Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
msholto

ulduar teleport

Recommended Posts

Čafte ... jedna otázka ... prečo ten teleporter v ulduare nefunguje? Script ma podľa mňa vporiadku tak nechápem prečo nejde ;-)

 

 

#include "ScriptedPch.h"
#include "ulduar.h"

/*
The teleporter appears to be active and stable.

- Expedition Base Camp
- Formation Grounds
- Colossal Forge
- Scrapyard
- Antechamber of Ulduar
- Shattered Walkway
- Conservatory of Life
*/

#define BASE_CAMP    200
#define GROUNDS      201
#define FORGE        202
#define SCRAPYARD    203
#define ANTECHAMBER  204
#define WALKWAY      205
#define CONSERVATORY 206

bool GoHello_ulduar_teleporter(Player *pPlayer, GameObject *pGO)
{
   ScriptedInstance *pInstance = pGO->GetInstanceData();
   if (!pInstance) return true;

   pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Expedition Base Camp", GOSSIP_SENDER_MAIN, BASE_CAMP);
   pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Formation Grounds", GOSSIP_SENDER_MAIN, GROUNDS);
   if (pInstance->GetData(TYPE_LEVIATHAN) == DONE)
   {
       pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Colossal Forge", GOSSIP_SENDER_MAIN, FORGE);
       if (pInstance->GetData(TYPE_XT002) == DONE)
       {
           pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Scrapyard", GOSSIP_SENDER_MAIN, SCRAPYARD);
           pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Antechamber of Ulduar", GOSSIP_SENDER_MAIN, ANTECHAMBER);
           if (pInstance->GetData(TYPE_KOLOGARN) == DONE)
           {
               pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Shattered Walkway", GOSSIP_SENDER_MAIN, WALKWAY);
               if (pInstance->GetData(TYPE_AURIAYA) == DONE)
                   pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Conservatory of Life", GOSSIP_SENDER_MAIN, CONSERVATORY);
           }
       }
   }
   pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pGO->GetGUID());

   return true;
}

bool GOSelect_ulduar_teleporter(Player *pPlayer, GameObject * /*pGO*/, uint32 sender, uint32 action)
{
   if (sender != GOSSIP_SENDER_MAIN) return true;
   if (!pPlayer->getAttackers().empty()) return true;

   switch(action)
   {
   case BASE_CAMP:
       pPlayer->TeleportTo(603, -706.122, -92.6024, 429.876, 0);
       pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
   case GROUNDS:
       pPlayer->TeleportTo(603, 131.248, -35.3802, 409.804, 0);
       pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
   case FORGE:
       pPlayer->TeleportTo(603, 553.233, -12.3247, 409.679, 0);
       pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
   case SCRAPYARD:
       pPlayer->TeleportTo(603, 926.292, -11.4635, 418.595, 0);
       pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
   case ANTECHAMBER:
       pPlayer->TeleportTo(603, 1498.09, -24.246, 420.967, 0);
       pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
   case WALKWAY:
       pPlayer->TeleportTo(603, 1859.45, -24.1, 448.9, 0);
       pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
   case CONSERVATORY:
       pPlayer->TeleportTo(603, 2086.27, -24.3134, 421.239, 0);
       pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break;
   }

   return true;
}

void AddSC_ulduar_teleporter()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "ulduar_teleporter";
   newscript->pGOHello = &GoHello_ulduar_teleporter;
   newscript->pGOSelect = &GOSelect_ulduar_teleporter;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

Akože ... prvé 2 porty idú ... ale ostatné po zabití nie

Edited by msholto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak není nic težkého to doscriptovat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites


   pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Expedition Base Camp", GOSSIP_SENDER_MAIN, BASE_CAMP);
   pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Formation Grounds", GOSSIP_SENDER_MAIN, GROUNDS);
   if (pInstance->GetData(TYPE_LEVIATHAN) == DONE)
   {
       pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Colossal Forge", GOSSIP_SENDER_MAIN, FORGE);
       if (pInstance->GetData(TYPE_XT002) == DONE)
       {
           pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Scrapyard", GOSSIP_SENDER_MAIN, SCRAPYARD);
           pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Antechamber of Ulduar", GOSSIP_SENDER_MAIN, ANTECHAMBER);
           if (pInstance->GetData(TYPE_KOLOGARN) == DONE)
           {
               pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Shattered Walkway", GOSSIP_SENDER_MAIN, WALKWAY);
               if (pInstance->GetData(TYPE_AURIAYA) == DONE)
                   pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Teleport to the Conservatory of Life", GOSSIP_SENDER_MAIN, CONSERVATORY);

}

 

 

 

A zabijíš správné?Musíš si to přečíst ten Script tady píšou že pokuď Leviathan je dole tak se ti odemkne Formation Grounds nebo aspoň jestli to píšu tak nějak tak.Pak Colossal Forge po XT a také Scrapyard když zabiješ Leviathana XT.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně.. musíš zabíjet bosse.. pokud i to nejde, tak se koukni jestli ten object má scriptname v db...

Share this post


Link to post
Share on other sites

první dva mu jdou tak už to určitě má Scriptname

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×