Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Ganisek

Pridání scriptu pred kompilací

Recommended Posts

Neví někdo jak přidat script do scriptdev2 pred kompilací aby výsledek kompilace byl uz s nove přidanými scripty?... připadne i jestli má nejakou váhu ze slozka kam checkuju SVN scriptdev2 revize u přidaných souboru nemá být taková zelená fajfka aby to slo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I když si nenapsal jestli používáš Windows nebo Linux a v čem že to vlastně kompiluješ, typuju to na Windows + Visual Studio. Fajfky jen zobrazují jestli máš obsah synchronní s obsahem v repository (čili jestli je tvůj clon shodný se vzorem v dané revizi). Pokud si uděláš lokální změny z fajfek se stanou červené křížky, ale nezmanená to, že to nemůžeš zkompilovat jen se prostě obsahy neshodujou.

 

A jestli se podíváš na strukturu SD2 SVN tak tam vidíš složku /scripts. Stačí ji ve Visualu otevřít, vyhledat si co potřebuješ, nahradit obsah čím potřebuješ a zkompilovat. Pokud je to však patch tak to ti neporadím... je to nějak přes GIT (jestli si teda na Mangosu) já používám tortoiseHG společně s TrinityCore. Ale nemělo by to být moc odlišné něco jako git pull "soubor". Pokud však přidáváš úplně nový script musíš ho ještě zaregistrovat v ScriptMgr.cpp.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

samozřejmě, jenžě kdyz přidám nově stažené scripty např ze zul amanu.. uz mi to hlásí chybu ze tam nejsou právoplatne scripty, ze to nesedí s jinejma souborama.. atd.. nejde sehnat soubor kterej by sel jen tak přidat bez tech debilnich erroru to je nemozne, zaroven je nemozné sehnat plnou scriptdev2 scripty kde budou i bossove z hyjalu, sunwelu a zulamanu a ostatní scripty.. To je pakárna totální :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je problém si ty scripty upravit podle aktuálního vzoru? Se podívej jak jsou udělané ostatní scripty v SVN, které zkompilovat jdou .. případně se podívej na definice u toho kde ti to vyhazuje error ... jak je to tam vlastně tvořeno.

 

To je taky jeden z důvodů proč používám TrinityCore ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je problém si ty scripty upravit podle aktuálního vzoru? Se podívej jak jsou udělané ostatní scripty v SVN, které zkompilovat jdou .. případně se podívej na definice u toho kde ti to vyhazuje error ... jak je to tam vlastně tvořeno.

 

To je taky jeden z důvodů proč používám TrinityCore ;P

 

mno to je docela problém kdyz mam uplne jiný zdrojáky s jinejma scriptama, navíc ani nevim s cim vsim jsou propojený.. Jedna chyba tady další zase ve 3 souborech jinde.. . v čem te trinity lepší? to je necoj ako nový scriptdev2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nerozebirejte tady mangos vs. trinitycore.. nema to smysl, trinitycore je sracka :P ..

 

na pridani script do kompilace scriptdev2 pod windowse :

 

soubor pridej do slozky sripts/naka slozka

 

otevri visual studio, klikni do "solution explorer" dej add - existing item, vyber ten soubor a uloz projekt

 

otevri si ten soubor co jsi pridal.. uplne dole je neco ve smyslu "void AddSC_boss_emeriss()" .. to si zkopiruj, prepni se zpet do scriptmgr.cpp ,

 

pridej to mezi ostatni.. v prvni casti pridas extern void AddSC_boss_emeriss(); .. pak o par set radku dole pridas AddSC_boss_emeriss();, myslim ze je to intuitivni.. je to v tom scriptmgr.cpp vsecko podobne, tak to snad pochopis.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jsem takhle udelal.. i 80ScriptDev2.vcproj jsem k tomu pridal patřicnou cestu, stáhnul jsem patch na pridání zul'jina, udelal jsem presne vsechny zmeny co jsem měl. Nakonec to psalo uz jen jednu chybu ze jsem zapomněl "include precompiled.h" tak jsem to pridal do boss_zuljin.cpp a pak mi to nahodilo dalších 14 dementich errorov

 

1>boss_zuljin.cpp

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(174) : error C2039: 'TargetedHome' : is not a member of 'MotionMaster'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(48) : see declaration of 'MotionMaster'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(180) : error C2065: 'DATA_ZULJIN_TRANSFORM_TO_LYNX' : undeclared identifier

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(181) : error C2065: 'DATA_ZULJIN_DEATH' : undeclared identifier

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(190) : error C2660: 'Unit::Attack' : function does not take 1 arguments

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(192) : error C2248: 'MotionMaster::Mutate' : cannot access private member declared in class 'MotionMaster'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(88) : see declaration of 'MotionMaster::Mutate'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(48) : see declaration of 'MotionMaster'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(263) : error C2039: 'SendMoveToPacket' : is not a member of 'Creature'

1> c:\source\src\game\Creature.h(365) : see declaration of 'Creature'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(275) : error C2039: 'SendMoveToPacket' : is not a member of 'Creature'

1> c:\source\src\game\Creature.h(365) : see declaration of 'Creature'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(288) : error C2039: 'SendMoveToPacket' : is not a member of 'Creature'

1> c:\source\src\game\Creature.h(365) : see declaration of 'Creature'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(300) : error C2039: 'SendMoveToPacket' : is not a member of 'Creature'

1> c:\source\src\game\Creature.h(365) : see declaration of 'Creature'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(320) : error C2248: 'MotionMaster::Mutate' : cannot access private member declared in class 'MotionMaster'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(88) : see declaration of 'MotionMaster::Mutate'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(48) : see declaration of 'MotionMaster'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(348) : error C2248: 'MotionMaster::Mutate' : cannot access private member declared in class 'MotionMaster'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(88) : see declaration of 'MotionMaster::Mutate'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(48) : see declaration of 'MotionMaster'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(362) : error C2248: 'MotionMaster::Mutate' : cannot access private member declared in class 'MotionMaster'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(88) : see declaration of 'MotionMaster::Mutate'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(48) : see declaration of 'MotionMaster'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(516) : error C2664: 'Unit::DealDamage' : cannot convert parameter 5 from 'SpellSchools' to 'SpellSchoolMask'

1> Conversion to enumeration type requires an explicit cast (static_cast, C-style cast or function-style cast)

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(522) : error C2664: 'Unit::DealDamage' : cannot convert parameter 5 from 'SpellSchools' to 'SpellSchoolMask'

1> Conversion to enumeration type requires an explicit cast (static_cast, C-style cast or function-style cast)

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(563) : error C2664: 'Unit::DealDamage' : cannot convert parameter 5 from 'SpellSchools' to 'SpellSchoolMask'

1> Conversion to enumeration type requires an explicit cast (static_cast, C-style cast or function-style cast)

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(569) : error C2248: 'MotionMaster::Mutate' : cannot access private member declared in class 'MotionMaster'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(88) : see declaration of 'MotionMaster::Mutate'

1> c:\source\src\game\MotionMaster.h(48) : see declaration of 'MotionMaster'

1>..\scripts\zone\zulaman\boss_zuljin.cpp(582) : error C2664: 'Unit::DealDamage' : cannot convert parameter 5 from 'SpellSchools' to 'SpellSchoolMask'

1> Conversion to enumeration type requires an explicit cast (static_cast, C-style cast or function-style cast)

1>Build log was saved at "file://c:\source\src\bindings\ScriptDev2\VC80\ScriptDev2__Win32_Release\BuildLog.htm"

1>ScriptDev2 - 17 error(s), 0 warning(s)

 

a to nez jsem tam pridel ten odkaz na precompiled.h mně to hlásilo jen jednu chybu ze tam chybí includ.. pritom v tom souboru precompiled.h neni nic ze by ten soubor boss_zuljil.cpp omezovalo nebo definovalo proměne bo funkce a co já vim.. /cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×