Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Deremi

[pomoc] Afk

Recommended Posts

Ahoj mám takovej nápad ale nevím jak ho uskutečnit asi to bude přes C++..

 

Jak udělám aby- když bude "hráč" /afk tak aby se mu nahodil "divine shield" a vypnul když přijde z5 (bez časového režimu..)

 

Šlo by to?

Edited by Deremi

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasně že by to šlo, zkus najít kde je definice AFK a připiš tam aktivaci spellu, ale fakt nevím commandy :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejsem si zcela jist, jen tak tipuju, ale můžeš to zkusit

 

V player.cpp si najdi řádek s

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   return state;
}

 

A uprav ho na

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // if player AFK, system cast divine shield
   if (state && !InArena() && !InBattleGround())
       CastSpell(this, 40733, true);

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   return state;
}

 

Lépe by ti mohl poradit bLuma... kdyžtak to zkus, a napiš kdyby něco

Edited by NecroVisioN
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   ApplySpellImmune(642, IMMUNITY_DAMAGE, SPELL_SCHOOL_MASK_ALL, state); // <---

   return state;
}

 

Viditelně ti to nedá žádnou auru, ale mělo by to zajistit imunitu po dobu AFK. Přidat auru je trochu složitější a ručně ji upravit trvání je ve výchozím stavu nemožné.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

a není to trošičku blbost?? určitě se najdou takoví co jsou schopní dát v PvP /afk aby neumřeli... :innocent:

 

Proti tomu by mohlo stačit toto... ale samozřejmě, že ani todle nezvládne úplně vyřešit problém... pokud se mu podaří ztratit Combat a dá /AFK, tak se samozřejmě stane immuním...

 

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // if player AFK, system cast divine shield
   if (state && !isInCombat() && !InArena() && !InBattleGround())
       CastSpell(this, 40733, true);

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   return state;
}

 

#40733 je ID Divine Shield, můžeš ho zamněnit za jiný spell

Edited by NecroVisioN
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tedy dík mohly byste napsat jak to má vypadat full?? ale přidejte ktomu že musi sedět a samozřejně mimo combat aby se mu zapnul ten divin shield .... prosímm

Edited by Deremi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deremi,určitě se najdou tací kdo odškrtnou "Auto clear AFK" a budou immuní běhat např. v OG..

Share this post


Link to post
Share on other sites

j to bylo na tellur... a proto tam zikmo bude ocharana že bude muset sedět a no combat

 

EDIT -nojo ale kdyz prijde hordak a sekne do toho alika tak bude uz v combatu a tak si stoupne a strati divin :( tak nevím má někdo lepší systém?

Edited by Deremi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro remove pak stačí nějaká funkce na unauru, nebo něco takovýho.. :D Já už si to bohužel nepamatuju.. ;)

 

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // if player AFK, system cast divine shield
   if (state && !isInCombat() && !InArena() && !InBattleGround())
       CastSpell(this, 40733, true);

   // if player NON-AFK, system remove divine shield
   if (!state)
       RemoveAura(this, 40733, true); // Tak to fakt nevím, ale za tu podmínku v podstatě stačí dosadit něco, co odstraní auru.. 

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   return state;
}

 

Prostě si to nepamatuju no.. :rolleyes: Sorry.. :diablo:

 

EDIT: Je třeba si uvědomit, že tahle funkce slouží v podstatě k přepánání mezi AFK a non-AFK..

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necro, ale počkej.. RemoveAura(40733); je snad.. jak zjistí core komu má tu auru složit?

 

Deremi: Jsi slepec?

if (!state)

 

:diablo:

 

EDIT:

 

Necro, takhle to myslíš, jo?

 

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // if player AFK, system cast divine shield
   if (state && !isInCombat() && !InArena() && !InBattleGround())
       CastSpell(this, 40733, true);

   // if player NON-AFK, system remove divine shield
   if (!state)
       RemoveAura(40733); // Takhle to myslel Necro

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   return state;
}

 

Já ale myslím že to je spíš.. jinak. Já jsem ale línej si to na MaNGOSu ověřovat. :rolleyes:

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

j to bylo na tellur... a proto tam zikmo bude ocharana že bude muset sedět a no combat

 

EDIT -nojo ale kdyz prijde hordak a sekne do toho alika tak bude uz v combatu a tak si stoupne a strati divin :( tak nevím má někdo lepší systém?

 

Ehm... nemyslel jsem v BG ale třeba v STV by se určitě hodilo dát si /afk a odejít v klidu :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // if player AFK, system cast divine shield
   if (state && !isInCombat() && !InArena() && !InBattleGround())
       CastSpell(this, 40733, true);

   // if player NON-AFK, system remove divine shield
   if (!state && HasAura(40733))
       RemoveAura(40733); // Takhle to myslim

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   return state;
}

 

player.cpp si předsebe automaticky dává player-> takže to samozřejmě sundá tomu hráči, který má auru ze spellu 40733

Edited by NecroVisioN

Share this post


Link to post
Share on other sites

player.cpp si předsebe automaticky dává player-> takže to samozřejmě sundá tomu hráči, který má auru ze spellu 40733

Jo, pohoda, to jsem už zapoměl (nebo je to blbost). A nemusíš postovat ten samej kód, to jsi nějaký moderátor, že si to můžeš dovolit? :D:nw2_guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   if (!state || (IsSitState() && !isInCombat()))
       ApplySpellImmune(642, IMMUNITY_DAMAGE, SPELL_SCHOOL_MASK_ALL, state);

   return state;
}

 

Ochrana se aktivuje, pokud sedí a není v combatu.

 

2 Necro: moc fajn řešení s tímto spellem, ale nechci ti kazit radost, pokud se nepletu tak, pokud dá AFK, save a pak vypne hru tak, pokud klient neodešle zrušení afk, ponecháš hráče nesmrtelného i po přihlášení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budes v nejakom dungu a budete wipovat, nechce sa vam umriet /afk :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budes v nejakom dungu a budete wipovat, nechce sa vam umriet /afk :rofl:

 

Vždit teď bLuma udělal fix ne?

 

 

Jinak bLumo ty sis studoval C++ nějakou školou?Protože vždycky máš prostě nejlepší výsledek na všechny strany

Share this post


Link to post
Share on other sites

bool Player::ToggleAFK()
{
   ToggleFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   bool state = HasFlag(PLAYER_FLAGS, PLAYER_FLAGS_AFK);

   // afk player not allowed in battleground
   if (state && InBattleGround() && !InArena())
       LeaveBattleground();

   if (!state || (IsSitState() && !isInCombat()))
       ApplySpellImmune(642, IMMUNITY_DAMAGE, SPELL_SCHOOL_MASK_ALL, state);

   return state;
}

 

Ochrana se aktivuje, pokud sedí a není v combatu.

 

to je tedy ono? s tím combatem a v sedu? a je tam aby se to i vyplo když přijde o afk? jo už vím jak... smažu přikaz /afk a ten afk se bude zapínat sám přece :DDDD

(nojo ale jak smazu /afk??)

Edited by Deremi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vždit teď bLuma udělal fix ne?

 

 

Jinak bLumo ty sis studoval C++ nějakou školou?Protože vždycky máš prostě nejlepší výsledek na všechny strany

 

Původně samostudium, potom něco málo ve škole.

 

 

to je tedy ono? s tím combatem a v sedu? a je tam aby se to i vyplo když přijde o afk? jo už vím jak... smažu přikaz /afk a ten afk se bude zapínat sám přece :DDDD

(nojo ale jak smazu /afk??)

 

Při vypnutí AFK se to samozřejmě zruší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Původně samostudium, potom něco málo ve škole.

 

 

 

 

Při vypnutí AFK se to samozřejmě zruší.

ano? ale jde nějak smazat hráčům přikaz /afk ale aby jse jim zapínal automaticky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×