni tim upravenym ale jakmile sem vlezl do daneho sektoru spadla mi hra. Na netu sem cetl ze se ten soubor ma dat do noveho mpq s nazvem Patch-3 ale porad se snazim marne ve hre to nevidim i s pomoci toho programu co zde vyse uvadi strop mi to nejde. Napadlo me ze jak jsem nahrazoval ten puvodni soubor lokace za editovany a spadla mi hra tak je to nejspis tim ze server overuje mapu hrace s tou svou. Takze ciste teoreticky kdybych tu mapu mel upravenou v klientovi a pomocí AD.exe extrahoval mapy pro server, mohlo by to uz fungovat ale zatím jsem to este nezkousel pac nemam testovaci server ale snad to jednou zkusim.
  14. WoW map editor

    Ja mam 2.4.2... ted jsem to zkousel a porad to nevidim asi delam neco spatne... z toho navodu sem moc dobre nepochopil kdy mam dat end a kdy home. Kdy si to mackal?
  15. WoW map editor

    JJ to byla taky moje prvni myslenka ale pak kdyz sem to videl :-D Blizzard tam nadal takovyho bordelu ze by bylo mozna lepsi zacit na cistym
×