Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Glaiver

SQL Tabulky

Recommended Posts

OPRAVA :

 

 

 

Instance_Template

 

V této tabulce jsou informace o tom, za jakých podmínek se dá vstoupit do instance

 

Struktůra:

INSERT INTO `instance_template` (`map`, `parent`, `levelMin`, `levelMax`, `maxPlayers`, `reset_delay`, `startLocX`, `startLocY`, `startLocZ`, `startLocO`, `script`) VALUES
(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

Vysvětlení

 

Map

ID mapy konkrétní instance

 

Parent

Pokuď je tato instance subinstance nějaké jiné instance, zde se zapíšte id té "rodičovské" instance

 

LevelMin

Minimální level pro vstup do instance

 

LevelMax

Maximální level pro vstup do instance

 

MaxPlayers

Maximum lidí, kteří můžou vejít do instance v grůpě/raidu

 

Reset_Delay

Za jak dloůho se instance resetuje, Pokuď je 0, načte se z DBC, Nasobí se údajem z configu.

 

StartLocX

Pozice X, na které se hráč objeví, když vstoupí do instance

 

StartLocY

Pozice Y, na které se hráč objeví, když vstoupí do instance

 

StartLocZ

Pozice Z, na které se hráč objeví, když vstoupí do instance

 

StartLocO

Pozice O(na kterou stranu otocen), na které se objeví hráč při vstupu do instance

 

Script

Jméno scriptu, který bude využívat instance

 

mangos_string

 

V této tabulce jsou informace o tom, co server "odpoví" na určitý příkaz, který GM zadá. Například co odpoví, když zadáte špatny příkaz/špatné údaje.

 

Struktůra:

INSERT INTO `mangos_string` (`entry`, `content_default`, `content_loc1`, `content_loc2`, `content_loc3`, `content_loc4`, `content_loc5`, `content_loc6`, `content_loc7`) VALUES
(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

Vysvětlení

 

entry

ID, které používá jádro mangosu pro identifikaci.

 

content_default

Anglické přeložení

 

content_loc

Přeloženi do jiného jazyka zavísející na locale ID určitého jazyka.

 

npc_gossip

 

V této tabulce jsou informace o tom, co NPC řekne, když na něj kliknete. Například "Greetings $N" ( $N = jmeno hrace)

 

Struktůra

 

INSERT INTO `npc_gossip` (`npc_guid`, `textid`) VALUES
(0, 0);

 

Vysvětlení:

 

npc_guid

GUID toho NPC.

 

textid

"ID textu" z npc_text, který chcete aby říkalo.

 

 

By Glaiver and Brseker

0

Edited by Glaiver
  • Upvote 1
  • Downvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč není jako možnost hlasování položka NE ?

Sry ale musím dát -1rep.

Šlo to lépe naformátovat, sql kody dát přímo do sql boxů, plnění alespon zvýraznit tučně.

Nemusel jsi používat příkaz insert,nebo jsi alespoň mohl odůvodnit proč právě insert..

Edited by Wladass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozbor tabuliek už tu dávno je a je ich OMNOHO viac, ako máš ty a OVEĽA prehľadnejšie, fail. -1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc si toho neopravil, na co je zde asi SQL codebox ? ok no předvedu..

 

Tvoje verze :

INSERT INTO `instance_template` (`map`, `parent`, `levelMin`, `levelMax`, `maxPlayers`, `reset_delay`, `startLocX`, `startLocY`, `startLocZ`, `startLocO`, `script`) VALUES

(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

 

Code verze

--pridani instance
INSERT INTO `instance_template` (`map`, `parent`, `levelMin`, `levelMax`, `maxPlayers`, `reset_delay`, `startLocX`, `startLocY`, `startLocZ`, `startLocO`, `script`) 
VALUES (0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

 

SQL verze

--pridani instance
INSERT INTO `instance_template` (`map`, `parent`, `levelMin`, `levelMax`, `maxPlayers`, `reset_delay`, `startLocX`, `startLocY`, `startLocZ`, `startLocO`, `script`) 
VALUES (0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

 

Komentář jsem napsal úmýslně.. Snad se z toho někdo poučí..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×