Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

fatal

Members
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About fatal

  • Rank
    Level 1
  1. kompilace mangosu a error

    Zdravim, prosim po x-ty se pokousim zkompilovat mangos v0.12 (2.4.3) a po x-ty neuspesne, prosim o radu co je spatne a jak to napravit, krom zpusobu mangos bye bye... ------ Build started: Project: ACE_Wrappers, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... XTI_ATM_Mcast.cpp XML_Svc_Conf.cpp WIN32_Proactor.cpp WIN32_Asynch_IO.cpp WFMO_Reactor.cpp UUID.cpp UTF8_Encoding_Converter.cpp UTF32_Encoding_Converter.cpp UTF16_Encoding_Converter.cpp UPIPE_Stream.cpp UPIPE_Connector.cpp UPIPE_Acceptor.cpp UNIX_Addr.cpp TTY_IO.cpp TSS_Adapter.cpp Trace.cpp TP_Reactor.cpp Token_Request_Reply.cpp Token_Manager.cpp Token_Invariants.cpp Generating Code... Compiling... Token_Collection.cpp Token.cpp TLI_Stream.cpp TLI_Connector.cpp TLI_Acceptor.cpp TLI.cpp Timeprobe.cpp Time_Value.cpp Throughput_Stats.cpp Thread_Semaphore.cpp Thread_Mutex.cpp Thread_Manager.cpp Thread_Hook.cpp Thread_Exit.cpp Thread_Control.cpp Thread_Adapter.cpp Thread.cpp Task.cpp System_Time.cpp Synch_Options.cpp Generating Code... Compiling... Svc_Conf_y.cpp Svc_Conf_Lexer.cpp SV_Shared_Memory.cpp SV_Semaphore_Simple.cpp SV_Semaphore_Complex.cpp SV_Message_Queue.cpp SV_Message.cpp SUN_Proactor.cpp String_Base_Const.cpp Stats.cpp Stack_Trace.cpp SString.cpp SPIPE_Stream.cpp SPIPE_Connector.cpp SPIPE_Addr.cpp SPIPE_Acceptor.cpp SPIPE.cpp SOCK_Stream.cpp SOCK_SEQPACK_Connector.cpp SOCK_SEQPACK_Association.cpp Generating Code... Compiling... SOCK_SEQPACK_Acceptor.cpp SOCK_Netlink.cpp SOCK_IO.cpp SOCK_Dgram_Mcast.cpp SOCK_Dgram_Bcast.cpp SOCK_Dgram.cpp SOCK_Connector.cpp Sock_Connect.cpp SOCK_CODgram.cpp SOCK_Acceptor.cpp SOCK.cpp Signal.cpp Sig_Handler.cpp Sig_Adapter.cpp Shared_Object.cpp Shared_Memory_SV.cpp Shared_Memory_Pool.cpp Shared_Memory_MM.cpp Shared_Memory.cpp Service_Types.cpp Generating Code... Compiling... Service_Repository.cpp Service_Object.cpp Service_Manager.cpp Service_Gestalt.cpp Service_Config.cpp Semaphore.cpp Select_Reactor_Base.cpp Sched_Params.cpp Sbrk_Memory_Pool.cpp Sample_History.cpp RW_Thread_Mutex.cpp RW_Process_Mutex.cpp RW_Mutex.cpp Remote_Tokens.cpp Remote_Name_Space.cpp Registry_Name_Space.cpp Registry.cpp Recyclable.cpp Recursive_Thread_Mutex.cpp Read_Buffer.cpp Generating Code... Compiling... Reactor_Timer_Interface.cpp Reactor_Notification_Strategy.cpp Reactor_Impl.cpp Reactor.cpp Profile_Timer.cpp Process_Semaphore.cpp Process_Mutex.cpp Process_Manager.cpp Process.cpp Proactor_Impl.cpp Proactor.cpp Priority_Reactor.cpp POSIX_Proactor.cpp POSIX_CB_Proactor.cpp POSIX_Asynch_IO.cpp Pipe.cpp Ping_Socket.cpp PI_Malloc.cpp Parse_Node.cpp Pagefile_Memory_Pool.cpp Generating Code... Compiling... OS_TLI.cpp OS_Thread_Adapter.cpp OS_QoS.cpp OS_NS_wchar.cpp OS_NS_unistd.cpp OS_NS_time.cpp OS_NS_Thread.cpp OS_NS_sys_wait.cpp OS_NS_sys_utsname.cpp OS_NS_sys_uio.cpp OS_NS_sys_time.cpp OS_NS_sys_stat.cpp OS_NS_sys_socket.cpp OS_NS_sys_shm.cpp OS_NS_sys_sendfile.cpp OS_NS_sys_select.cpp OS_NS_sys_resource.cpp OS_NS_sys_msg.cpp OS_NS_sys_mman.cpp OS_NS_stropts.cpp Generating Code... Compiling... OS_NS_strings.cpp OS_NS_string.cpp OS_NS_stdlib.cpp OS_NS_stdio.cpp OS_NS_signal.cpp OS_NS_regex.cpp OS_NS_pwd.cpp OS_NS_poll.cpp OS_NS_netdb.cpp OS_NS_math.cpp OS_NS_fcntl.cpp OS_NS_errno.cpp OS_NS_dlfcn.cpp OS_NS_dirent.cpp OS_NS_ctype.cpp OS_NS_arpa_inet.cpp OS_main.cpp OS_Log_Msg_Attributes.cpp OS_Errno.cpp Object_Manager_Base.cpp Generating Code... Compiling... Object_Manager.cpp Obchunk.cpp NT_Service.cpp Notification_Strategy.cpp Notification_Queue.cpp Netlink_Addr.cpp Naming_Context.cpp Name_Space.cpp Name_Request_Reply.cpp Name_Proxy.cpp Mutex.cpp Multihomed_INET_Addr.cpp Msg_WFMO_Reactor.cpp Monitor_Size.cpp Monitor_Point_Registry.cpp Monitor_Control_Types.cpp Monitor_Control_Action.cpp Monitor_Base.cpp Monitor_Admin_Manager.cpp Monitor_Admin.cpp Generating Code... Compiling... MMAP_Memory_Pool.cpp Method_Request.cpp Message_Queue_Vx.cpp Message_Queue_NT.cpp Message_Queue.cpp Message_Block.cpp MEM_Stream.cpp MEM_SAP.cpp Mem_Map.cpp MEM_IO.cpp MEM_Connector.cpp MEM_Addr.cpp MEM_Acceptor.cpp Manual_Event.cpp Malloc_Allocator.cpp Malloc.cpp LSOCK_Stream.cpp LSOCK_Dgram.cpp LSOCK_Connector.cpp LSOCK_CODgram.cpp Generating Code... Compiling... LSOCK_Acceptor.cpp LSOCK.cpp Logging_Strategy.cpp Log_Record.cpp Log_Msg_UNIX_Syslog.cpp Log_Msg_NT_Event_Log.cpp Log_Msg_IPC.cpp Log_Msg_Callback.cpp Log_Msg_Backend.cpp Log_Msg.cpp Lock.cpp Local_Tokens.cpp Local_Name_Space.cpp Local_Memory_Pool.cpp Lib_Find.cpp IPC_SAP.cpp IOStream.cpp IO_SAP.cpp IO_Cntl_Msg.cpp Init_ACE.cpp Generating Code... Compiling... INET_Addr.cpp ICMP_Socket.cpp High_Res_Timer.cpp Hashable.cpp Handle_Set.cpp Handle_Ops.cpp gethrtime.cpp Get_Opt.cpp Functor_String.cpp Functor.cpp Framework_Component.cpp Flag_Manip.cpp Filecache.cpp File_Lock.cpp FILE_IO.cpp FILE_Connector.cpp FILE_Addr.cpp FILE.cpp FIFO_Send_Msg.cpp FIFO_Send.cpp Generating Code... Compiling... FIFO_Recv_Msg.cpp FIFO_Recv.cpp FIFO.cpp Event_Handler.cpp Event.cpp Encoding_Converter_Factory.cpp Encoding_Converter.cpp Dynamic_Service_Dependency.cpp Dynamic_Service_Base.cpp Dynamic_Message_Strategy.cpp Dynamic.cpp Dump.cpp DLL_Manager.cpp DLL.cpp Dirent_Selector.cpp Dirent.cpp Dev_Poll_Reactor.cpp DEV_IO.cpp DEV_Connector.cpp DEV_Addr.cpp Generating Code... Compiling... DEV.cpp Date_Time.cpp Countdown_Time.cpp Copy_Disabled.cpp Containers.cpp Connection_Recycling_Strategy.cpp Configuration_Import_Export.cpp Configuration.cpp Condition_Thread_Mutex.cpp Condition_Recursive_Thread_Mutex.cpp Codeset_Registry_db.cpp Codeset_Registry.cpp Codeset_IBM1047.cpp Codecs.cpp Cleanup.cpp CDR_Stream.cpp CDR_Size.cpp CDR_Base.cpp Capabilities.cpp Basic_Types.cpp Generating Code... Compiling... Basic_Stats.cpp Based_Pointer_Repository.cpp Base_Thread_Adapter.cpp Barrier.cpp Auto_Event.cpp Atomic_Op.cpp C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1040) : error C2733: second C linkage of overloaded function '_interlockedbittestandset' not allowed C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1040) : see declaration of '_interlockedbittestandset' C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1041) : error C2733: second C linkage of overloaded function '_interlockedbittestandreset' not allowed C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\intrin.h(1041) : see declaration of '_interlockedbittestandreset' ATM_Stream.cpp ATM_QoS.cpp ATM_Params.cpp ATM_Connector.cpp ATM_Addr.cpp ATM_Acceptor.cpp Asynch_Pseudo_Task.cpp Asynch_IO_Impl.cpp Asynch_IO.cpp Assert.cpp Argv_Type_Converter.cpp Addr.cpp Active_Map_Manager.cpp Activation_Queue.cpp Generating Code... Compiling... ace_wchar.cpp ACE_crc_ccitt.cpp ACE_crc32.cpp ACE.cpp Generating Code... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\ace__Win32_Debug\BuildLog.htm" ACE_Wrappers - 2 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: genrevision, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... genrevision.cpp Compiling manifest to resources... Linking... Embedding manifest... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\genrevision__Win32_Debug\BuildLog.htm" genrevision - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: zthread, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... ConcurrentExecutor.cxx Condition.cxx CountingSemaphore.cxx FastMutex.cxx FastRecursiveMutex.cxx Monitor.cxx Mutex.cxx PoolExecutor.cxx PriorityCondition.cxx PriorityInheritanceMutex.cxx PriorityMutex.cxx PrioritySemaphore.cxx RecursiveMutex.cxx RecursiveMutexImpl.cxx Semaphore.cxx SynchronousExecutor.cxx Thread.cxx ThreadedExecutor.cxx ThreadImpl.cxx ThreadLocalImpl.cxx Generating Code... Compiling... ThreadOps.cxx ThreadQueue.cxx Time.cxx AtomicCount.cxx Generating Code... Creating library... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\zthread__Win32_Debug\BuildLog.htm" zthread - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: g3dlite, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... AABox.cpp Vector4.cpp Vector3.cpp Triangle.cpp System.cpp Plane.cpp Matrix3.cpp format.cpp Crypto.cpp Box.cpp Generating Code... Creating library... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\g3dlite__Win32_Debug\BuildLog.htm" g3dlite - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: zlib, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... compress.c crc32.c deflate.c example.c gzio.c infback.c inffast.c inflate.c inftrees.c trees.c uncompr.c zutil.c adler32.c Generating Code... Creating library... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\zlib__Win32_Debug\BuildLog.htm" zlib - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: framework, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... ObjectLifeTime.cpp EventProcessor.cpp Generating Code... Creating library... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\framework__Win32_Debug\BuildLog.htm" framework - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: sockets, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... Base64.cpp Utility.cpp UdpSocket.cpp Thread.cpp TcpSocket.cpp StreamSocket.cpp StdoutLog.cpp SocketHandler.cpp socket_include.cpp Socket.cpp ResolvSocket.cpp ResolvServer.cpp Parse.cpp Mutex.cpp Lock.cpp Ipv6Address.cpp Ipv4Address.cpp Exception.cpp Generating Code... Creating library... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\sockets__Win32_Debug\BuildLog.htm" sockets - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: shared, Configuration: Debug Win32 ------ Performing Build SystemConfig.h 1 zkopírovaných souborů Extract revision Compiling... Database.cpp ServiceWin32.cpp Common.cpp VMapManager.cpp VMapFactory.cpp TreeNode.cpp TileAssembler.cpp SubModel.cpp ModelContainer.cpp ManagedModelContainer.cpp DebugCmdLogger.cpp CoordModelMapping.cpp BaseModel.cpp Sha1.cpp Hmac.cpp BigNumber.cpp AuthCrypt.cpp mempool.cpp dotconfpp.cpp Config.cpp Generating Code... Compiling... Util.cpp ProgressBar.cpp MemoryLeaks.cpp Base.cpp Log.cpp DBCStores.cpp dbcfile.cpp SQLStorage.cpp SqlOperations.cpp SqlDelayThread.cpp QueryResultSqlite.cpp QueryResultMysql.cpp Field.cpp DatabaseSqlite.cpp DatabaseMysql.cpp Generating Code... Compiling... DBCfmt.cpp Creating library... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\shared__Win32_Debug\BuildLog.htm" shared - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: game, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... AccountMgr.cpp ThreatManager.cpp HostilRefManager.cpp GroupReference.cpp FollowerReference.cpp tools.cpp PlayerDump.cpp Level3.cpp Level2.cpp Level1.cpp Level0.cpp debugcmds.cpp WorldSocketMgr.cpp WorldSocket.cpp WorldSession.cpp WorldLog.cpp Opcodes.cpp GlobalEvents.cpp WaypointMovementGenerator.cpp Unit.cpp Generating Code... Compiling... TotemAI.cpp Totem.cpp TemporarySummon.cpp TargetedMovementGenerator.cpp StatSystem.cpp SpellMgr.cpp SocialMgr.cpp ReactorAI.cpp RandomMovementGenerator.cpp PointMovementGenerator.cpp Player.cpp PetAI.cpp Pet.cpp ObjectPosSelector.cpp ObjectMgr.cpp ObjectAccessor.cpp Object.cpp NullCreatureAI.cpp MovementGenerator.cpp MotionMaster.cpp Generating Code... Compiling... LootMgr.cpp ItemEnchantmentMgr.cpp Item.cpp IdleMovementGenerator.cpp HomeMovementGenerator.cpp Guild.cpp GuardAI.cpp GMTicketMgr.cpp GameObject.cpp FleeingMovementGenerator.cpp DynamicObject.cpp DestinationHolder.cpp CreatureAISelector.cpp CreatureAIRegistry.cpp CreatureAI.cpp Creature.cpp Corpse.cpp ConfusedMovementGenerator.cpp Bag.cpp ArenaTeam.cpp Generating Code... Compiling... AggressorAI.cpp World.cpp Weather.cpp WaypointManager.cpp VoiceChatHandler.cpp UpdateData.cpp Transports.cpp TradeHandler.cpp TaxiHandler.cpp SpellHandler.cpp SpellEffects.cpp SpellAuras.cpp Spell.cpp SkillHandler.cpp SkillExtraItems.cpp SkillDiscovery.cpp ScriptCalls.cpp QuestHandler.cpp QuestDef.cpp QueryHandler.cpp Generating Code... Compiling... PetitionsHandler.cpp PetHandler.cpp ObjectGridLoader.cpp NPCHandler.cpp MovementHandler.cpp MiscHandler.cpp MapManager.cpp MapInstanced.cpp Map.cpp Mail.cpp LootHandler.cpp LFGHandler.cpp ItemHandler.cpp InstanceSaveMgr.cpp InstanceData.cpp GuildHandler.cpp GroupHandler.cpp Group.cpp GridStates.cpp GridNotifiers.cpp Generating Code... Compiling... GossipDef.cpp GMTicketHandler.cpp GameEvent.cpp DuelHandler.cpp CombatHandler.cpp ChatHandler.cpp Chat.cpp CharacterHandler.cpp ChannelHandler.cpp Channel.cpp BattleGroundWS.cpp BattleGroundRL.cpp BattleGroundNA.cpp BattleGroundMgr.cpp BattleGroundHandler.cpp BattleGroundEY.cpp BattleGroundBE.cpp BattleGroundAV.cpp BattleGroundAB.cpp BattleGroundAA.cpp Generating Code... Compiling... BattleGround.cpp AuctionHouse.cpp ArenaTeamHandler.cpp AddonHandler.cpp Generating Code... Creating library... Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\game__Win32_Debug\BuildLog.htm" game - 0 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: realmd, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... WheatyExceptionReport.cpp RealmList.cpp Main.cpp AuthSocket.cpp Generating Code... Compiling resources... Compiling manifest to resources... Linking... LINK : fatal error LNK1104: cannot open file '..\..\dep\lib\win32_debug\aced.lib' Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\realmd__Win32_Debug\BuildLog.htm" realmd - 1 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: mangosd, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... WorldRunnable.cpp WheatyExceptionReport.cpp RASocket.cpp Master.cpp Main.cpp CliRunnable.cpp Generating Code... Compiling resources... Compiling manifest to resources... Linking... LINK : fatal error LNK1104: cannot open file '..\..\dep\lib\win32_debug\aced.lib' Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\mangosd__Win32_Debug\BuildLog.htm" mangosd - 1 error(s), 0 warning(s) ------ Build started: Project: script, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... ScriptMgr.cpp system.cpp sc_default.cpp Generating Code... Compiling manifest to resources... Linking... LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'mangosd.lib' Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\Lukas.LUKAS-7713588A3\mangos\win\VC90\script__Win32_Debug\BuildLog.htm" script - 1 error(s), 0 warning(s) ========== Build: 8 succeeded, 4 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
  2. mohl by mi nekdo poslat odkaz na celou db realmd ? me v ni chybi spousta tabulek a to ani nevym proc kdyz v souboru jsou zahrnuty (zdroj: http://mangos.svn.sourceforge.net/viewvc/*...sql/realmd.sql)
  3. v realmd.exe Log.. 2007-12-09 12:17:34 MySQL server: 6.0.3-alpha-community 2007-12-09 12:17:34 ERROR:SQL: SELECT `id`, `name`,`address`,`port`,`icon`,`color`,`timezone`,`allowedSecurityLevel`,`population` FROM `realmlist` WHERE `color` != '3' ORDER BY `name` 2007-12-09 12:17:34 ERROR:query ERROR: Unknown column 'allowedSecurityLevel' in 'field list' 2007-12-09 12:17:34 ERROR:No valid realms specified. prosim co je zase spatne? a jak to spravit...
  4. dikz za pomoc uz to jede ale druhej problem tentokrat s realmd.exe error chybi tabulka na realmlist EDIT: for charlie : dik jsem tu beznadejne vytvarel vlastni tabulku a jak koukam uz my jen chybelo dbinfo
  5. mam takovej mensi problem jak mam zapnout mysql? kdyz zapnu mysql.exe tak mi to hodi error a kdyz zkusim MYSQL command ine client tak to hodi ten stejnej error Can't connect to MySQL server on 'localhost' <10061> z toho jsem na vetvy jakej je problem?
  6. misto 127.0.0.1;3306;root;heslo;mangos v configu musis napsat 127.0.0.1;3306;root;heslo;world
  7. oprava talentu

    zdravim snazim se ve zdrojacich mangosu najit soubor se scripty na talenty ale nemuzu ho najit... nevim mozna ma jinej nazev je nejak skrytej nebo ho stale prehlizim ale porad ho nemuzu najit
×