Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Hnus

Uptime TC1

Recommended Posts

Hoj all.Chtěl jsem se poptat jesli by někdo nepomohl stím to..

Po 2-4hodinách mi spadne Trinity Core ale vůbec nevím co stím mám udělat poradíte mi???

 

Screen je zde. http://img31.imageshack.us/img31/8696/uptimem.jpg

Používám Windows server 2008.(Originál verze)

 

 

tohle dela klasicky na kazdejch winech ... nespadl proste jen server ... jak se muzes vycist z changelogu od TC tak fixuji X moznych crashu ... Mozna bys mohl zkusit vypnout anticheat dle screenu tvrdim ze ho mas zaplej

Share this post


Link to post
Share on other sites

tohle dela klasicky na kazdejch winech ... nespadl proste jen server ... jak se muzes vycist z changelogu od TC tak fixuji X moznych crashu ... Mozna bys mohl zkusit vypnout anticheat dle screenu tvrdim ze ho mas zaplej

 

To by mě celkem zajímalo jak jsi to poznal. Já to z toho screenu nevyčtu.

 

Doporučoval bych zkusit jinou revizi. Buď o něco novější a nebo o něco starší a uvidíš sám. Widle za to nemůžou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by mě celkem zajímalo jak jsi to poznal. Já to z toho screenu nevyčtu.

 

Doporučoval bych zkusit jinou revizi. Buď o něco novější a nebo o něco starší a uvidíš sám. Widle za to nemůžou :)

Taky si myslím že to nebude Windosama :D

Ten anticheat tam je v konzoli, pokud sis nevšiml ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba jo. Tohodle jsem si nevšiml bylo to blbě schovaný :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rev.mám 1807 pokud vyjde nějaká nová tak hned nahazuju...,ale v tu chvíly co mi tam skočilo to okna tak mi tam jel i WOTLK ,ale ten nespadl <_<

 

Edit:No podle mě by to němelo být Anicheatem tu chybu jsem tam měl ještě ,když jsem anti neměl.

Edited by Hnus

Share this post


Link to post
Share on other sites

rev.mám 1807 pokud vyjde nějaká nová tak hned nahazuju...,ale v tu chvíly co mi tam skočilo to okna tak mi tam jel i WOTLK ,ale ten nespadl <_<

 

Edit:No podle mě by to němelo být Anicheatem tu chybu jsem tam měl ještě ,když jsem anti neměl.

 

 

A windowsami to urcite nebude - to iste mi robilo na TC2 6415 - skratka TC2 -stopped- a problem bol PVP wintergrasp - padalo to kazde 2-4 hodiny - po jeho vypnuti server Uptime 48 hodin -

 

skus dat crashlog - nejaky

Edited by Souleater

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady to je.

Revision: TrinityCore Rev: 1807 Hash: 30ac1d520e6e (Win32,little-endian)
Date 6:12:2009. Time 18:11 
//================================================== ===
*** Hardware ***
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz
Number Of Processors: 4
Physical Memory: 4188752 KB (Available: 2366772 KB)
Commit Charge Limit: 4194303 KB

*** Operation System ***
Windows Vista or Windows Server 2008 Server 4.0, Enterprise Edition Service Pack 2 (Version 6.0, Build 6002)

//================================================== ===
Exception code: C0000005 ACCESS_VIOLATION
Fault address: 101A64AA 01:000054AA D:\tbc\TrinityScript.dll

Registers:
EAX:37418918
EBX:1048FB00
ECX:00000000
EDX:37418910
ESI:1048FB8C
EDI:1048FB00
CS:EIP:001B:101A64AA
SS:ESP:0023:1048F504 EBP:1048F508
DS:0023 ES:0023 FS:003B GS:0000
Flags:00010202

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
101A64AA 00000000 ?getUnitGuid@HostilReference@@QBE_KXZ+A
101D0784 00000000 ??0InstanceData@@QAE@PAVMap@@@Z+1D84
006A7A81 00000000 Creature::Update+3F1
004608F1 00000000 Trinity::ObjectUpdater::Visit+B1
00460832 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,Creature>+12
00460430 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,Creature,Type List<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > >+10
00460013 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,GameObject,Ty peList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Co rpse,TypeNull> > > >+23
0045F6F0 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,TypeList<Game Object,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,Ty peList<Corpse,TypeNull> > > > >+10
0045AB33 00000000 Map::Visit<Trinity::SingleThreaded<ZThread::FairRe adWriteLock>::Lock,Trinity::ObjectUpdater,TypeMapC ontainer<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,Typ eList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+F3
00456509 00000000 Cell::Visit<Trinity::SingleThreaded<ZThread::FairR eadWriteLock>::Lock,Trinity::ObjectUpdater,TypeMap Container<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,Ty peList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+59
0043BAC6 00000000 Map::Update+3F6
00440A43 00000000 InstanceMap::Update+13
0086AEF7 00000000 MapInstanced::Update+117
006746AF 00000000 MapManager::Update$omp$1+CF
74CE1BE3 00000000 _vcomp_fork+2A5
74CE7608 00000000 0001:00006608 C:\Windows\WinSxS\x86_microsoft.vc90.openmp_1fc8b3 b9a1e18e3b_9.0.21022.8_none_ecdf8c290e547f39\VCOMP 90.DLL
74CE1A74 00000000 _vcomp_fork+136
00674466 00000000 MapManager::Update+2D6
00648DDC 00000000 World::Update+92C
00434C51 00000000 WorldRunnable::run+91
0090F375 00000000 ZThread::ThreadImpl::dispatch+1D5
0090F7D3 00000000 ZThread::`anonymous namespace'::Launcher::run+33
00914287 00000000 ZThread::ThreadOps::_dispatch+17
701F3433 00000000 _endthreadex+44
701F34C7 00000000 _endthreadex+D8
7652D0E9 00000000 BaseThreadInitThunk+12
77B419BB 00000000 RtlInitializeExceptionChain+63
77B4198E 00000000 RtlInitializeExceptionChain+36

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
765297F2 00000000 WaitForSingleObject+12

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
765297F2 00000000 WaitForSingleObject+12
00913C9E 00000000 ZThread::Monitor::wait+9E
0090BB61 00000000 ZThread::Monitor::wait+11
00913992 00000000 ZThread::ConditionImpl<ZThread::fifo_list>::wait+A 2
00913242 00000000 ZThread::Condition::wait+12
0066921E 00000000 ZThread::MonitoredQueue<SqlOperation *,ZThread::FastMutex,std::deque<SqlOperation *,std::allocator<SqlOperation *> > >::next+8E
008673AB 00000000 SqlDelayThread::run+5B
0090F375 00000000 ZThread::ThreadImpl::dispatch+1D5
0090F7D3 00000000 ZThread::`anonymous namespace'::Launcher::run+33
00914287 00000000 ZThread::ThreadOps::_dispatch+17
701F3433 00000000 _endthreadex+44
701F34C7 00000000 _endthreadex+D8
7652D0E9 00000000 BaseThreadInitThunk+12
77B419BB 00000000 RtlInitializeExceptionChain+63
77B4198E 00000000 RtlInitializeExceptionChain+36

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
765297F2 00000000 WaitForSingleObject+12
00913C9E 00000000 ZThread::Monitor::wait+9E
0090BB61 00000000 ZThread::Monitor::wait+11
00913992 00000000 ZThread::ConditionImpl<ZThread::fifo_list>::wait+A 2
00913242 00000000 ZThread::Condition::wait+12
0066921E 00000000 ZThread::MonitoredQueue<SqlOperation *,ZThread::FastMutex,std::deque<SqlOperation *,std::allocator<SqlOperation *> > >::next+8E
008673AB 00000000 SqlDelayThread::run+5B
0090F375 00000000 ZThread::ThreadImpl::dispatch+1D5
0090F7D3 00000000 ZThread::`anonymous namespace'::Launcher::run+33
00914287 00000000 ZThread::ThreadOps::_dispatch+17
701F3433 00000000 _endthreadex+44
701F34C7 00000000 _endthreadex+D8
7652D0E9 00000000 BaseThreadInitThunk+12
77B419BB 00000000 RtlInitializeExceptionChain+63
77B4198E 00000000 RtlInitializeExceptionChain+36

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
765297F2 00000000 WaitForSingleObject+12
00913C9E 00000000 ZThread::Monitor::wait+9E
0090BB61 00000000 ZThread::Monitor::wait+11
00913992 00000000 ZThread::ConditionImpl<ZThread::fifo_list>::wait+A 2
00913242 00000000 ZThread::Condition::wait+12
0066921E 00000000 ZThread::MonitoredQueue<SqlOperation *,ZThread::FastMutex,std::deque<SqlOperation *,std::allocator<SqlOperation *> > >::next+8E
008673AB 00000000 SqlDelayThread::run+5B
0090F375 00000000 ZThread::ThreadImpl::dispatch+1D5
0090F7D3 00000000 ZThread::`anonymous namespace'::Launcher::run+33
00914287 00000000 ZThread::ThreadOps::_dispatch+17
701F3433 00000000 _endthreadex+44
701F34C7 00000000 _endthreadex+D8
7652D0E9 00000000 BaseThreadInitThunk+12
77B419BB 00000000 RtlInitializeExceptionChain+63
77B4198E 00000000 RtlInitializeExceptionChain+36

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
1048E70C 00000000 0000:00000000 
FF50D845 FFFFFFFF 0000:00000000 

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
765297F2 00000000 WaitForSingleObject+12
00913C9E 00000000 ZThread::Monitor::wait+9E
0090EF70 00000000 ZThread::ThreadImpl::sleep+60
0090E2EC 00000000 ZThread::Thread::sleep+C
00430F8B 00000000 RARunnable::run+22B
0090F375 00000000 ZThread::ThreadImpl::dispatch+1D5
0090F7D3 00000000 ZThread::`anonymous namespace'::Launcher::run+33
00914287 00000000 ZThread::ThreadOps::_dispatch+17
701F3433 00000000 _endthreadex+44
701F34C7 00000000 _endthreadex+D8
7652D0E9 00000000 BaseThreadInitThunk+12
77B419BB 00000000 RtlInitializeExceptionChain+63
77B4198E 00000000 RtlInitializeExceptionChain+36

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
765297F2 00000000 WaitForSingleObject+12
00913C9E 00000000 ZThread::Monitor::wait+9E
0090EF70 00000000 ZThread::ThreadImpl::sleep+60
0090E2EC 00000000 ZThread::Thread::sleep+C
00430B9B 00000000 FreezeDetectorRunnable::run+7B
0090F375 00000000 ZThread::ThreadImpl::dispatch+1D5
0090F7D3 00000000 ZThread::`anonymous namespace'::Launcher::run+33
00914287 00000000 ZThread::ThreadOps::_dispatch+17
701F3433 00000000 _endthreadex+44
701F34C7 00000000 _endthreadex+D8
7652D0E9 00000000 BaseThreadInitThunk+12
77B419BB 00000000 RtlInitializeExceptionChain+63
77B4198E 00000000 RtlInitializeExceptionChain+36

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
757B179D 00000000 0001:0000079D C:\Windows\system32\MSWSOCK.dll
77C41693 00000000 select+9F
6EA75105 00000000 ?wait_for_multiple_events@?$ACE_Select_Reactor_T@V ?$ACE_Reactor_Token_T@VACE_Token@@@@@@MAEHAAVACE_S elect_Reactor_Handle_Set@@PAVACE_Time_Value@@@Z+11 5
FFFFFFFF FFFFFFFF 0000:00000000 

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
757B179D 00000000 0001:0000079D C:\Windows\system32\MSWSOCK.dll
77C41693 00000000 select+9F
6EA75105 00000000 ?wait_for_multiple_events@?$ACE_Select_Reactor_T@V ?$ACE_Reactor_Token_T@VACE_Token@@@@@@MAEHAAVACE_S elect_Reactor_Handle_Set@@PAVACE_Time_Value@@@Z+11 5
FFFFFFFF FFFFFFFF 0000:00000000 

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
77B65E74 00000000 KiFastSystemCallRet+0
757B179D 00000000 0001:0000079D C:\Windows\system32\MSWSOCK.dll
77C41693 00000000 select+9F
6EA75105 00000000 ?wait_for_multiple_events@?$ACE_Select_Reactor_T@V ?$ACE_Reactor_Token_T@VACE_Token@@@@@@MAEHAAVACE_S elect_Reactor_Handle_Set@@PAVACE_Time_Value@@@Z+11 5
FFFFFFFF FFFFFFFF 0000:00000000 
========================
Local Variables And Parameters

Call stack:
Address Frame Function SourceFile
101A64AA 00000000 ?getUnitGuid@HostilReference@@QBE_KXZ+A

101D0784 00000000 ??0InstanceData@@QAE@PAVMap@@@Z+1D84

006A7A81 00000000 Creature::Update+3F1
Local <user defined> 'this'
punting on symbol diff

004608F1 00000000 Trinity::ObjectUpdater::Visit+B1
Local <user defined> 'iter'
Local <user defined> 'this'
Local <user defined> 'm'

00460832 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,Creature>+12
Local <user defined> 'v'
Local <user defined> 'c'

00460430 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,Creature,Type List<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > >+10
Local <user defined> 'v'
Local <user defined> 'c'

00460013 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,GameObject,Ty peList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Co rpse,TypeNull> > > >+23
Local <user defined> 'v'
Local <user defined> 'c'

0045F6F0 00000000 VisitorHelper<Trinity::ObjectUpdater,TypeList<Game Object,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,Ty peList<Corpse,TypeNull> > > > >+10
Local <user defined> 'v'
Local <user defined> 'c'

0045AB33 00000000 Map::Visit<Trinity::SingleThreaded<ZThread::FairRe adWriteLock>::Lock,Trinity::ObjectUpdater,TypeMapC ontainer<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,Typ eList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+F3
Local <user defined> 'this'
Local <user defined> 'cell'
Local <user defined> 'visitor'
Local <user defined> 'cell_y'
Local <user defined> 'x'
Local <user defined> 'y'
Local <user defined> 'cell_x'

00456509 00000000 Cell::Visit<Trinity::SingleThreaded<ZThread::FairR eadWriteLock>::Lock,Trinity::ObjectUpdater,TypeMap Container<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,Ty peList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+59
Local <user defined> 'this'
Local <user defined> 'l'
Local <user defined> 'visitor'
Local <user defined> 'm'
Local <user defined> 'begin_cell'
Local <user defined> 'standing_cell'
punting on symbol district
Local <user defined> 'end_cell'

0043BAC6 00000000 Map::Update+3F6
Local <user defined> 'cell'
Local <user defined> 'cell_lock'
Local <user defined> 'pair'
punting on symbol cell_id
punting on symbol y
punting on symbol x
Local <user defined> 'plr'
Local <user defined> 'begin_cell'
Local <user defined> 'standing_cell'
Local <user defined> 'end_cell'
Local <user defined> 'this'
Local <user defined> 't_diff'
Local <user defined> 'updater'
Local <user defined> 'world_object_update'
Local <user defined> 'grid_object_update'

00440A43 00000000 InstanceMap::Update+13
Local <user defined> 'this'
Local <user defined> 't_diff'

0086AEF7 00000000 MapInstanced::Update+117
Local <user defined> 'this'
Local <user defined> 't'
Local <user defined> 'i'

006746AF 00000000 MapManager::Update$omp$1+CF
punting on symbol i
Local <user defined> 'update_queue'
Local <user defined> 'this'
punting on symbol i

74CE1BE3 00000000 _vcomp_fork+2A5

74CE7608 00000000 0001:00006608 C:\Windows\WinSxS\x86_microsoft.vc90.openmp_1fc8b3 b9a1e18e3b_9.0.21022.8_none_ecdf8c290e547f39\VCOMP 90.DLL

74CE1A74 00000000 _vcomp_fork+136

00674466 00000000 MapManager::Update+2D6
Local <user defined> 'this'
punting on symbol diff
Local <user defined> 'update_queue'
punting on symbol i
Local <user defined> 'iter'

00648DDC 00000000 World::Update+92C
punting on symbol i
Local <user defined> 'this'
punting on symbol diff
Local unsigned int 'autobroadcaston' = 1

00434C51 00000000 WorldRunnable::run+91
punting on symbol diff
Local <user defined> 'this'
punting on symbol realCurrTime
punting on symbol realPrevTime
punting on symbol prevSleepTime

0090F375 00000000 ZThread::ThreadImpl::dispatch+1D5
Local <user defined> 'g'
Local <user defined> 'i'
Local <user defined> 'parent'
Local <user defined> 'impl'
Local <user defined> 'task'

0090F7D3 00000000 ZThread::`anonymous namespace'::Launcher::run+33
Local <user defined> 'this'

00914287 00000000 ZThread::ThreadOps::_dispatch+17
punting on symbol arg
Local <user defined> 'task'

701F3433 00000000 _endthreadex+44

701F34C7 00000000 _endthreadex+D8

7652D0E9 00000000 BaseThreadInitThunk+12

77B419BB 00000000 RtlInitializeExceptionChain+63

77B4198E 00000000 RtlInitializeExceptionChain+36

======================== 

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže jsem zapnul debug...Muj Uptime na server klesá prosím o každou radu.Děkuju za vaše komentíky :unsure:

'TrinityCore.exe': Loaded 'D:\tbc\TrinityCore.exe', Symbols loaded.
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\ntdll.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\kernel32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\ws2_32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\msvcrt.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\advapi32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\rpcrt4.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\nsi.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'D:\tbc\dbghelp.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\version.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\winsxs\x86_microsoft.vc90.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_9.0.21022.8_none_bcb86ed6ac711f91\msvcp90.dll', Symbols loaded.
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\winsxs\x86_microsoft.vc90.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_9.0.21022.8_none_bcb86ed6ac711f91\msvcr90.dll', Symbols loaded.
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\user32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\gdi32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'D:\tbc\ACE.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\mswsock.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\netapi32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\psapi.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\wsock32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\winsxs\x86_microsoft.vc90.openmp_1fc8b3b9a1e18e3b_9.0.21022.8_none_ecdf8c290e547f39\vcomp90.dll', Symbols loaded.
'TrinityCore.exe': Loaded 'D:\tbc\libmySQL.dll', Binary was not built with debug information.
'TrinityCore.exe': Loaded 'D:\tbc\libeay32.dll', Binary was not built with debug information.
'TrinityCore.exe': Loaded 'D:\tbc\msvcr71.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\imm32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\msctf.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\lpk.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\usp10.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\nlaapi.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\IPHLPAPI.DLL'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\dhcpcsvc.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\dnsapi.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\secur32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\winnsi.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\dhcpcsvc6.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\NapiNSP.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\winrnr.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\Wldap32.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\rasadhlp.dll'
'TrinityCore.exe': Loaded 'C:\Windows\System32\WSHTCPIP.DLL'
'TrinityCore.exe': Loaded 'D:\tbc\TrinityScript.dll', Binary was not built with debug information.
First-chance exception at 0x7651fbae in TrinityCore.exe: Microsoft C++ exception: ZThread::Cancellation_Exception at memory location 0x0fa4fe04..
The thread 'Win32 Thread' (0xfd0) has exited with code 0 (0x0).
First-chance exception at 0x0f7664aa in TrinityCore.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0xbaadf02

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoušel jsem vypnout anticheat,novou revku,starou,(a u emulátoru bych rád zůstal)Prosím nemohla by nějaká dobrá duše stím pomoct? Byl bych opravdu vděčný.Někdy to spadne za 4h,2h,15min.Už opravdu nevím co stím.Strašná slabota ten UPTIME.Pokaždý musím jít na vzdálenou plochu a vykliknout tu chybu jinak se ten server nenahodí protože se tam ukazuje tá chyba.Na tom PC mi jede ještě wotlk 3.1.3 ,ale stím problém nemám.Jenom na TBC serveru.

Edited by Hnus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×