Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Strop

PseuWoW

Recommended Posts

Zdravím,

jelikož sem se dost nudil tak sem si začal pročítat vaše profily, a u blůmy sem narazil na zmínku o jistém PseuWoW, tak jsem se ho chtěl zeptat zdali tento projekt nadále funguje a hlavně jestli na něm jěště děláš?

Pokud ano, mohl bys pro nás zde uvést trochu víc informací a popř nějaký ten screenek jak jste na tom? :-)

 

EDIT:

Pardon.: při searchu mi to o klientovi nic nenašlo ale přes google :

, moc se omlouvám za zbytečný topic... Edited by Strop

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.google.com/search?q=pseuwow&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a první odkaz :P I když na stránkách toho moc nenajdeš, protože nedávno opět zhavarovaly a zatím jsou prázdné (data z fóra nebyla zatím obnovena). Jinak já stále jsem v dev týmu.

U pseuwowu se momentálně můžeš na pojit na 3.1.3 mangos/tc/ascent... V grafice se zobrazuje základní terén, doodads a nyní už wmo objekty (prozatím bez vnitřní dekorace a funkčního kolizního systému), pak i gameobjekty, npc a mrtvoly. Po terénu lze v grafice procházet. V konzoli jde kouzlit jednoduchá kouzla, mluvit s hráči a nebo si to skriptovat def-scriptem (s využitím hooků na packety, konstrukce paketů přímo ze skriptu,..)

Pro hráče to vesměs k ničemu není :) Dalo by se to využít jako malé kecátko do wowka, pro vývojáře to je výzva :) A pro adminy a gm, pokud se naučí skriptovat v def-scriptu to mohou využít na eventy,...

Já jsem si v něm kdysi udělal sněhuláka - hráči se pomocí promluvení přihlásili do hry a potom když jsem hodil příkaz na zahájení, každý dostal sněhové koule, odpočítal se start a začala režba :) Samozřejmě se statistkou zásahů jednotlivých hráčů :) Další skriptík, co jsem udělal, ale nikdy nakonec nepoužil byla inspirace jedním eventem - worms. Prostě npc co hlídalo, aby se hrálo v herním stylu worms (na tahy, nesmíš se hýbat, útočit a kouzlit mimo svůj tah, když se vzdálíš z bojiště dostaneš varování, pak tě to diskvalifikuje,..) No když máš nápad tak se toho dá udělat celkem dost :) Jediný co to zdržuje je poněkud podivná syntaxe def-scriptu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otázkou je, zda by něco takového nešlo použít pro měření odezvy hry. Grafy zatížení procesoru, použité paměti, zatížení disku a odezva do nixu lecos základního vypovídají, ale chtělo by to měřit i nějak rozumně skutečnou odezvu ve hře, tedy schopnost samotného emulátoru vyřizovat požadavky klienta. Při lokálním měření by ty výsledky mohly být celkem zajímavé díky tomu, že by se omezil vliv latence samotné linky. Avšak těžko říct, zda lze simulovat běžné akce a reálný pohyb hráče a jeho klikání ve světě a vůbec modelovat srovnatelné množství požadavků přicházejících z klienta.

Ono samotné WoWEmu mělo kdysi něco jako měření pingu vůči jednotlivým hráčům nebo kdo ví co přesně to bylo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Latence je v současnosti měřena u klienta (odešle ping se svým časovým záznamem) a poté mu server odešle při pongu stejná data. Klient si z toho spočítá latency, aby o tom měl přehled i server tak vlastně serveru odesílá při pingu poslední vypočítanou hodnotu latence. Takže to by šlo vzít jak z klienta tak i při úpravě serveru z něj. V případě měření klientem je jedno jak velké zatížení bude dělat dotyčný klient, výslednou čekací dobu ovlivní množství a počet zpracovávaných údajů ostatních hráčů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×