Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Clint

Síla Kouzel + Kritický zásah

Recommended Posts

zdarec všichni měl bych dotaz, rozchodil jsem si na lokále Server of WarCraft TLK 3.1.3 přes mangos, pár věcí jsem si nastavil, ale nevím, jak se dá nastavit síla kouzel a kritický zásah. Uvedu příklad jsem mág a kouzlo Fireball s dmg 60 až 70 a já bych potřeboval aby mělo například dmg 120 až 140. Díky za help

Share this post


Link to post
Share on other sites

sakra.. to se vůbec poslat nemělo:D ... sry mam dmntní PC a strašně se mi seká forum.

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

S posledním příspěvkem nemohu souhlasit, změna a nebo přidání řádku mezi EffectDummy u spellu, který jednoznačně žádný Dummy efekt nemá je kravina. Pokud chceš globálně ovlivnit velikost spell damage nejlehčí bude úprava koeficientem ve Spell::HandleEffects (Spell.cpp). Nevýhoda je v tom, že na vypočteném "damage" nezávisí pouze zraňující a healovací spelly, je to také id spellu pro učení (EffectLearnSpell) a jiné další věci (cooldown, id spellu k triggnutí,...) A tak by bylo nutné tyto případy projít a ošetřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdarec všichni měl bych dotaz, rozchodil jsem si na lokále Server of WarCraft TLK 3.1.3 přes mangos, pár věcí jsem si nastavil, ale nevím, jak se dá nastavit síla kouzel a kritický zásah...

 

Pokud jsem pochopil správně, chceš aby spell měl 2x větší dmg.

(SpellEffect.cpp )

Každý spell má svojí hodnotu zranění v dbc souborech, v této funkci se představuje jako proměnná damage.

Pokud chceš aby spell Fireball měl 2x větší dmg, zapíšeš to takhle:

switch(m_spellInfo->Id)
{
 case 133:         //rank 1
 case 143:         //rank 2
 case 145:         //rank 3
 case 3140:        //rank 4
 case 8400:        //rank 5
 case 8401:        //rank 6
 case 8402:        //rank 7
 case 10148:       //rank 8
 case 10149:       //rank 9
 case 10150:       //rank 10
 case 10151:       //rank 11
 case 25306:       //rank 12
 case 27070:       //rank 13
 case 38692:       //rank 14
 case 42832:       //rank 15
 case 42833:       //rank 16
 {
  damage *= 2; // dmg je 2x větší.
 }
}

 

čísla 133,143,145,.. jsou IDčka spellu

damage je value of damage v dbc (jak už jsem psal.)

a základy switch snad nemusim vysvětlovat.

 

kód by jsi měl zapsat pod

 

case SPELLFAMILY_MAGE:

 

samozřejmě typy spellů se liší a né každý mágův spell musí mít spellfamily pro mágy..

 

spell také nemusí vůbec spadat pod Spell::EffectDummy();

Pokud nevíš do jaké funkce spell spadá, doporučil bych ti si pod každou fci zapsat (ale spíše na nějakém test serveru, jinak to zbytečně zatěžuje server)

sLog.outError("Spell %u spadá pod fci Spell::jmenoFunkce()", m_spellInfo->Id); // po zacastění spellu ti vyhodí mangos tuhle hlášku a už víš kde hledat

Přeju hodně štěstí :)

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm spichy a jak by se zapsal v podstatě novej rank spellu, třeba fireball rank 14 ?? pokud je to tedy možný bez úpravy klienta

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky všem za odpověď to pro mě znamená naučit se mangos, protože jsem si hrál doposavad pouze s konfigurákem a datoškami.

 

Ještě jedna malá otázka zda se dá nastavit přes db nebo konfigurák od kdy chci(level) mít mounta, jak pojzdného tak lítacího a částka a na to se pojí další otázka zda lze a jak nastavit, abych mohl lítat v kalimdoru čili ve standartním wowku jako player

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle je určený klientem mám pocit, ale možná i serverem, kdybych měl čas tak se ti možná kouknu zda to je někde ve zdrojáku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mount by měla být otázka úpravy záznamů v npc_trainer a item_template a změna potřebného levelu.

Pro létání v azerothu by jsi musel hacknout metodu SpellMgr::GetSpellAllowedInLocationError, konkrétně tu část s SPELL_ATTR_EX4_CAST_ONLY_IN_OUTLAND.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×