Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

ali

Members
  • Content count

    173
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Posts posted by ali


  1. Zdravím,

    po dlhšej dobe nečinnosti som sa rozodol založiť nový Projekt Examon. Malo by sa jednať o server Wotlk 3.3.5a s Level Rate(80).. teda niečo na štýl

    GF(Gigafun) ,ale napriek tomu by som chcel vymyslieť niečo čo tu ešte nebolo. Keďže tento takmer "Projekt" je úplne nový , potrebuje nejakých schopných a rozumných ľudí každého druhu. Dómena je zriadená a Stroj v Serverovni tiež. Rád odpoviem na prípadné otázky ;)

     

    Hľadáme:

     

    (Voľné miesta/Maximum)

     

    GameMaster 2/3:

    - Vek 15+

    - Poznať Svet WoW

    - Príkazy(TrinityCore2)

    - Komunikačné Schopnosti

    - Dostatok Intelektu

    - Skype/ICQ

     

    DB Developer 0/3:

    - Vek 15+

    - Poznať Svet WoW

    - Štruktúru DB TrinityCore2

    - Prácu s MySQL + SQL

    - Programovacie Jazyky C++ a pod... sú výhodou

    - Nejakú tu Prax

    - Skype/ICQ

     

     

    Webmaster 0/1:

    - Vek 14+

    - Tvorba Dynamických Webstránok

    - Prácu s MySQL + SQL

    - Ovládať: (x)HTML, CSS .... PHP,JavaScript, Flash sú výhodou

    - Nejaké Referencie by sa zišli

    - Skype/ICQ

     

     

    Grafik 1/1:

    - Vek Nezáleží

    - Zvládať prácu v Grafickom Editore

    - Aspoň jednu ukážku tvorby

    - Skype/ICQ

     

     

    Môžem Ponúknuť:

    - Prácu v príjemnej atmosfére a v dobrom kolektíve

    - Skúseného a Férového Administrátora

    - Možnosť priučiť sa v každej oblasti

    - Neskôr finančnú odmenu + % z VIP

    - VPS Zdarma

     

     

     

    V prípade záujmu môžete písať priamo sem ,alebo na Skype: examon.support

     

    !!! Chcel by som vás poprosiť , aby ste si nezmyselné komentáre nechali pre seba. Ďakujem :)!!!


  2. Zdravím chcel by som ,aby sa mi na webe automaticky prispôsobila veľkosť plochy na ktorej budú novinky,panely, atd.. teda napr. podľa počtu panelov pod sebou, aby sa stránka rozťahovala.

     

    Mám to z 3 obrázkov. top , middle , bottom

     

    top aj bottom sa zobrazia ale middle nie iba ak mu zdám aj "height" tak vtedy sa zobrazi

    ale potom sa to nebude samo rozťahovať (kopírovať).

     

    xHtml:

     

    <center>
    <div id="page">
    
    <div id="header"></div>
    
         		<div id="top_menu"></div>
    
    
    
    <div id="site">
    
      	<div id="site_top"></div>
      	<div id="site_middle"></div>
       <div id="site_bottom"></div>         
    
    </div>
    
    </center>
    </div>

     

     

     

    CSS:

     

     

    body{

    background-color:#000;

    font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;

    font-size:12px;

    font-style:normal;

    text-decoration:none;

    margin: 0px 0px 0px 0px;

    }

     

    #page{

    width: 980px;

    position: relative;

    }

     

    #header{

    width: 980px;

    height: 200px;

    background-image:url(IMG/header.jpg);

    background-repeat: no-repeat;

    position:relative;

     

    }

     

    #top_menu{

    width: 980px;

    height: 30px;

    position: relative;

     

    }

     

     

    #site{

    width: 980px;

    margin-top: 25px;

    padding: 0px;

    position:relative;

    }

     

    #site_top{

    width: 980px;

    height: 107px;

    background-image:url(IMG/bg_site_top.png);

    position:relative;

    }

     

    #site_middle{

    width: 980px;

    background-image:url(IMG/bg_middle.png);

    position:relative;

    }

     

    #site_bottom{

    width: 980px;

    height: 106px;

    background-image:url(IMG/bg_site_bottom.png);

    position:relative;

    }

     


  3. git pull http://github.com/trinitycore/trinitycore.git

    git update

    git merge

     

    pokud sou tam konflikty tak se da aspon na widlich vyresit rucne v editoru kde zaskrtavas kterou z moznosti to ma na kterym miste kodu pouzit

    aspon myslim ted pouzivam hg zas pro zmenu :D

    No ten prvý command by sa ešte dal ale ostatne ... . mimochodom ja by som tiež najradšej použival HG no len to by som asi nemohol pracovať s GitHubom ne ?


  4. Zdravím, potrebujem poradiť ako s merge .. mám totiž naklonovanú revíziu z GitHub (TrinityCore2) a urobil som v nej nejaké svoje Fixy a zmeny... no len neviem ako teraz aktualizovať reviziu

    tak aby sa mi moje úpravy nezmenily. Skušal som aj návody na merge no nič moc... tak vás chcem poprosiť či by mi niekto nepomohol :) Vďaka vopred


  5. Zdravím snažím sa spraviť funkčnosť jedneho Worgenského Questu Má fungovať asi takto : Hráč odovzdá quest a vtedy sa spustí Timer cca 110sekúnd následne po uplynutí Času má iné NPC napísať nejaký Text... No akokoľvek to robím vôbec sa to nespustí neviem už kde je chyba tu je môj súbor:

     

     

     

     

     

     

    #include "ScriptPCH.h"
    
    
    enum SAYS
    {
       SAY_SUMMON1                         = -1550008,
    
    };
    
    
    
    bool timer=false;
    
    
    
    class npc_darius : public CreatureScript
    {
       public:
    
           npc_darius()
               : CreatureScript("npc_darius")
           {
           }
    
    	CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
    	{
    		return new npc_dariusAI (pCreature);
    	}
    
           struct npc_dariusAI : public ScriptedAI
           {
               npc_dariusAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}
    
    		uint32 SayTimer2;
    
    		void Reset()
    		{
    			timer = false;
    		} 
    
                   void sQuestReward(Player *pPlayer, const Quest *pQuest, uint32 data)
                   {
                           if (pQuest->GetQuestId() == 14222)
    					{
    						if(timer == false)
    						{							
    						SayTimer2 = 5000;
    						}
    						else
    							me->MonsterSay("Dont ready please wait",0, NULL);
    
    					}
    
                   }
    
    
    
               void UpdateAI(const uint32 uiDiff)
               {
    
    				if (SayTimer2 <= uiDiff)
                       {
    
    					timer=true;
    
                       }
                       else
                           SayTimer2 -= uiDiff;			 			
    
    
    		}
    
    
    };
    
    
    };
    
    
    
    //--------------------------------------------Druhé NPC---------------------------------------------------//
    class npc_aranas : public CreatureScript
    {
       public:
    
           npc_aranas()
               : CreatureScript("npc_aranas")
           {
           }
    
    	CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
           {
               return new npc_aranasAI(pCreature);
           }
    
           struct npc_aranasAI : public ScriptedAI
           {
               npc_aranasAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}
    
    
    		uint32 SayTimer;
    		uint32 Check;
    
    
    		void Reset()
    		{
    			Check = 1000;
    		}
    
    
    
               void UpdateAI(const uint32 uiDiff)
               {
    
    
    				if (Check <= uiDiff)
                       {
    
    					 if(timer == true)
    					 {
    						 SayTimer = 10000;
    
    					 }
    					 else
    					 Check = 1000;                   
    
                       }
                       else
                           Check -= uiDiff;			 			
    
    
    
    
    				if (SayTimer <= uiDiff)
                       {
    
    					DoScriptText(SAY_SUMMON1, me);
    
                       }
                       else
                           SayTimer -= uiDiff;			 			
    
    
    		}
    
    };
    
    
    };
    
    
    
    //---------------------------------------------------------------------//
    
    
    void AddSC_WorgenPartTwo()
    {
           new npc_aranas();
    	new npc_darius();
    
    }
    

     

     

     

    Script som chcel spraviť tak ,že najprv sa overí u npc_darius či má hráč Quest id 14222 a či je bool timer nastavený na false ... ak je toto splnené mal by sa spustiť Timer

    SayTimer2 ktorý by mal nastaviť "bool timer" na true.. U npc_aranas je timer ktorý každú sekundu overuje či je nastavený bool timer na true ak sa tak stane tak by mal Timer "Check" Spustiť Timer "SayTimer" ktorý následne vypíše text u druhého NPC...


  6. Zdravím, chcel by som sa opýtať ako sa dá vytvoriť patch z nejakého útržku kódu .. Proste ide o to ,že ja si do revízie nahram nejaké svoje scripty a potom keď chcem nahrať novú revíziu tak to musím

    všetko ručne kopírovať ... nemáte aspoň nejakú radu ako na Update Revízie bez toho aby sa mi prepísali moje scripty.. ?


  7. Zdravím mam problém s objektom (chest) ide o to že sa má otvárať aj sa otvára ale problem je v tom že ho iba goblin nemôže otvoriť ale iné chesty môže cca.2hodiny

    sa nad tým zamýšľam no na nič logické som nedošiel vôbec netuším v čom je chyba objekt ktorý funguje a ktorý nefunguje sú rovnako nastavené.Prikladám aj screen.Jedná sa o Skyfire EMU.

     

     

    Funkčný:

    2npc.jpg

     

     

     

     

    Nefunkčný:

     

     

     

    1npc.jpg


  8. zdravím vytvoril som si portéra c++ nakompiloval bez chyb , vložil som script_name do npc ale v hre keď kliknem na npc tak sa nič nedeje proste ani sa neotvori gossip menu flag som nastavil..

     

    #include "ScriptPCH.h"
    
    
    
    
    class port_npc : public CreatureScript
    {
       public:
    
           port_npc()
               : CreatureScript("port_npc")
           {
           }
    
           bool OnGossipHello(Player* pPlayer, Creature* pCreature)
           {
    
    			if (pPlayer->isInCombat())
       			{
    			pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    			pCreature->MonsterWhisper("Si v boji. Skus neskor!", pPlayer->GetGUID());
    			return true;
     				}
    
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Shop(Neutral)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008);
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Gurubashi Arena(PvP)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009);
    
    
                   if ( pPlayer->GetTeam() == ALLIANCE )
                   {
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Stormwind", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Darnassus", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Ironforge", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "The Exodar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1003);
    			}
    			else
    			{
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Orgrimmar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004);
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Thunder Bluff", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005);
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Undercity", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006);
    			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Silvermoon City", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007);
    			}
    
    
    
    
               return true;
           }
    
           bool OnGossipSelect(Player* pPlayer, Creature* pCreature, uint32 /*uiSender*/, uint32 uiAction)
           {
    
    		    if (pPlayer->isInCombat())
       			{
    			pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    			pCreature->MonsterWhisper("Si v boji. Skus neskor!", pPlayer->GetGUID());
    			return true;
     				}
    
    
               return true;
            }
    
    
    
    
    
           bool OnGossipSelectCode(Player* pPlayer, Creature* pCreature, uint32 uiSender, uint32 uiAction, const char* code)
           {
    
                    switch (uiAction)
                   {
    
    
    				case 1009: //Gurubashi
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(0,-13252.988281f,179.902145f,32.362926f,1.118780f); 
    							break;	
    
    					case 1008: //Shop
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(571,5744.11f,566.229f,651.31f,4.03405f); 
    							break;			     
    					case 1004: // Orgrimmar
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(1,1629.36f,-4373.39f,31.2564f,3.54839f); 
    							break;
    					case 1005: // Thunder Bluff
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(1,-1277.37f,124.804f,131.287f,5.22274f); 
    							break;
    					case 1006: // Undercity
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(0,1584.07f,241.987f,-52.1534f,0.049647f); 
    							break;
    					case 1007: // Sivlermoon
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(530,9487.69f,-7279.2f,14.2866f,6.16478f); 
    							break;
    					case 1000: // Stormwind
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(0,-8833.38f,628.628f,94.0066f,1.06535f); 
    							break;
    					case 1002: // Ironforge
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(0,-4918.88f,-940.406f,501.564f,5.42347f); 
    							break;
    					case 1001: // Darnassus
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(1,9949.56f,2284.21f,1341.4f,1.59587f); 
    							break;
    					case 1003: // Exodar
    							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    								pPlayer->TeleportTo(530,-3965.7f,-11653.6f,-138.844f,0.852154f); 
    							break;
    
    
    
    
    				return true;
    			 }
    
    
    
           return false;
        }
    };
    
    void AddSC_port_npc()
    {
       new port_npc();
    }
    

×