-
Announcements
-
Pravidlo pro postování v TTT
Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy. Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse. -
Seznam návodů a důležitých témat v této sekci
Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou. Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku. Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe Zálohování uživatelských dat Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik Kompilování - tvoření vlastních release (revizí) Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM. Díky a přeji hezký den na WoWResource Replik -
Příspěvky tam, kde nemají co dělat
Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem. -
Používání spoilerů
Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru. Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler] Ukázka:
-
-
Content count
124 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by kejhal
-
-
Nerad bych otevíral starý topic, ale tato chyba byla během tří dnů opravena od vývojářů ubuntu novou aktualizací. Bud spusť ubuntu přes starší jádro nebo se v příkazové řádce přihláš a aktualizuj systém
apt-get update apt-get upgrade
-
Co ty a RP?
S RP zkušeností nemám, ale pokud by tvá nabídka splňovala alespoň z části mě požadavky, dalo by se diskutovat dál.
-
void BattlegroundWS::EndBattleground(uint32 winner) { //win reward if (winner == ALLIANCE) { Player->RewardItem(20558, 3); } else { Player->RewardItem(20558, 1); } if (winner == HORDE) { Player->RewardItem(20558, 3); } else { Player->RewardItem(20558, 1); } //complete map_end rewards (even if no team wins) Player->RewardItem(20558, 1); Battleground::EndBattleground(winner); }
Samotnej Player nestačí, protože takhle se nejmenuje objekt třídy tuším, ale samotná třída, musíš psát pPlayer. V konečném výsledku by to mělo vypadat takto.
void BattlegroundWS::EndBattleground(uint32 winner) { //win reward if (winner == ALLIANCE) { pPlayer->RewardItem(20558, 3); } else { pPlayer->RewardItem(20558, 1); } if (winner == HORDE) { pPlayer->RewardItem(20558, 3); } else { pPlayer->RewardItem(20558, 1); } //complete map_end rewards (even if no team wins) pPlayer->RewardItem(20558, 1); Battleground::EndBattleground(winner); }
-
Nevím jak je to na oregon core, ale předpokládám, že to bude podobně jak na TC tudíž src/server/scripts/Outland/BlackTemple, potom upravit CMakeLists.txt a ScriptLoader.cpp.
Edit: teď jsem se díval jak to mají.
src/scripts/BlackTemple
potom upravit CMakeLists.txt v složce scripts
a ScriptLoader.cpp ale jak se tak dívám, tak oregon core tady tento výmysl nemá :x
-
Je skoro jedno jaké NPC použiješ. Hlavní je aby ve ScriptName v tabulce creature_template bylo pro akamu přirazený npc_akama_illidan a pro Illidana boss_illidan_stormrage. Nevím jak je to s názvy fieldu a tablí na oregon DB, jsem spíš na TDB.
- 1
-
Už ti to neukážu už je to dva týdny dozádu ale normálně když jsem chtěl editovat tak se načetla pulstranka a nešlo pohybovat
Tak to bude jenom nějaká chyba mezi židlí a monitorem, protože i já mám 2010 a nemůžu si stěžovat.
-
Zkus se radši podívat jestli tam ta tabulka vůbec je, pokud je tak nahraj updaty i z oldu, pokud není nahraj si znovu db.
-
Nepravděpodobné, tohle se už se serverovnou řešilo a řikali, že u nich problémy nejsou.
-
Zdravím, na serveru se často potýkáme s jedním zajímavým crashem.
Server jede třeba 24 hodin bez problému a potom 6x za sebou padne a potom zase jede dalších 24 hodin.
Když se takhle na tento crash log dívám tak si říkám, že to vůbec nedává smysl.
0x00000000 in ?? ()
Kdyby měl někdo nějaký nápad co může tento crash způsobovat, byl bych velice rád, rep nemine.
Díky, kejhal.
-
Musíš to mít zapsaný v battleground_template. Toť vše. Pokud to tam nemáš tak to neloguje.
-
Pokud vím tak si musíš přes Cmake GUI (cmake.org) vytvořit windowsové cmaky pro danej kompilátor. Dyžtak se podívej na wiki buď tady nebo na tc, protože u tc si ty cmaky musíš udělat taky tudíž je jedno jakej je to emulátor, hlavní je, že je popsané jak ten program použít.
-
Do podmínky kdy je přihlášovací jméno a heslo správné dej
session_register("login");
session_register("id");
Potom na každou stránku která má být přístupná jenom po přihlášení dej na uúplný začátek filu
session_start(); if(!session_is_registered(login)){ header("location:index.php"); }
Takto to mám já, nemám teď čas ti to upravovat, dyžtak bych ti to upravil podle tvých představ zítra.
-
Do name si dej třeba worldserver, do public port dej do obou kolonek 8085, do IP adres dej 192.168.0.102
Tohle udělej 4x, akorát že vždycky dáš ten další port co jsi vypsal a name upravíš na authserver, mysql a HTTP.
-
Jestli jsem na netu dobře našel tak jdi do Port Forwarding a tam přidej jméno, port a LAN IP kde máš WoW server.
Dyžtak sem zkus hodit nějakej ten screen z administrace.
- 2
-
Ajo, ty používáš MD5 hash... S tím jsem se ještě nesetkal. Zkusím si udělat něco podobnýho na localu pak bych ti dyžtak napsal.
-
Když řekneš nejde tak z toho moc nepochopím... Kde je problém? Vyhazuje ti prohlížeč nějaký erro? Nejde se přihlásit i když máš zaregistrovanýho uživatele?
-
Vím o tom a během následujících dvou let bych je měl dělat, ale jenom ze zajímavosti by mě zajímalo co plánuješ?
-
Nějak málo jsi tu toho řekl? Jak z toho má člověk vůbech pochopit o co jde?
-
Fakt skvělá práce, mnohokrát jsem se do něčeho takového pouštěl, ale nikdy se mi to nepovedlo dodělat na 100% podle představ.
Ještě bych tě chtěl poprosit jestli by jsi byl schopen přidat do toho pár podmínek, které ti zabrání používat to ve městech jako OG, SW etc. Jde spíš o ty mšsta které na to nejsou přízpůsobené, aby se hráči nedostali pod texturu, takže po vletu do zóny daného mšsta by je to odportovalo třeba cca 50 yardů před to město.
Dost by se to hodilo, dík za odpověď
-
Ale ne... DBC máš správné, jenom musíš ponahrávat updaty ze složek 3.3.3a_old, 3.3.5a_old a samotné složky udpates... Potom ti to půjde a i kdyby to pořád nešlo tak ponahrávej ještě starší, ale už by ti to jít mělo.
-
Zjistěte si jestli nemáte firewall ještě od providera... Ten stejný problém jsem měl a nevěděl jsem co s tím asi 4 mesíce tačio nechat zrušit fireall u providera a hned všechno fungovalo jak mělo.
-
Žvásty? Oni samostní přiznali, že revize na 3.3.5a není úplně stabilní.. Chtělo by si to nejdřív ověřit než tu začne někdo oponovat.
-
Dělás chybu v tom, že jsi to vůbec nezkompiloval. Nevím teď jak to je přesně na Winech, ale v Microsoft Visualu ve spodní části by ti měli naskakovat řádky. Jak se ti to dokompiluje tak bys měl mít napsané Succesed(nebo nějak tak):7 nebo 12, no každopádně musíš mít Error:0! Pokud máš nějakej Error tak se ti to nezkompilovalo.
-
Řekl bych, že ty revize jsou nestabilní... Někomu to jde, někomu ne. Já mám třeba problém ten, že server najede, ale zůstane mi to v tabulce na výběr realmu. Updaty už žádné nahrát nemůžu, protože už tam jsou všechny... Myslím, že na tento patch si ještě počkáme.
Změna Class (PHP)
in Programování
Posted · Report reply
Jestli to chápu dobře tak potřebuješ aby jsi byl vždy když vstoupíš na stránku na ?i=home.
Pochopil jsem správně?