Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
overy

GOSSIP summon creaturu jak na to ?

Recommended Posts

Zdravím, mám takový dotaz, jak se dá přes GOSSIP summonout creatura. Jde o to že mám NPC se kterým prokecnete ("Examine the remains") a to summonne nějakou creaturu na dané souřadnice... tady je "žádný" výplod kam by to asi mělo pasovat...

 

/*#########
# Thalorien Dawnseeker's Remains
#########*/
class thalorien_dawnseeker_remains : public CreatureScript
{
   public:
	thalorien_dawnseeker_remains() : CreatureScript("thalorien_dawnseeker_remains") { }

	bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
	{
		player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Examine  the remains", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
	}

	bool OnGossipSelect(Player* player, Creature* creature, uint32 /*sender*/, uint32 action)
	{
		switch(action)
		{
			SummonCreature(SUMMON_AIR_ELEMENTAL, me->GetPositionX(), me->GetPositionY(), me->GetPositionZ(), 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 60000);
		}

	}

};

Edited by overy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sice jsi ten script sem nehodil celej, ale budiž. Předpokládám tedy že někde v tom kódu máš definici SUMMON_AIR_ELEMENTAL, include "ScriptPCH.h" a na konci nějaký AddSC...

 

/*#########
# Thalorien Dawnseeker's Remains
#########*/
class thalorien_dawnseeker_remains : public CreatureScript
{
public:
   thalorien_dawnseeker_remains() : CreatureScript("thalorien_dawnseeker_remains") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Examine the remains", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player* player, Creature* creature, uint32 sender, uint32 action)
   {
       if(sender == GOSSIP_SENDER_MAIN && action == 1)
       {
           player->SummonCreature(SUMMON_AIR_ELEMENTAL, player->GetPositionX(), player->GetPositionY(), player->GetPositionZ() + 0.15f, 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 60000);
       }

       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       return true;
   }
};

 

EDIT: K pozici Z jsem přidal 0.15f (pro jistotu, aby creatura nepropadla pod mapu)..

EDIT2: Ještě jsem zapoměl na player->SEND_GOSSIP_MENU() :)

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jasně to byl jen výcuc z jiného scriptu, jinak samozřejmě ty základy vím. Děkuji moc zkusím to (asi až zítra ale :D ). Já hlavně nevědel co dát před ten summon ...

Edited by overy

Share this post


Link to post
Share on other sites

omlouvám se za doublepost ...

 

Inu tak summon funguje, ale vyvolá ho hned jak kliknu pravým na NPC - žádné menu nenabízí... Další věc, je nějaká snadná metoda jak dát omezení na pošet spawnu (aby klikanim a kecaním s ním nespawl XYZ creatur...)? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menu ti nenabídne,aby jsi kliknul, pokud v C++ Gossip máš 1 položku ,přidej tam 2. položku Close ( Exit ).

 

/*#########
# Thalorien Dawnseeker's Remains
#########*/
class thalorien_dawnseeker_remains : public CreatureScript
{
public:
   thalorien_dawnseeker_remains() : CreatureScript("thalorien_dawnseeker_remains") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Examine the remains", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "< - [Close]"        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);       
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player* player, Creature* creature, uint32 sender, uint32 action)
   {
       if(sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
       {
           switch(uiAction)
           {
           case 1: // Summon
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->SummonCreature(SUMMON_AIR_ELEMENTAL, player->GetPositionX(), player->GetPositionY(), player->GetPositionZ() + 0.15f, 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 60000);
                   break;
           case 2: //Close
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
                   break;  
           }
       }
     return true;
   }
};

 

Snad to mám správně :)

Edited by Paran
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

no teď pokaždé když s ním prokecneš tak spawne moba, takže jich klidně spawne 20 (když s ním 20x pokecáš za sebou) což je problém ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu to máš ... pokial nebude prvý zabitý, druhého nespawneš!

 

#include "ScriptPCH.h"

class thalorien_dawnseeker_remains : public CreatureScript
{
public:
thalorien_dawnseeker_remains() : CreatureScript("thalorien_dawnseeker_remains") {}

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Examine the remains", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "< - [Close]"        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);       
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player* player, Creature* creature, uint32 sender, uint32 action)
   {
	if(creature->FindNearestCreature(SUMMON_AIR_ELEMENTAL,10.0f))
	{
		player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
		return false;
	}

       if(sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
       {
           switch(action)
           {
           case 1: // Summon
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->SummonCreature(SUMMON_AIR_ELEMENTAL, player->GetPositionX(), player->GetPositionY(), player->GetPositionZ() + 0.15f, 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 30000);
                   break;
           case 2: //Close
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
                   break;  
           }
       }
     return true;
   }
};

void AddSC_thalorien_dawnseeker_remains()
{
   new thalorien_dawnseeker_remains();
}

 

Otestované

Edited by Gelidus
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky funguje :)

 

EDIT: Tak jsem se zase zasekl v konečné fázi. Po zabití moba potřebuji aby se splnil quest rsp zacastil spell http://www.wowhead.com/spell=70265, jenže ať to zkouším jakkoliv dávat do

 

void JustDied(Unit* killer)

{

if (Player* player = killer->GetCharmerOrOwnerPlayerOrPlayerItself())

{

player->GroupEventHappens(QUEST_Thalorien_Dawnseeker, killer);

}

 

DoCast(killer, 70265, true);*/

}

 

ale prostě stále nic :X

Edited by overy

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

díky funguje :)

 

EDIT: Tak jsem se zase zasekl v konečné fázi. Po zabití moba potřebuji aby se splnil quest rsp zacastil spell http://www.wowhead.com/spell=70265, jenže ať to zkouším jakkoliv dávat do

 

void JustDied(Unit* killer)

{

if (Player* player = killer->GetCharmerOrOwnerPlayerOrPlayerItself())

{

player->GroupEventHappens(QUEST_Thalorien_Dawnseeker, killer);

}

 

DoCast(killer, 70265, true);*/

}

 

ale prostě stále nic :X

 

 

Hmm skús to takto

 

void JustDied(Unit *killer)
{
DoCast(killer,70265);
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

Hmm skús to takto

 

void JustDied(Unit *killer)
{
DoCast(killer,70265);
}

 

 

zkoušel nic to nezacástí jakoby, ani když sem to dal mobovi jako spell při normal útoku tak se nic nestalo jako by to neuměl dát na hráče nebo nevím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkoušel nic to nezacástí jakoby, ani když sem to dal mobovi jako spell při normal útoku tak se nic nestalo jako by to neuměl dát na hráče nebo nevím...

Quest_temlate a reqcreatureorguidid , reqcreatureorguidcount

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×