-
Announcements
-
Pravidlo pro postování v TTT
Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy. Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse. -
Seznam návodů a důležitých témat v této sekci
Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou. Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku. Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe Zálohování uživatelských dat Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik Kompilování - tvoření vlastních release (revizí) Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM. Díky a přeji hezký den na WoWResource Replik -
Příspěvky tam, kde nemají co dělat
Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem. -
Používání spoilerů
Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru. Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler] Ukázka:
-
brseker
-
Content count
292 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Posts posted by brseker
-
-
Vlož si do tabulky 'realmlist' druhý záznam s lokální adresou a stejným portem, mělo by to fungovat, jen třeba v té lokální síti možná nepůjde online status, to teď nevím, každopádně těch ostatních odpovědí si nevšímej .
Jen pro zajímavost, proč dáváte ondrahobza -repky? Nepobavil Vás? Mě jo, já mu dám plus .
- 1
-
Ještě lepší by bylo přejít na Debian, tam jsem s tím problém neměl nikdy a pro server je podle mě vhodný.
Edit: A sry za offtopic, ale s tvým problémem ti poradit nedokážu, jedině se zkus podívat, jestli jsi nainstaloval všechny knihovny, co jsou potřeba.
-
Jak uz jsem psal v PM (kdyz byl topic zamceny), mozny to je, viz WoW Interface API:
http://www.wowwiki.com/Events/Loot#LOOT_OPENED a http://www.wowwiki.com/API_LootSlot .
Ovsem jestli takovy addon uz existuje, to nevim.
-
Protože tomu nevěřím tolik, jak bych chtěl.
Podle me to mozna i prekladac vyhodnoti jako nejakou zbytecnou podminku a hodi to do jedny (jen tipuju!)
V první řadě bych udělal diagnostiku RAM a prověřil tak jejich spolehlivost. U mýho serveru (DELL) mám na to v BIOSu přímo utilitu, která to prověřuje. Ale jde to udělat třeba i při instalaci ubuntu (nebo i jinýho linuxu).. Myslím že ten nástroj je dostupnej i normálně v tom linuxu, jenom si nepamatuju, jak se jmenuje.
memtest86
-
No, to mas jeste dobry, divej na tohle:
-
Jenom dodatek ve ČR je demokracie a tudiž si každý muže řict svůj názor ale určitě by to mělo bejt slušně a taky si myslím že warny a bany se větčinou davaji docela nefer a pro Xmata někoho to rp už prostě štve:D a navíc řešime tu jinou věc a tudiž si rp mužeš nechat do hry ne?
A jak s timhle tematem souvisi forma vlady CR? To nechapu.
A co Vam je do toho, jestli Xmat pise RP-style, jestli ja pisu bez diakritiky, to je prece jedno.
Abych nemlel jen OT, souhlasim, ze ten Smrtuv ban byl nejspis prehnany, cetl jsem tu diskuzi na hulakadle a az tak moc tam nenadaval.
-
Ty jsi taky chytrej. já mám WinRar. Problém je v něčem jiným..
Ano, v tobe . Me to jde normalne.
-
Divej se na varovani kompilatoru, %i se pouziva pro int, pro unsigned long long je to %llu. Potom ti to vypise jeste jedno císlo navic a to posledni uz se do long-long-u nevejde, protoze je dvacetimistne.
Pokud jsi na win, muzes zkusit unsigned __int64, ale myslim, ze to bude stejne velky jako long long.
- 1
-
Hledal jsem na googlu a nasel jsem:
Bohuzel, bez editace klienta to asi nepujde a nevim, jestli je to pro tebe tim padem reseni.
-
Taky bych se mozna zapojil, ale nevim, jestli na to mam dostatecny znalosti, taky jde o to, v jakym jazyku se to bude teda delat.
-
g++ -o soubor soubor.cpp
-
Account muzes vytvaret primo v konzoli serveru (.account create JMENO HESLO).
Jinak je jeste jedna cesta, jde to udelat primo v SQL dle me jednodussim zpusobem:
SET @ACCOUNT = 'libor'; SET @PASSWORD = 'libor'; SET @EMAIL = ''; INSERT INTO `account` (`username`, `sha_pass_hash`, `email`, `joindate`, `expansion`) VALUES (UPPER(@ACCOUNT), SHA1(CONCAT(UPPER(@ACCOUNT), ':', UPPER(@PASSWORD))), @EMAIL, NOW(), 2);
- 1
-
Pravdepodobne to nikdo z Vas ani neotevrel. Skript bude fungovat jen se zapnutou direktivou register_globals, ktera byva pokud vim vetsinou vypnuta.
Form method="active" - co to je?
"Neco o sobe" jsi mohl dat jako textarea, vypadalo by to lip.
Policko "email" - na co maxlength 1000?
Nikde neni kontrolovany souhlas s pravidly.
A navic se email odesle pri kazdem nacteni stranky, nejen pri odeslani formulare.
Zkus to lepe.
Edit: Jak se ted divam, jen jsi zkopiroval kod od ntdtr, ktery ti psal zde a vlozil ho tam...
- 2
-
Musis to hodit do slozky ~/.minecraft/bin (prepsat puvodni) a spoustet normalne pres launcher.
-
Dokud tech hracu nemas realne 1000+, tak se nepoustej snad ani do dedikace. Kup si treba 2 VPS, pricemz jedno mas pro 2 servery (4GB ram - 100+ hracu kazdy srv, pro zacatek staci). Navic pochybuju, ze budes mit 100 na kazdem, natoz 1000.
-
Takovéhle věci už tu byly nesčetněkrát, navíc tam máš několik zbytečností navíc, zapomínáš zvolit znakovou sadu (ve hlavičce, pak pro práci s mysql), situace "Server nedostupný" nemůže nastat, škoda mluvit...
-
ntdtr: Vsechno to sem napsal, staci cist par prispevku vys.
-
Funner: Nejde ti to, protože název vstupního políčka je email a ty ve scriptu máš $_POST[mail].
-
Myslel jsem Illidana se vsim co k nemu patri (Akama, ...).
Edit: Pardon, OC sekce, ale myslim, ze funguje i na OC (nejsem si jistej).
-
Pokud vim, tak Illidan uz funguje perfektne i na mangosu i na TC2, takze bude spatne nahrana DB nebo zaastaraly core.
-
3306 neni pro hrani nutny, jak jako nejde? Unable to connect? Connecting...? Logging in to game server...? Musis nam to specifikovat.
-
3724, 8085
-
Pokud vim, tak mangos je stabilnejsi nez TC a ma cistejsi kod, na druhou stranu je mene funkcnich dungu, spellu.
(Nejsem si tim ale jisty, radsi si pockej na vyjadreni tech, co v tehle dobe mangos pouzivaji).
-
Pokud je hp_kouzla.cpp CommandScript, pak by to podle me melo vypadat asi takhle:
hp_kouzla.cpp:
static bool HandleMdlobyCommand(ChatHandler* handler, const char* args) { Unit* target = handler->getSelectedUnit(); Player* chr = handler->GetSession()->GetPlayer(); if (chr->isInFlight()) { handler->SendSysMessage(LANG_YOU_IN_FLIGHT); handler->SetSentErrorMessage(true); return false; } if (chr->skill < 20) { handler->SendSysMessage("Nemas na to dostatecne znalosti"); handler->SetSentErrorMessage(true); return false; } chr->Say("Mdloby na tebe",LANG_UNIVERSAL); // cast spell Stuck chr->CastSpell(target, 133, false); chr->skill++; return true; }
player.h:
bool isAlwaysDetectableFor(WorldObject const* seer) const; + + int skill; private:
To, co jsi pridal do Player::Update smaz.
Snad to bude funkcni.
PhP nezapisuje do databáze
in Scripting
Posted · Report reply
Mam jen 2 maly poznamky:
Pokud na roota das %, tak nemuze byt zabezpeceny pouze na localhost, mysql nic takovyho nedela, proste kdyz tam das % pripojis se odkudkoliv. (pokud samozrejme neni bindip mysql nastavena na local)
To, co jsi napsal, je uplne to stejny, jako co tam mel (to or die znamena, ze pokud to vrati false, provede se, co je za or).