Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
ali

[Help] Script

Recommended Posts

zdravím vytvoril som si portéra c++ nakompiloval bez chyb , vložil som script_name do npc ale v hre keď kliknem na npc tak sa nič nedeje proste ani sa neotvori gossip menu flag som nastavil..

 

#include "ScriptPCH.h"




class port_npc : public CreatureScript
{
   public:

       port_npc()
           : CreatureScript("port_npc")
       {
       }

       bool OnGossipHello(Player* pPlayer, Creature* pCreature)
       {

			if (pPlayer->isInCombat())
   			{
			pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
			pCreature->MonsterWhisper("Si v boji. Skus neskor!", pPlayer->GetGUID());
			return true;
 				}

			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Shop(Neutral)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Gurubashi Arena(PvP)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009);


               if ( pPlayer->GetTeam() == ALLIANCE )
               {
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Stormwind", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Darnassus", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Ironforge", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "The Exodar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1003);
			}
			else
			{
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Orgrimmar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Thunder Bluff", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Undercity", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Silvermoon City", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007);
			}




           return true;
       }

       bool OnGossipSelect(Player* pPlayer, Creature* pCreature, uint32 /*uiSender*/, uint32 uiAction)
       {

		    if (pPlayer->isInCombat())
   			{
			pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
			pCreature->MonsterWhisper("Si v boji. Skus neskor!", pPlayer->GetGUID());
			return true;
 				}


           return true;
        }





       bool OnGossipSelectCode(Player* pPlayer, Creature* pCreature, uint32 uiSender, uint32 uiAction, const char* code)
       {

                switch (uiAction)
               {


				case 1009: //Gurubashi
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,-13252.988281f,179.902145f,32.362926f,1.118780f); 
							break;	

					case 1008: //Shop
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(571,5744.11f,566.229f,651.31f,4.03405f); 
							break;			     
					case 1004: // Orgrimmar
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(1,1629.36f,-4373.39f,31.2564f,3.54839f); 
							break;
					case 1005: // Thunder Bluff
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(1,-1277.37f,124.804f,131.287f,5.22274f); 
							break;
					case 1006: // Undercity
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,1584.07f,241.987f,-52.1534f,0.049647f); 
							break;
					case 1007: // Sivlermoon
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(530,9487.69f,-7279.2f,14.2866f,6.16478f); 
							break;
					case 1000: // Stormwind
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,-8833.38f,628.628f,94.0066f,1.06535f); 
							break;
					case 1002: // Ironforge
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,-4918.88f,-940.406f,501.564f,5.42347f); 
							break;
					case 1001: // Darnassus
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(1,9949.56f,2284.21f,1341.4f,1.59587f); 
							break;
					case 1003: // Exodar
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(530,-3965.7f,-11653.6f,-138.844f,0.852154f); 
							break;




				return true;
			 }



       return false;
    }
};

void AddSC_port_npc()
{
   new port_npc();
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus to takhle - chybelo ti tam pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pCreature->GetGUID()); ktery po tom co vytvoris gossip moznosti je zobrazi a ty casy sem dal do bool OnGossipSelect -> provede hned jak vybere

 

#include "ScriptPCH.h"




class port_npc : public CreatureScript
{
   public:

       port_npc()
           : CreatureScript("port_npc")
       {
       }

       bool OnGossipHello(Player* pPlayer, Creature* pCreature)
       {

			if (pPlayer->isInCombat())
   			{
			pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
			pCreature->MonsterWhisper("Si v boji. Skus neskor!", pPlayer->GetGUID());
			return true;
 				}

			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Shop(Neutral)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Gurubashi Arena(PvP)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009);


               if ( pPlayer->GetTeam() == ALLIANCE )
               {
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Stormwind", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Darnassus", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Ironforge", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "The Exodar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1003);
			}
			else
			{
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Orgrimmar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Thunder Bluff", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Undercity", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006);
			 pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Silvermoon City", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007);
			}

		pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pCreature->GetGUID()); 


           return true;
       }

       bool OnGossipSelect(Player* pPlayer, Creature* pCreature, uint32 /*uiSender*/, uint32 uiAction)
       {

		    if (pPlayer->isInCombat())
   			{
			pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
			pCreature->MonsterWhisper("Si v boji. Skus neskor!", pPlayer->GetGUID());
			return true;
 				}
			else
			{
				switch (uiAction)
				{


					case 1009: //Gurubashi
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,-13252.988281f,179.902145f,32.362926f,1.118780f); 
							break;	

					case 1008: //Shop
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(571,5744.11f,566.229f,651.31f,4.03405f); 
							break;			     
					case 1004: // Orgrimmar
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(1,1629.36f,-4373.39f,31.2564f,3.54839f); 
							break;
					case 1005: // Thunder Bluff
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(1,-1277.37f,124.804f,131.287f,5.22274f); 
							break;
					case 1006: // Undercity
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,1584.07f,241.987f,-52.1534f,0.049647f); 
							break;
					case 1007: // Sivlermoon
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(530,9487.69f,-7279.2f,14.2866f,6.16478f); 
							break;
					case 1000: // Stormwind
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,-8833.38f,628.628f,94.0066f,1.06535f); 
							break;
					case 1002: // Ironforge
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(0,-4918.88f,-940.406f,501.564f,5.42347f); 
							break;
					case 1001: // Darnassus
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(1,9949.56f,2284.21f,1341.4f,1.59587f); 
							break;
					case 1003: // Exodar
							pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
								pPlayer->TeleportTo(530,-3965.7f,-11653.6f,-138.844f,0.852154f); 
							break;

				return true;
			 }

       return false;
    }
}
};






void AddSC_port_npc()
{
   new port_npc();
}

 

 

Edited by Kumiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×